Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

HJÆLP! Gudruns tlf. AKUT!

Featured Replies

Besvaret

Arghhh, Walter skal til dyrlæge (har meget blod i afføringen) og jeg kan ikke finde Gudruns tlf. Troede jeg havde det, men nej, og samtidig er jeg gået en smule i panik. Håber I kan hjælpe....

Besvaret

Tak skal I have - men ak og ve, den gode dyrlæge har ferie :cry: !! Tis osse... Men mange tak for den hurtige respons...

Besvaret

Fik akut tid hos dyrlægerne i Frijsenborg. Havde en pose med optørret afføring med og der var igen en del blod i. Walter blev undersøgt i hoved og røv - måtte bekræfte Walter i, at han er en lille maskulin hund, trods dyrlægens lillefinger i hans bagdel. Fik taget blodprøver og skal komme med en afføringsprøve så snart han kommer af med noget igen. Dyrlægen ville gerne indlægge ham, men der gik jeg helt i baglås - ikke om min lille 9 ugers hvalp skal ind og ligge ved siden af de stakkels hunde der både gøede og hulkede. Vi lod væsketallet afgøre situationen, og tak gud for at den lille vaps var langt fra dehydreret. Fik selvfølgelig antibiotika, Zoolac og Diarsanyl med. Walter er stadig frisk og klar på lidt af hvert, deler lige nu pude med Nhøpse. Venter på svar fra blodprøven til eftermiddag... Suuuk.

Besvaret
Fik akut tid hos dyrlægerne i Frijsenborg. Havde en pose med optørret afføring med og der var igen en del blod i. Walter blev undersøgt i hoved og røv - måtte bekræfte Walter i, at han er en lille maskulin hund, trods dyrlægens lillefinger i hans bagdel. Fik taget blodprøver og skal komme med en afføringsprøve så snart han kommer af med noget igen. Dyrlægen ville gerne indlægge ham, men der gik jeg helt i baglås - ikke om min lille 9 ugers hvalp skal ind og ligge ved siden af de stakkels hunde der både gøede og hulkede. Vi lod væsketallet afgøre situationen, og tak gud for at den lille vaps var langt fra dehydreret. Fik selvfølgelig antibiotika, Zoolac og Diarsanyl med. Walter er stadig frisk og klar på lidt af hvert, deler lige nu pude med Nhøpse. Venter på svar fra blodprøven til eftermiddag... Suuuk.

:ae::ae:

Besvaret

Masser af :x: herfra :ae:

Besvaret

God bedring til det lille pus:ae::ae::ae:

Besvaret

God bedring til den lille og et STORT :ae: til dig...