Alt der er opslået af PinPoynter
-
Bud på mavedrejning?
du er slet ikke i tvivl når maven bliver oppustet og hård, og hvis det sker er det jo bare bah-buh afsted til doktoren, som du helt sikkert er klar over. Hvis du gør det til en vane at tjekke og føle ham iver hver dag, vil du lære at mærke den mindste forandring hos ham.
-
Rengøring
Vores hus er bare beskidt og fuld af hår
-
søger en mellem stor hundehvalp
Købte du ham direkte af Vivi? Jeg troede du fik ham som lidt ældre, ved ikke lige hvor jeg har den ide fra. Desuden kan man jo godt sige at opdrætter ikke gjorde sit arbejde godt nok med sine belgiere, i og med at hun har avlet mindst to kuld hvori der er forekommet epilepsi. Udover det var indy en dejlig hund, og temperamentet fejlede INTET! Hun kostede dog lidt mere end 1000. Jeg gav 750,- for Akita, og hun var den bedste hund jeg nogensinde har haft, og nogensinde vil få. Og hun var en blandingshund.
-
Foder - dårlig mave
Det ville måske hjælpe hvis du skriver en liste over hvad du allerede har afprøvet
-
Min Charles ♥
Det var før jeg blev gravid og doven
-
Min Charles ♥
Det må jeg komme efter de næste par dage
-
Min Charles ♥
I dag havde jeg bare sådan en god tur med Charlie, bare ham og mig. Charlie har boet hos os i lidt over 10 mdr nu, og har nok også rundet de 2 år i alder, lige i disse uger. Han er bare så nem en hund. Han er den slags hund som man kan gå med uden at skulle planlægge en hel ekspedition (legetøj, godbider, lange liner og hvad vi ellers skal have med for at have en nogenlunde tur med Sally), bare nsoren på, og gå, og han er altid glad. Han reagerer stort set ikke på noget udenfor, kun hunde som gør voldsomt af ham får nogle gange et ord med på vejen. Han trækker ikke i snoren, og han følger pænt med mig når han er fri. Vi gik ned til en lille bæk mellem nogle træer, og han gik helt hvalpe-bananas, spurt-løb op og ned fra vandet, mens han knurrede som en gal, og drønede rundt og rundt i store cirkler :banan: Og bagefter gik vi hjem, og han kissemissede lidt med Ruby, og har sovet lige siden. Elsker den hund, han er bare så nem og rolig! :hjerte:
-
Charles og Sally ♥
Jeg har knap selv vendet mig til det! Men ja, de er et par dejlige hunde
-
Fotografering tilladt ??
Ja herovre må forældre jo hverken tage billeder af deres egne børn i skolen, eller filme deres skoleoptræden, da de jo helt sikkert ALLE er pædofile :damn: tror faktisk man kan blive anholdt for at fotografere børn offentligt herovre
-
De sjoveste blandinger, I har set...
vi havde en pudel/doberman blanding i pension for et par mdr siden, herlig hund sort strid pels, doberman form, men lidt slankere/mindre/mere sporty. Og herlig humor :hjerte:
-
Charles og Sally ♥
:klap::klap::klap:
-
Charles og Sally ♥
-tror alligevel Martin ville blive lidt sur hvis jeg gav hende væk :hmm: I må komme herover og besøge hende i stedet :klap:
-
Charles og Sally ♥
Han er dog lidt vandskræk men tror godt han ville kunne lide Motor og katten :hjerte: han har jo selv kat, og ved alt om at passe dem
-
Charles og Sally ♥
DEM????? Du må da have spist svampe, kvinde Jeg giver aldrig Charles fra mig (Sally lander i Kastrup i morgen kl 17:48 )
-
Charles og Sally ♥
Ja, :hjerte: især når de sover!
-
Charles og Sally ♥
og tag ikke fejl af Charles, selvom han har kort hår, giver han gode bløde krammere. Og når han kravler op ved siden af en i sengen, smelter han nærmest ind i dynerne, og ligger der med hovedet på ens skulder, og falder i dyb søvn.. Det er da uimodståeligt! :hjerte:
-
Charles og Sally ♥
Hun hænger dog ikke ret lang tid af gangen Charles sover jo gerne til middag i både 2 og 3 timer!
-
Charles og Sally ♥
....og se lige at hun godt KAN være sød og faktisk er en lille puttegris :hjerte: Hun er ved at være garvet i "ligge i arm", og engang imellem hjælper hun mig med min middagslur, selvom det dog oftest er Charles' specielle job
-
Kastration eller ikke-kastration, det er spørgsmålet :-)
Vores have stinker af hundetis, og det var kun Indy og nu Sally der tisser derude... (Charles tisser kun hvis han absolut ikke kan holde sig indtil vi går tur, han er blevet helt vildt renlig!!)... de var jo begge tæver, og Indy var steriliseret, så ingen hanhundetis der :hmm:
-
diarre - uden andre symptomer
mon ikke dyrlægerne tjeneer en lille skilling på en masse ekstra tests lige for tiden? Men altså, jeg siger jo kun hvad jeg selv ville gøre i situationen. Jeg TROR da bestemt ikke hun er syg :blink:
-
diarre - uden andre symptomer
Med Parvo i baghovedet ville jeg få hende tjekket.... der behøver ikke være andre symptomer end diarre. Testen tager 30 minutter, og så har du svar. Better safe than sorry?
-
Samojedhundens øjenfarve?
tror mange hvalpe skifter øjenfarve med tiden, så mon ikke de bliver brune? Jeg tror ikke samojeder må have blå øjne?
-
kemisk kastration af hanhund
Held og lykke med det Kim, det er godt nok lidt af et mareridt I er endt i.
-
Charles og Sally ♥
Ja, det er fordi lille bitte Sally aldrig holder rumpen i ro, men altid drøner rundt. Så bliver man jo tørstig
-
Ambull / amstaff?
jeg prøver at lade være, men de er tit meget nippende når de sidder i kennel, da de er så ufatteligt kontaktsøgende... og har de f.eks. fat i snoren, er den ikke lige at lirke ud af gebisset på dem igen, og det er jo bare i leg. Skulle nødig i klemme i en der var gal