Hop til indhold

Så var det anders' første tur ved stranden.. :D


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

Gæst Unknown99

Så prøver vi lige igen.. denne gang med mindre billeder...

 

må jeg præsentere...

 

Anders og stranden!dsc00703n.jpgdsc00704vrp.jpgdsc00705ago.jpgdsc00711w.jpgdsc00706p.jpgdsc00720v.jpgdsc00712u.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Nårh, så sød som han ligger der ude i vandet. :lun: Det må have været dejligt for ham at blive kølet ned på sådan en varm dag. :-)

 

Og sikke et kønt ansigt han har. :hjerte:

 

Det tror jeg også.. var godt nok overrasket over hvor villig han selv var til, at gå derned.. han var endda ude at svømme lidt.. men det var ikke meget.. Ja han ligner bare sin far rigtig meget.. han havde også sådan et hvalpe ansigt.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Det var bedre :mrgreen: Hvor er han sød som han ligger der i vandkanten... Jeg har lige vist Karla billederne og fortalt hende, at hun er en totalt tøsetøs når hun ikke tør, når sådan en lille spirrevip sm Anders gør... :lol:

 

hehe... der er bare nogle hunde der er vandskrække... desværre for det er nu sjovt med sådan en vandhund hehe... men tror også anders er lidt af en vandhund.. når vi går i bad, og døren står åben kommer han ind under bruseren.. men tror måske mest fordi han syns det er sjovt, at slikke vandet op fra gulvet af.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...