Hop til indhold

Mange i løbetid, distraherer en lille hormonel Vic...


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Victor er lidt påvirket af alle de tæver der er i løbetid her hvor vi bor lige for tiden, han snuser mere end han tisser, når vi går tur, så det tager laaang tid at lufte ham, nogle gange så ligger han nærmest helt ned og krabber sig fordi det dufter sååå dejligt af damer, og vil næsten ikke med hjem igen. Det gør ikke noget self. Vi har selv valgt at han ikke skal kastreres. Så det hører jo med. Men når vi kommer hjem, så virker han rastløs og humper hans bamsehund:engel: Indtil en af os siger at han skal putte sig ned (efter aftenluftning)

 

Vi er er begyndt at gå en anden vej, hvor han "kærester" ikke kommer, så det ikke stresser så meget. Det har hjulpet lidt.

 

Så har jeg kommet Serene Um i hans vand, da det jo skulle virke beroligende.

 

Jeg spiller spil med ham, Dog Smart og Spinny. Så koncentrerer han sig fuldt om det, og er som han plejer. Det er kun når han er ude og lige efter han er kommet ind den er gal.

 

Er der andet vi kan gøre? Virker det der DAP mod sådan noget? Skal vi undgå at han hilser på tæve hunde i den her periode hvor de er i løb, hans bedste venner er tæver...

 

Er der nogen med intakte hanhunde der kan råde?

 

Så vil vi blive meget glade :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ikke gøre noget ved det. Det er jo som du selv er inde på naturligt og "prisen" for at have en intakt hanhund, så ikke nogen "bedøvelse" a la DAP og deslige.

 

Lad ham snuse det han lyster, når I er ude og gå og bed ham om lige at klappe hesten og falde til ro, når I kommer hjem fra luftetur. Så må det være fint med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ikke gøre noget ved det. Det er jo som du selv er inde på naturligt og "prisen" for at have en intakt hanhund, så ikke nogen "bedøvelse" a la DAP og deslige.

 

Lad ham snuse det han lyster, når I er ude og gå og bed ham om lige at klappe hesten og falde til ro, når I kommer hjem fra luftetur. Så må det være fint med det.

 

Nej, jeg ved også godt det er en periode, min kæreste er bare sådan lidt sympati pylret med han synes det er synd for ham, at han er så fyldt med hormoner, men tæverne er jo ikke i løbetid hele tiden. Det er bare først nu vi rigtig mærker ham reagere på dem, sådan for alvor.

 

Det må vi gøre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg ved også godt det er en periode, min kæreste er bare sådan lidt sympati pylret med han synes det er synd for ham, at han er så fyldt med hormoner, men tæverne er jo ikke i løbetid hele tiden. Det er bare først nu vi rigtig mærker ham reagere på dem, sådan for alvor.

 

Det må vi gøre :5up:

 

nej tæverne er ikke i løbetid hele tiden - men der er hele tiden tæver i løbetid ;-) Så længe han ikke stikker af hjemmefra, og han stadig kan koncentrere sig om andet, er det vel ikke værre end man bare ignorerer det?

 

Jeg ved det ikke, jeg har heldigvis en tæve :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg ved også godt det er en periode, min kæreste er bare sådan lidt sympati pylret med han synes det er synd for ham, at han er så fyldt med hormoner, men tæverne er jo ikke i løbetid hele tiden. Det er bare først nu vi rigtig mærker ham reagere på dem, sådan for alvor.

 

Det må vi gøre :5up:

 

Selvfølgelig er det ikke synd for Victor, den lille bandit. Han opfører sig jo helt igennem sundt og naturligt. Og ja-ja, der er altid en tæve i løb et eller andet sted, men forår og efterår er værst.

 

Vi har selv en bette dreng på 22 mdr, der smasker og sluprer og gnasker og klaprer tænder, når duftene bliver for skønne, men sådan er det med de kære drenge. De går op i det der med liv og sjæl :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...