Hop til indhold

Selv dyrlægerne nægter at aflive hundene...


Gæst Line&Freja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 189
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det må jo også være forfærdelig for dyrlægerne at blive sat til at aflive sunde og raske hunde.

De bruger jo mange år på at blive uddannet til at behandle syge hunde også når de bliver færdiguddannet, skal de til at aflive sunde dyr....

 

Bare fordi der er nogle mennesker som ikke skulle have haft dyr og ikke mindst medierne som kun ser de mest voldsomme og blodigste hændelser som stor nyheds værdi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det har så fået DF til at udtale "at så må folk jo selv aflive dem, så længe det sker humant, så har DF ingen problemer med det" :damn:

 

Ekstra Bladet - DF: Så må man jo aflive dem selv

 

Nu hænger min underkæbe nede i gulvhøjde - det havde jeg ikke ventet, selv fra DF :scared:

 

Ekstra Bladet - DF: Så må man jo aflive dem selv

 

Er gået i chok :shock: :shock: :shock: :scared: :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke bange for at gå på gaden, bare jeg ikke møder en vandvittig person fra DF!:slem:

 

Her må jeg vist erklærer mig enig!

 

Jeg kan slet ikke få de billeder ud af mit hoved igen, jeg sidder lige nu og ser en masse sagesløse hunde med store smerter pga. fejlslåene forsøg på at aflive dem hjemme i haven :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at den omtalte dame bliver fjernet fra folketinget og DF, eller også er DF færdig samme sted!:-)

 

Det håber jeg søreme du har ret i, hun opfordrer til dyremishandling og ulovligheder, det er jo så langt ude som jeg ikke engang troede DF ville komme :shock:

 

Og det værste af det hele, de kalder sig et dyrevelfærdsparti :shock:

 

Ja igen, jeg har slet ikke ord for det her, men jeg kan se på diverse sider at det er der mange andre der har, og de er nu gået i gang med at bombardere Liselotte Blixt mail box :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at dyrlægerne vil sætte dem i mod... Men da ikke hvis folk ret faktisk begynder at handle ud fra den udtalelse fra DF

 

Desværre findes der jo altid idioter der kunne finde på sådan noget, og nu har de jo fået politikernes tilladelse til at tage sagen i egen hånd :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

:skraek: Hvis man ikke kan finde en dyrlæge, der vil udføre aflivningen, så kan jeg ikke se noget forkert i, at man gør det selv. Hvis det altså bliver gjort på human måde, siger sundhedsordfører i Dansk folkeparti Liselott Blixt til ekstrabladet.dk. :damn:

 

 

 

'

Ja, det er netop de vi andre sidder og er gået helt i schock over....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Dejligt at dyrlægerne vil sætte dem i mod... Men da ikke hvis folk ret faktisk begynder at handle ud fra den udtalelse fra DF

 

Hvis folk begynder på det er ddet deres ansvar, og må tage den straf det kan give (den er bare for lille) men DF får forhåbentlig en lussing der kan føles med sådan en dum kælling i partiet, og jeg håber hendes dage som politiker er slut, fra og med idag!:damn::damn::damn::damn::damn:

 

Der er ingen nåde herfra!:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Chokeret og spændt/nervøs på samme tid....

 

Chokeret over at det her er kommet SÅ langt ud.. Har snart glemt hvor alt det her startede. :vedikke:

Chokeret over, at nogen ved deres fulde fem (hun så i i hvert fald ikke fuld/påvirket ud :hmm:), kan komme med sådanne udtalelser :damn:

Chokeret over at nogle få uansvarlige mennesker, kan starte sådan en kæmpe lavine af hvad der efterhånden minder om skandaler.

 

Spændt/nervøs for at se hvad alt det her ender med..... :vedikke:

Spændt/nervøs på at se hvad konsekvenser det har, at nogle dyrlæger ikke vil aflive raske hunde...

 

På den ene side tager jeg hatten af for dyrlægerne, som respektere og værdsætter liv højere end en sjusket og uigennemtænkt lov - på den anden tænker jeg at de kan sætte folk i en endnu mere træls situation, end de i forvejen er i. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...