Hop til indhold

Er dette normalt for en pomeranier?


Gæst pommen
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Min kaereste og jeg er ved at koebe en pomeranier fra udlandet, men er noget rystede over de seneste billeder vi har faet tilsendt af ejeren.

Hvalpen er ca 6 mdr gammel, men vi er usikre paa om det er normalt at hvalpens pels ser ud som den p.t. goer. For os ser den naermest syg ud.

Haaber nogle kan hjaelpe os for vi er noget nervoese! :???:

 

P.S. Det sidste billede jeg har vedhaeftet hvor hunden bliver holdt af en person er taget for ca en maaned siden, saa der er sket en drastisk udvikling!

Redigeret af pommen
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LouiseBS

Hvis jeg var dig, så ville jeg kontakte en kennel der har med den race at gøre, for hvis det er normalt ville de med sikkerhed kunne sige det, da de har erfaringen.

 

Har tilladt mig lige at lægge en mail ved her som du evt. kunne skrive til og så vedhæfte billederne. :) : [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det en kennel i er ved at købe fra ?

 

Husk at være opmærksom på der er en masse "scam" omkring hvalpe fra udlandet, typisk ligner teksterne google-oversættelser og så skal der sommetider kun betales transport for hvalpen, og pengene skal overføres via western union.

 

Så vær lige vågne, på trods af i ser billeder osv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LouiseBS
Er det en kennel i er ved at købe fra ?

 

Husk at være opmærksom på der er en masse "scam" omkring hvalpe fra udlandet, typisk ligner teksterne google-oversættelser og så skal der sommetider kun betales transport for hvalpen, og pengene skal overføres via western union.

 

Så vær lige vågne, på trods af i ser billeder osv...

 

Hvis det første spørgsmål var til mig, så er svaret nej. Det var bare en jeg fandt på nettet. Men hvis de beskæftiger sig med den race, så vil de også vide om det er normalt for en pomeranier at få den type pels.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg synes ikke at det ligner en ren pomeranien... Jeg kan ikke mindes at dem som Vinnie (kennel soffie) har set sådan ud da de var hvalpe... men måske det blot er mig som husker forkert..

 

Er det hos en kennel i skal købe?...

 

Må jeg spørge hvorfor i har valgt at købe i udlandet???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LouiseBS

Når jeg kigger rigtig godt på billederne syntes jeg det ser meget forkert ud.

 

Hvis man studere billede 4, for det første kan man se helt ind til huden, for det andet, så er det vel en af hans søskende han ligger sammen med og den har jo fuld pels. Så det virker underligt for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Synes I skal tage den skepsis i har lige nu alvorligt... For jeg tror den er velbegrundet.

 

Hvis I er i tvivl om dens sundhed - så er tvivlen nok! Hvorfor ikke købe en hvalp fra en avler herhjemme så I kan besøge den, få garanti for vacc og sundhed og være sikker på dens genetiske herkomst..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...