Gæst Chaddin Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Jeg undskylder på forhånd for min uvidenhed (eller hvad man siger) Men jeg har hørt at en URL fil i signaturen kan blive større end hvis man oploader den, er det korrekt? Og hvis det er, hvordan får jeg så sat det her billede ind i min signatur (jeg ved ikke hvad URL er, eller hvad man skal gøre:oops:)?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2009 URL er noget du finder på i forvejen uploadede billeder. Du højreklikker på det ønskede billede og trykker på egenskaber. Så står der noget med URL hvorudfra der er en laaaang adresse. Det er den du skal bruge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Oktober 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2009 Jeg kunne ikke finde ud af det men jeg cuttede teksten ud og så nøjes jeg bare med et oploadet billede ..jeg er vist dummere end jeg troede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2009 Jeg kunne ikke finde ud af det men jeg cuttede teksten ud og så nøjes jeg bare med et oploadet billede ..jeg er vist dummere end jeg troede Vel er du ej! Alle laver skøre ting med jævne mellemrum - kan ikke lige komme på noget lige nu, men er også på vej ud af døren Men jo jeg har lavet mange skøre og dumme ting - nåja, jeg har det med at læse dl som liter, når jeg læser kageopskrifter - så jeg har lavet en del vandige kager Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Oktober 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2009 Vel er du ej! Alle laver skøre ting med jævne mellemrum - kan ikke lige komme på noget lige nu, men er også på vej ud af døren Men jo jeg har lavet mange skøre og dumme ting - nåja, jeg har det med at læse dl som liter, når jeg læser kageopskrifter - så jeg har lavet en del vandige kager hihi det er da i det mindste en rigtig sød fejl men du har ret, tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2009 iihhh...hvordan kan i snyde Admin?? jeg kan squtte få min signatur størrer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Oktober 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2009 iihhh...hvordan kan i snyde Admin?? jeg kan squtte få min signatur størrer Hvad? Undskyld jeg fik ikke lige fat i din besked mener du at du ikke kan - eller godt kan få din signatur større? For hvis du ikke kan.. så er vi 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2009 :hmm: sys da din er større end min Jeg mener at jeg ikke kan admin har jo fixet smuthullet så man ikke kan lave dem større Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Oktober 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2009 Jeg synes ellers at de ser ligestore ud :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2009 De er lige store, nemlig 100px høje Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Oktober 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2009 iihhh...hvordan kan i snyde Admin?? jeg kan squtte få min signatur størrer Det kan de sikkert på mange områder Din signatur er 100 pixel høj, og det er lige akkurat maks., så den kan ikke blive større i højden ihvertfald. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts