Hop til indhold

Nyeste søde kommentar


Maria84
 Share

Recommended Posts

Der er desværre så mange mennesker derude der mener at de har ret til at komme med en masse latterlige kommentarer når man har hund. Heldigvis hører man også tit søde ting som hundeejer, så hvad er den nyeste søde kommentar om din hund/hunde?

 

Min nevø sagde i dag at Anton er en blanding af en sød hund og en sjov hund :lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mandag (eller var det tirsdag) gik vi eftermiddagstur på en sti langs fjorden. Vi har været nede ved vandet og se på ænder, og da vi kommer op på stien igen, støder vi ind i en ældre mand der går stavgang...

 

Karla er ikke helt sikker på ham og hans mærkelige stokke, så hun synes lige han skulle have lidt vov med på vejen :oops: :stupid:

Han tager det heldigvis pænt, og stopper op og snakker lidt med os. Vi går sammen et stykke vej. Han fortæller mig, at han har gået turen på fjordstien 3 gange om ugen i de sidste 50 år :shock:. Han er 84 år gammel, og synes Karla ligner hans barndoms gårdhund :lun:...

 

Så selvom hun valgte at gø af ham, afslutter han vores samtale med: "sådan en skøn hund som hende skal du nok få mange års glæde af" :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Igår aftes havde vi besøg af en veninde og hendes 6 årige søn. Han legede meget på gulvet med de 2 mindste hunde og deres bamser.. efter kort tid har Jill fået revet armen af en bamse og er i fuld sving med at lave stuen om til en mellemting af en snelandsby og et kunstig sneskred.

Martin sidder længe og kikker uden af sige noget og vi vokse smiler lidt af hans tavshed... lige indtil han kikker op på mig, peger på Jill og spørg :

 

"Er der ligeså meget fyld inde i den ??? :confused:"

 

Vi var færdige af grin og forstod bedre hans lange tavshed... han har virkelig grublet meget over det inden han spurgte os....

Link til indlæg
Del på andre sites

Igår aftes havde vi besøg af en veninde og hendes 6 årige søn. Han legede meget på gulvet med de 2 mindste hunde og deres bamser.. efter kort tid har Jill fået revet armen af en bamse og er i fuld sving med at lave stuen om til en mellemting af en snelandsby og et kunstig sneskred.

Martin sidder længe og kikker uden af sige noget og vi vokse smiler lidt af hans tavshed... lige indtil han kikker op på mig, peger på Jill og spørg :

 

"Er der ligeså meget fyld inde i den ??? :confused:"

 

Vi var færdige af grin og forstod bedre hans lange tavshed... han har virkelig grublet meget over det inden han spurgte os....

 

:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe forsøgte han så at hive benet af hunden??

 

Vi møder rigtig mange som siger op til flere søde ting om Buddha, igår gik vi så forbi en mand som sagde "Kæft, den blir stor den der! - Hvor gammel er den?" "4,5 måneder :-D" "Ååååårh JA, den blir jo enorm, hold da op hvor er den flot!!"

 

Ih tusind tak, sagde jeg, og gik pavestolt videre med min enorme hundehvalp :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe forsøgte han så at hive benet af hunden??

 

Vi møder rigtig mange som siger op til flere søde ting om Buddha, igår gik vi så forbi en mand som sagde "Kæft, den blir stor den der! - Hvor gammel er den?" "4,5 måneder :-D" "Ååååårh JA, den blir jo enorm, hold da op hvor er den flot!!"

 

Ih tusind tak, sagde jeg, og gik pavestolt videre med min enorme hundehvalp :mrgreen:

 

GYS nej så havde jeg nok ikke været så fattet og grint af det ... :slem:

 

Bare forstil dig hvor meget fyld der så kunne være i din Enorme hundehvalp !! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi fik lige et par søde kommentarer med på vejen i dag:

"Nøj, hvor er han bare flot og velopdragen... Hvis han ikke er kastereret, kunne han måske så få lov at lave hvalpe på min tæve?"

 

Måtte desværre svare nej, da jeg ikke kan forsvare at avle på min blandingshund, da jeg ikke aner hvad der er i af racer.... Men sød kommentar :lun:

 

Vi havde tilskuer (et hold af stavgængere) på da vi trænede på marken i morges, og to af dem kom hen og spurgte hvor mange år det havde taget at få ham så velopdragen. Hvortil jeg kunne svare 5 måneder (og takkede i mit stille sind, Bamse for at have vist sig fra sin gode side) :mrgreen:

 

Til træning i dag, fik vi så at vide at Bamse havde nogle meget smukke bevægelser, og et stort potentiale og at han allerede uden rigtig træning, gik så fint til lineføring - Uden at vi var med på holdet - Vi tullede bare rundt :klap:

 

Synes kommentarerne om Bamse har ændret sig fra "hvad satan er det for en sindsyg hund da har" til det mere positive, på det sidste :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik lige et par søde kommentarer med på vejen i dag:

"Nøj, hvor er han bare flot og velopdragen... Hvis han ikke er kastereret, kunne han måske så få lov at lave hvalpe på min tæve?"

 

Måtte desværre svare nej, da jeg ikke kan forsvare at avle på min blandingshund, da jeg ikke aner hvad der er i af racer.... Men sød kommentar :lun:

 

Vi havde tilskuer (et hold af stavgængere) på da vi trænede på marken i morges, og to af dem kom hen og spurgte hvor mange år det havde taget at få ham så velopdragen. Hvortil jeg kunne svare 5 måneder (og takkede i mit stille sind, Bamse for at have vist sig fra sin gode side) :mrgreen:

 

Til træning i dag, fik vi så at vide at Bamse havde nogle meget smukke bevægelser, og et stort potentiale og at han allerede uden rigtig træning, gik så fint til lineføring - Uden at vi var med på holdet - Vi tullede bare rundt :klap:

 

Synes kommentarerne om Bamse har ændret sig fra "hvad satan er det for en sindsyg hund da har" til det mere positive, på det sidste :hmm:

 

Det er da rart når det er den vej tingene ændrer sig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nana får tit at vide at hun er sååååh køn.

 

Men selvom Nana er hvalp (de tiltrækker sig jo altid mest opmærksomhed)og jeg kommer gående med begge hunde, så er det altid og har altid været, Bamse der stjæler opmærksomheden. Han er nemlig meget smuk.( ti,hi hver so syntes bedst om sine grise):mrgreen:

 

Det er da fedt at folk synes at ens hunde er fine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også en sød lille historie om Sophus. :blink:

Vi mødte i går en mor med to søde børn på ca 3 og 5 år.

Drengen råber glad: "Se mor, det er Sophus!" og vi går hen og hilser. Jeg siger til drengen (som vist nok hedder Magnus), at det var vel nok godt husket, men moren griner og siger, at drengen ikke har talt om andet siden vi sidst mødte dem, og at han nu konstant leger hund og kun lyder navnet Sophus. Da de går videre siger hun: "Kom Sophus" og både drengen og hunden løber hen til hende. :klap:Vi var begge to flade af grin :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også en sød lille historie om Sophus. :blink:

Vi mødte i går en mor med to søde børn på ca 3 og 5 år.

Drengen råber glad: "Se mor, det er Sophus!" og vi går hen og hilser. Jeg siger til drengen (som vist nok hedder Magnus), at det var vel nok godt husket, men moren griner og siger, at drengen ikke har talt om andet siden vi sidst mødte dem, og at han nu konstant leger hund og kun lyder navnet Sophus. Da de går videre siger hun: "Kom Sophus" og både drengen og hunden løber hen til hende. :klap:Vi var begge to flade af grin :-D

Sikke en sød lille historie :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik lige et par søde kommentarer med på vejen i dag:

"Nøj, hvor er han bare flot og velopdragen... Hvis han ikke er kastereret, kunne han måske så få lov at lave hvalpe på min tæve?"

 

Måtte desværre svare nej, da jeg ikke kan forsvare at avle på min blandingshund, da jeg ikke aner hvad der er i af racer.... Men sød kommentar :lun:

 

Vi havde tilskuer (et hold af stavgængere) på da vi trænede på marken i morges, og to af dem kom hen og spurgte hvor mange år det havde taget at få ham så velopdragen. Hvortil jeg kunne svare 5 måneder (og takkede i mit stille sind, Bamse for at have vist sig fra sin gode side) :mrgreen:

 

Til træning i dag, fik vi så at vide at Bamse havde nogle meget smukke bevægelser, og et stort potentiale og at han allerede uden rigtig træning, gik så fint til lineføring - Uden at vi var med på holdet - Vi tullede bare rundt :klap:

 

Synes kommentarerne om Bamse har ændret sig fra "hvad satan er det for en sindsyg hund da har" til det mere positive, på det sidste :hmm:

 

Hvor er det bare dejligt at høre, især efter du har fortalt hvilke problemer I har arbejdet jer igennem :5up:

 

Jeg har også en sød lille historie om Sophus. :blink:

Vi mødte i går en mor med to søde børn på ca 3 og 5 år.

Drengen råber glad: "Se mor, det er Sophus!" og vi går hen og hilser. Jeg siger til drengen (som vist nok hedder Magnus), at det var vel nok godt husket, men moren griner og siger, at drengen ikke har talt om andet siden vi sidst mødte dem, og at han nu konstant leger hund og kun lyder navnet Sophus. Da de går videre siger hun: "Kom Sophus" og både drengen og hunden løber hen til hende. :klap:Vi var begge to flade af grin :-D

 

Dejlig historie :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Det er da rart når det er den vej tingene ændrer sig :-)

 

 

Hvor er det bare dejligt at høre, især efter du har fortalt hvilke problemer I har arbejdet jer igennem :5up:

 

Tak, vi nyder også at det går så godt fremad - Havde ikke forventet at nå så langt med ham nogensinde - tager hatten af for min lille Bamsehund, der nu charmere hele nabolaget, i stedet for at skræmme livet af dem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får jævnligt beundrende kommentarer, om hvor dygtig, i sær odin, og nu også Lady er, at de står så fint lige på dørtrinet mellem privat og erhverv :-)

 

Odin har vi jo også lært det, fra han var hvalp. Lady og Balou er jo først kommet hertil for nylig, og i voksen alder. Men det er da alligevel dejligt at få ros, for at ens hund(e) er dygtige.

 

Maja

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om det kun gælder hvis det er ens egen hund men:

 

Jeg gik tur med min tantes hund Balto (Eurasier) i skoven og der mødte vi nogle ryttere som steg ned af hesten og spurgte hvad race han var og så sagde de at han var en rigtig sød hund og at han var meget smuk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Uhhh den er nu ikke ny overhovedet, men vi hører den mindst 2 gange om ugen... Seeeeee! en isbjørn!!!

 

Den sødeste oplevelse med den kommentar, var nok da jeg gik forbi en mor med sin ca. 4 årige datter.. Datteren hiver sin mor i ærmet og spørger helt åbenlyst: Mor, er det en isbjørn??:lun:... DET var bare så sødt:hjerte:

 

Jo, og så hører jeg tit: Hun er da ikke så gammel hva??.. hvortil jeg svarer: jooo hun er nu godt nok knapt 2½ år.. Derefter siger h*n igen: Jammen jeg synes bare at hun ser så ungdommelig ud.. Især hendes ansigt!

 

Jeps Freya-pigen har bare et HELT unikt udtryk:lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...