Alt der er opslået af PinPoynter
-
Hvilken shampoo bruger i?
I har måske ikke ræve dernede i det sydlige??
-
Hvilken shampoo bruger i?
Hvis jeg planlægger mine hundes bad, bliver de vasket i enten en god kraftig hundeshampoo på mit arbejde, eller i dejlige økologiske shampooer (også på mit arbejde), men den økologiske tager ikke sådan rigtig stank, som f.eks Sally da vi hentede hende.. Hvis de ruller i rævelort på turen (Charles ) ryger de op i badekaret og bliver søbet ind i min egen hårshampoo, og det er der ikke sket noget ved endnu
-
Ca 1 1/2 år gammel hund uden papirer...
hundepension og internat er ikke det samme.
-
Foredrage om homøopati
Det var hende der behandlede Akita tilbage i Danmark for nogle år siden, hun er super dygtig. Hun har (eller havde i hvertfald dengang) klinik både i DK og herovre i London, og hendes service var super. Det var især smart at hele konsultationen kunne foregå på engelsk, så Martin også kunne følge med
-
Hjælp.. Måske akut. Bimmer kaster op
Det lyder som det samme jeg selv havde i torsdags -forhåbentligt er det også hurtigt overstået for Bimmer
-
Eddie søger nyt hjem akut!!!
Dejlig update men er han ikke Pax nu?
-
Dyregravplads..
min dyrlæge tager ikke noget for det. Jeg betaler dyrlægen for aflivning, og krematoriet direkte for deres service.
-
Hjælp.. Måske akut. Bimmer kaster op
Så undskylder jeg for ikke at læse grundigt nok. En slugt mus burde absolut ikke give den slags udslag, skal ikke kunne sige om et fuglenæb ville (mine hunde har før slugt mus, og første gang ringede jeg panisk til dyrlægen som grinede af mig ). Det lyder mere som en virus, eller som noget der sidder fast indeni.
-
Hjælp.. Måske akut. Bimmer kaster op
Hvis man er bange for at ens hund er AKUT syg, så ringer man til vagtdyrlægen før man skriver på internettet!!!! Vi kan IKKE diagnosticere eller hjælpe din hund, og det at han går "lidt som om han er fuld" lyder IKKE godt.
- Vetbed... Hvor?
-
Dyregravplads..
Sådan føles det ikke... det er jo ikke mine hunde jeg har stående på hylden i æsker. Mine hunde løber rundt sammen "i himlen", og jager kaniner og leger. Men deres aske vil jeg gerne sprede engang, når jeg beslutter mig for hvor det føles rigtigt. Aner ikke hvad det koster i DK. Jeg har givet mellem kr 900,- og kr1200,- for individuel kremering af mine hunde (Akitas var dyrere da jeg valgte en varrig urne, de andre to er i såkaldte "scatter boxes" som altså ikke holder for evigt, da jeg nu ved at de engang skal spredes).
-
Dyregravplads..
Det troede jeg heller ikke jeg havde, men det ændrede sig. Herovre bliver dyret afhentet til kremering hos dyrlægen, og du kan hente asken hos dyrlægen igen ugen efter.
-
Pasning af Grand danois
Vi har da indtil flere glade GD'er som kommer i pensionen og har det herligt. Kan ikke se at de er så meget mere specielle end mange andre racer. Det er meget typisk at folk altid synes at deres race ikke kan klare det ene eller det andet, men det er som sagt overhovedet ikke noget jeg har observeret hos GD'en.
-
Pludselig bange på tur
jeg har altså flere gange oplevet med mine hunde (også akita, som aldrig havde nogen "aldre" overhovedet), at der pludselig var græs de ikke ville gå/sidde på og lignende... Tror det har været dufte.
-
Dyregravplads..
jeg har mine tre's urner herhjemme endnu... kan ikke blive enig med mig selv om hvor de skal ende. Men lade dyrlægen beholde dem, det kunne jeg ikke!
-
Jeg måtte bare eje en ......
Nej hvor spændende, tillykke! :klap:
-
Jeres fordomme og tanker om omplaceringshunde?
Sjovt at mange nævner at "man" tror man får en veltrænet "perfekt" hund, hvis man vælger en voksen omplaceringshund. Herovre kæmper man jo meget med den modsatte fordom, at ALLE internatshunde har problemer, og der må være noget galt med dem, ellers ville de jo ikke være endt på internat.. Fakta er at der, i hvertfald herovre, findes tusindvis af problemfri, venlige hunde som bare er endt i en uheldig situation helt ude af deres eller tidligere ejers kontrol, og som bare gerne vil have en ny familie at høre til hos.
-
Ingen ekstra hund til os...
det kommer an på hundens sind, og hvor voksen du snakker om. Men jeg skulle da mene at en rolig hund (nok ikke en anden bull-type ) på 6-8 år skulle være rolig nok til ikke at lege vildt meget hver dag.. Og en hund i den alder kan jo sagtens indeholde mange gode år + træning endnu :5up:
-
Ingen ekstra hund til os...
Ellers er der jo også gamle, rolige hunde som mangler nye hjem
-
Eddie søger nyt hjem akut!!!
Kan du ikke tage ham hjem indtil du kan finde et nyt sted til ham?
-
Søndag den 5/9
Skal vi besøge denne mand K9ULF - Dog Training, Kennelling and Puppies med Sally, for at se hvad han synes om hende. Vi vil gerne have lidt inspiration til at bruge hendes maniske energi fornuftigt Han afholder et schutzhundekursus den dag, så der er andre hunde, og det er ikke sikkert vi får ret meget ud af hende, men vi skal også bare smide lidt i kagekassen sagde han, og så håbe hun vil vise os lidt af hvad hun indeholder :5up: En anden ide jeg har til hende, er search and rescue, men det kræver jo også at hun kan arbejde blandt andre hunde. Dog tror jeg hun kunne blive eminent til det, da hun ELSKER mennesker! Og jeg kan forestille mig at finde et menneske ville være en kæmpe belønning i sig selv for hende. Vi glæder os i hvertfald til næste søndag Er godt klar over det nok ikke ligefrem er et klikker-seminar men vi har hørt godt om manden fra andre gode hundetrændere.
-
Brugshund kontra "alm." hund
bindegal men smuk og charmerende? -der er vi også nået til indtil videre
-
åååhh hvor er den lækker
Noget alternativ blanding, men ja, han ser dejlig ud
-
Brugshund kontra "alm." hund
Hvorfor? Du bruger jo Tyson meget mere end den almindelige familiehundeejer?
-
Brugshund kontra "alm." hund
Og Sally er endda en dame med meget højlydte meninger -men vi er stædige og skal nok få hende knækket .... øhh jeg mener omskolet :klap: