Hop til indhold

Hundekurv/seng til labber


vinhou
 Share

Recommended Posts

Når Sascha er alene hjemme ligger hun i vores gang - hun har ingen kurv/pude, så hun har kun gulvet at ligge på. Det synes jeg ikke om, især pga. hendes HD - jeg mener at det må være rarere for hende at ligge blødt.

 

Eftersom hun har for vane at bide ting i stykker tænker jeg en alm. plastikkurv (?) - selvom jeg er helt vild med de forsk. senge og huler osv. Men hvad med puden - æder hun ikke den? Kan man ikke få puder der er umulige at ødelægge? :mrgreen:

 

Nogle anbefalinger mht. hjemmesider/steder der har dem billigere end andre steder. Man må jo spare hvor man kan. :roll:

 

Og hvad størrelse skal sådan en labbepige som hende mon bruge? Hun vejer ca. 32 kg.

 

Håber på et par svar, og ellers leder jeg bare videre på nettet. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har sådan en her til Cujo, med et tæppe i

http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundebett/hundekorb/kunststoff/142827

 

vi havde engang en madras vi selv syede af beaver nylon som vi lagde i kurven,

http://www.stofstedet.dk/stofshoppen/catalog/index.php?cPath=33_132&osCsid=8bbe21f27ce48034bc4bb9811fc8aafb

 

http://www.ingelise.dk/produkter?recordid40=10830&parent=11609000

 

den åd han engang han var i hundepension.

 

Ellers tygger han ikke i noget, han har lært at sove når han er alene, efter han har tømt et frossen ben med guf :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svarene - dejlige og billige løsninger! Så har jeg også råd til at udskifte tingene ind imellem, skulle uheldet være ude... :roll:

 

Guanamo - dejligt link, tingene derinde virker noget billigere end de danske hjemmesider jeg har set på. :5up:

 

Jeg synes også sådan en fatboy er ganske lækker, dog ret dyr set i forhold til at den muligvis bliver slagtet af et par hundetænder første gang den er "alene hjemme"... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Tak for svarene - dejlige og billige løsninger! Så har jeg også råd til at udskifte tingene ind imellem, skulle uheldet være ude... :roll:

 

Guanamo - dejligt link, tingene derinde virker noget billigere end de danske hjemmesider jeg har set på. :5up:

 

Jeg synes også sådan en fatboy er ganske lækker, dog ret dyr set i forhold til at den muligvis bliver slagtet af et par hundetænder første gang den er "alene hjemme"... :mrgreen:

 

Det er selvfølgelig rigtigt :mrgreen: det havde jeg ikke lige fået tænkt over :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers er sådan en børnemadras forholdsvis billig, og så skal du bare lægge den ind i et dynebetræk eller lignende som kan tages af og vaskes

 

http://www.jysk.dk/4/5/28/527/3314409/a/catalog

 

Det er den løsning, jeg bruger. En børnemadras og frottelagner, som vaskes.

 

Hun har en i stuen og en i soveværelse. Men som Luna vælger hun lige så tit at ligge på gulvet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når Sascha er alene hjemme ligger hun i vores gang - hun har ingen kurv/pude, så hun har kun gulvet at ligge på. Det synes jeg ikke om, især pga. hendes HD - jeg mener at det må være rarere for hende at ligge blødt.

 

Eftersom hun har for vane at bide ting i stykker tænker jeg en alm. plastikkurv (?) - selvom jeg er helt vild med de forsk. senge og huler osv. Men hvad med puden - æder hun ikke den? Kan man ikke få puder der er umulige at ødelægge? :mrgreen:

 

Nogle anbefalinger mht. hjemmesider/steder der har dem billigere end andre steder. Man må jo spare hvor man kan. :roll:

 

Og hvad størrelse skal sådan en labbepige som hende mon bruge? Hun vejer ca. 32 kg.

 

Håber på et par svar, og ellers leder jeg bare videre på nettet. :-D

 

Jo, det kan man skam godt. De er bare sten-hårde.. ;-)

 

Det med størrelsen er nok rimelig stor. Kan ikke lige give ''tal'' på det, men.. Det er faktisk ikke så svært. Det er nemmere når man står og kigger. Den du synes ser stor nok ud. Men husk: Hellere for stor, end for lille ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...