Hop til indhold

Julius K9 Powersele


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

Hvad synes i om den her sele?

Har i prøvet den og synes i den var god eller dårlig?

 

og er den god til hvalpe sådan så man ikke belaster skelettet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Belaster?

 

Ja den er god, meget robust og god kvalitet, kan dog ikke bruge den pga. min hunds krops bygning :-D

 

Jeg er lidt dårlig til at beskrive ting med ord :oops:

jeg mener at der måske var en snor der ville fx irritere og måske endda skære ind i hundens hud. Men hvad ved jeg, jeg har jo aldrig haft hund før.. jeg vil bare gerne være på den sikre side :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Slutter mig lige til resten af koret - Vi kommer aldrig til at bruge anden sele end K9.

 

Den sidder rigtig godt, ugler ikke pelsen og er den eneste sele Bamse gider have på, så kan også klart anbefale den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Belaster... er det ikke fordi det er en brystsele det bekymrer dig og ikke en H-sele (som vist normalt anbefales til hvalpe). Det er noget med at brystseler kan trykke ind på noget brusk/ knogle der ikke er vokset færdig.

 

http://www.misjahund.dk/about6.html

 

Man kan få sådan et 'kryds-bånd'' til k9 selen, så den fordeler trykket jævnt (ved ikke hvor godt det fungerer).

 

Jeg har k9 selen til Smilla. Den er af nylon og der er ikke noget polstring som der f.eks er på hurrta. Hun er 8½ måned of jeg havde de samme bekymringer som dig (har nok mest købt den for 'sjaw':genert: for hun går mest med sine puppia og hurrta selen. Hurrta selen er rent faktisk en y-sele....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst BellaDiva

Jeg har lige bestilt en k9 powersele og glæder mig heeelt vildt til at den kommer :klap: Har selvfølgelig valgt at købe mig fattig i de tilhørende skilte. - Kunne simpelthen ikke vælge. Desværre havde de ikke lige Diva skiltet på lager, men det må komme senere. Jeg har læst mig til at de bliver brugt indenfor det schweiziske hundepoliti, så jeg tror at man får noget for pengene i dette tilfælde. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BellaDiva
Nu har jeg bestil Cleos nye sele med skilt: girlpower.

 

Ville kun ha den i lyserød, men generelt var de lige lidt dyrere, men jeg fandt en lyserød MM til 329:banan:

 

Uh, nice.. Vi kører camouflagestilen med "police" for tiden.. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BellaDiva
Nu kom den så og fik endda et skilt mere gratis med: Moviestar :genert:

 

Sønnike måtte lige holde muskelhunden, så jeg kunne tage et billede:klap:

 

Hvor er hun fin :klap: (Var det i shop4dogs?) - Jeg fik nemlig også moviestar med som xtra. (ud over de 4 andre varianter, som jeg bare MÅTTE eje :roll:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...