Hop til indhold

Cognacs mor


Gæst Cognacs mor
 Share

Recommended Posts

Gæst Cognacs mor

Hej alle

 

Ja som navnet lyder, er jeg nu blevet mor til Cognac, han er en dejlig Doberman bla. (vi ved ikke hvad han er blandet af, andet end at der er Doberman i ham) på 1 år og 10 mrd.

Vi har købt ham hos Dyrenes Beskyttelse og er godt tilfreds med både deres behandling af os og naturligvis Cognac.

Han kan flere komandoer og ELSKER damer, trods han er krastreret, dog er han slet ikke pervers, bare så glad for damer.

Han var en smule sky over for min mand, da vi var på internatet og besøge ham første gang, men det var væk anden gang og nu kan han ikke undvære os ret længe, hvis han selv skal bestemme.

 

Vi har længe begge ville have en hund og da der begyndte at være en del indbrud omkring i byen vi bor i, var det den sidste undskyldning vi manglede og så forelskede vi os i Cognac.

 

Han er en dejlig hund, mangler lidt lydighedstræning, men er ellers super kærlig og til min store glæde, tigger han ikke ved bordet, der ligger han pænt og varmer vores fødder. Skønne dreng.

 

Men det bedste er at han elsker vores 2 piger, han passer på dem, holder øje med hvor de er og vil gerne lege, han er den perfekte familiehund.

 

Han ligner en chokoladebrun Doberman med sort ryg og hale, med det typiske store gab og gode muskler. Han har dejlige bløde hængeører og smukke gule øjne og trods han har så meget Doberman i sig, kan man se på ham hvor rar han er.

 

Vi har en mistanke om at han har haft en ubehagelig oplevelse med en mand på et tidspunkt, da han er meget reserveret over for mænd og til tider gøer og knurrer af fremmede mænd (især dem med dybe stemmer), men han udviser ingen tegn på aggresivitet.

 

Jeg er uddannet Sosu ass. og er for tiden på barsel, så jeg har lidt ekstra tid til at lære ham rigtigt at kende inden jeg midio april, skal vende tilbage til arbejdet igen.

 

Jeg har haft hund meget af min barndom, alt fra Schefer til dværg pudler og generalt elsker jeg dyr, vi har pt. katte, fisk og så Cognac.

 

Jeg håber på at kunne blive meget klogere og at glædes over andres dejlige hunde, samt dele mine oplevelser med vores skønne hund med alle jer herinde.

 

Mvh Cognacs mor

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...