Hop til indhold

URL??

Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

Jeg undskylder på forhånd for min uvidenhed :mrgreen: (eller hvad man siger)

Men jeg har hørt at en URL fil i signaturen kan blive større end hvis man oploader den, er det korrekt?

Og hvis det er, hvordan får jeg så sat det her billede ind i min signatur (jeg ved ikke hvad URL er, eller hvad man skal gøre:oops:)??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne ikke finde ud af det :oops: men jeg cuttede teksten ud og så nøjes jeg bare med et oploadet billede :mrgreen:

..jeg er vist dummere end jeg troede :neutral:

Vel er du ej! Alle laver skøre ting med jævne mellemrum - kan ikke lige komme på noget lige nu, men er også på vej ud af døren :mrgreen: Men jo jeg har lavet mange skøre og dumme ting - nåja, jeg har det med at læse dl som liter, når jeg læser kageopskrifter - så jeg har lavet en del vandige kager :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Vel er du ej! Alle laver skøre ting med jævne mellemrum - kan ikke lige komme på noget lige nu, men er også på vej ud af døren :mrgreen: Men jo jeg har lavet mange skøre og dumme ting - nåja, jeg har det med at læse dl som liter, når jeg læser kageopskrifter - så jeg har lavet en del vandige kager :mrgreen:

:lol: hihi det er da i det mindste en rigtig sød fejl :-D

men du har ret, tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
iihhh...hvordan kan i snyde Admin?? :confused: jeg kan squtte få min signatur størrer :megaked:

Hvad? Undskyld jeg fik ikke lige fat i din besked :oops: mener du at du ikke kan - eller godt kan få din signatur større?

For hvis du ikke kan.. så er vi 2 ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites