Hop til indhold

Det lyder faktisk godt


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

Jeg har ledt længe efter en træningsplads i nærheden af mit "boområde" og jeg har haft rigtig svært ved at finde et sted.

 

Men i dag fandt jeg et sted jeg synes virker rigtig godt :klap2:

 

Der står blandt andet at hun er imod kvælerhalsbånd og at der bliver indlært positive ting osv :-) jeg har endnu ikke fundet noget jeg er uenig med.

 

Sådan lige umiddelbart lyder det her sted perfekt :D

Jeg kan nemlig tage toget derhen (tror jeg) så jeg får samtidig vænnet min hund til tog :D Jeg synes det lyder så fedt. Det står også:

 

Personen der skal gå med hunden på træningspladsen skal minimum være fyldt 14 år

 

..og jeg er 14 så det er jo helt perfekt :-)

 

Hvad synes i? Her er hjemmesiden så i kan læse lidt derinde :)

 

http://www.givpote.dk/home

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Jeg syntes bestemt også at det lyder som et rigtig godt sted :5up:

 

Ikke nok med at hun er uddannet som hundeinstruktør hos Irene, så er hun også uddannet klikkerinstruktør hos Hund & Træning, og starter sin uddannelse som adfærdsterapeut samme sted i denne måned, så jeg syntes det lyder som et perfekt sted :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et super sted og Vini er rigtig god. Hun går ind for bløde træningsmetoder og klikker træning er bare super. Jeg kan varmt anbefale hende.:bigsmile:

 

Jeg har gået på hendes hvalpehold, forsætterhold og går nu på hendes "forsætter III" hold med Nana, som idag er 10 måneder gammel.

 

På forsætter III holdet har kursisterne gået der i flere sæsoner - ikke at forstå at vi ikke lærer noget, men blot at vi hygger os.:klovn:

 

Jeg skal til træning på søndag og så holder vi pause de næste to gange, fordi Vini skal påbegynde et adfærdskursus hos "Hund og træning" ( så bliver hun også adfærdsbehandler). Hun har lige været på "chicken camp" og det har vi andre nydt godt af, for nu skal vi lære vores hunde target med to farver ( hunden må kun sætte poten på fx. den hvide og ikike den røde silikone grydelap)

 

MEN, med hensyn til at tage toget lige "til døren", så er det ikke tilfældet.

Jeg går i Hillerød og vi træner på en indhegnet mark på en gård, som ligger langt fra Hillerød station. Busser ??

I Farum (Furesø), ligger træningsstedet også langt fra Farum station ( det ligger ved industriområdet).Busser ??

 

Prøv at undersøge busforbindelserne og så kunne du måske få en af de andre kursister til at hente dig på stationen de efterfølgende gange.

 

Eller, kan dine forældre ikke køre dig??

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et super sted og Vini er rigtig god. Hun går ind for bløde træningsmetoder og klikker træning er bare super. Jeg kan varmt anbefale hende.:bigsmile:

 

Jeg har gået på hendes hvalpehold, forsætterhold og går nu på hendes "forsætter III" hold med Nana, som idag er 10 måneder gammel.

 

På forsætter III holdet har kursisterne gået der i flere sæsoner - ikke at forstå at vi ikke lærer noget, men blot at vi hygger os.:klovn:

 

Jeg skal til træning på søndag og så holder vi pause de næste to gange, fordi Vini skal påbegynde et adfærdskursus hos "Hund og træning" ( så bliver hun også adfærdsbehandler). Hun har lige været på "chicken camp" og det har vi andre nydt godt af, for nu skal vi lære vores hunde target med to farver ( hunden må kun sætte poten på fx. den hvide og ikike den røde silikone grydelap)

 

MEN, med hensyn til at tage toget lige "til døren", så er det ikke tilfældet.

Jeg går i Hillerød og vi træner på en indhegnet mark på en gård, som ligger langt fra Hillerød station. Busser ??

I Farum (Furesø), ligger træningsstedet også langt fra Farum station ( det ligger ved industriområdet).Busser ??

 

Prøv at undersøge busforbindelserne og så kunne du måske få en af de andre kursister til at hente dig på stationen de efterfølgende gange.

 

Eller, kan dine forældre ikke køre dig??

 

Jeg tror godt at jeg ville kunne få en fra familien til at køre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...