Hop til indhold

Hvor er det bare sygt


Lonny
 Share

Recommended Posts

troede at de skulle holdes vedlige med læderfedt :engel::lol:

 

Læderfedt ........ nu nærmer vi os en billedserie jeg ikke har lyst til at se :slem::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 156
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Maustique

Jeg ved ikke om der er mystik eller selvtægt bag.. Jeg ved bare at hvis en hund angreb Nura og jeg ikke kunne få den til at slippe et dødeligt greb, er der ikke det jeg ikke ville gøre for at få kræet væk.

 

Havde jeg adgang til noget stik eller slagvåben ville jeg også bruge det. Jeg ved godt at det er dyremishandling og jeg sikkert kunne få en bøde for det, men min hund er min baby og hvis jeg skal slå en anden hund ihjel for at redde Nura så er jeg stensikkert parat til det - om så det skulle være med en gaffel.

 

Derfor kan der selvfølgelig godt være andre omstændigheder bag denne artikel vi ikke kender til...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

hej, har ikke læst hele tråden, men for nu at hoppe lige ud i det... Ville jeg slå en hund ihjæl hvis de uden provokation angreb mine hunde?

Alt af hængig af situationen, ja. Både jeg og kæresten måtte en aften under den store kamphunde debat liige sætte os ned og få det snakket igemmen, jeg vil ikke være glad for det. Men jeg er da slet ikke i tvilv om at duede fastholdelse ikke så jeg kunne køre den til den nærmeste politi station, ville den miste livet. Hvad der så ville ske med mig måtte vi tage derefter.

Jeg er af den holdning at vi som har enten store eller stærke hunde, osse har et ekstra ansvar overfor vores omverden, det har i min situation betydet at jeg har måtte træne mere med vores store hund da jeg er blind. Har man ikke den ekstra tid der så skal til kan man jo få en uldtot i stædet for,

 

forsat god dag :)

sandi

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har osse kon læst noget af tråden.

 

vis det var mig som stod i den sitration at en hund ude af kontrol angrep

min hund og ejer ikke var tilstede ville jeg nog kvæle den til den slap eller

mistet bevistheden og så ville jeg ellers se at komme vek i en vis fart.

 

jeg kan ikke se vofer det var nødvendigt at lemleste hunde.

 

men jeg kunne godt forstelle mig at det skete som det gjore måske

fordi folk er gået i panik over den volsomme sitration,

 

og det gør sikkert ikke sagen bedre at man i en periode ikke kunne se en eneste nyheds

forside uden at der stod om en kamphund som havet flået en anden hund

til ukenlighed og man ved jo at der er mensker som er blevet opfodret signeret på det groveste fordi di holler hunde som er avlet med kamp for øje, min fornemelse er at der er et generalt had mod muskelhunde uanset

vordan di er vilket klart er mediets skyld.

 

siger ikke man skel fortige den slags hendelser men man behøver måske ikke at bringe alle tilfelle

og råbe og skrige om at vis det er en kamphund er den dødsens farlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...