Hop til indhold

Oscar & Stella


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Oscar har haft den bedsteste dag i dag... Han har både været til lp og leget med luka, indy og rosa. Så forbi stranden med søde Stella. Og så til Rally hvor både lækre Sheila og Stella var... Og så hjemme ved Stella og hygge resten af dagen og aften. Det er der jo selvfølgelig kommer en pæn masse billeder ud af, og her er lige nogle af dem :)

 

Her er et billede af Stella ved stranden :)

2572_stellastrand_1.jpg

 

Så kom vi hjem til Stella, og Oscar fandt straks hendes legetøskurv. Den skulle jo gennemrodes og næsten alt skulle ud fra den... Beklager rodet, Stella ;)

2572_stellasgodelegetjskurv_1.jpg

 

Han fandt straks en vældig sød ko, som der jo lige skulle leges lidt med.

2572_kobamse_1.jpg

2572_kobamse1_1.jpg

 

Dernæst fandt han den gule slange. Den var jo oplagt at trække lidt om kap med :D Og lad endelig være med at spørg hvad der lige sker for Oscar på det sidste billede, for jeg er ikke helt sikker :P

2572_gulslange_1.jpg

2572_gulslange1_1.jpg

2572_gulslange2_1.jpg

2572_gulslangere_1.jpg

 

Denne kong-fidus var virkelig et hit. Skal klart have købt en til dyret. Dejligt med en undskyldning for at bruge lidt penge på bassen ;)

2572_gribe_1.jpg

 

Endelig kom turen til et lyserødt pivdyr. Det fik lov til at leve hele 5min i Oscar's selskab. RIP

2572_lyserspiv_1.jpg

 

Langt om længe blev hundene en smule trætte... Med enkelte legeture indimellem :D

2572_stellatunge_1.jpg

 

2572_oscaristol_1.jpg

2572_sofahunde_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder! <3

 

Godt for Oscar at Stella kan lide ham. Mine to tøser var ikke så flinke ved ham.. :? Og stakkels Oscar som sååå gerne ville snakke med Sitto, og så var hun bare en sur mokke..! :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...