Hop til indhold

Så er det Noomi der skal krydses fingre for


Nollike
 Share

Recommended Posts

Noomi vel hjemkommet fra Dr.Dyr :mrgreen: Den oppustelige ring faldt dog af da hun hoppede op i sofaen, så hun har fået lov til at slippe indtil hun vågner mere op og begynder at pille i såret :rolleyes: Hun var nu mildest talt heller ikke særlig begejstret for at have den på :lol:

 

 

Hun er HELT væk!

 

Men dejlig ser hun ud selv om hun er groggy :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 188
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Efter 5 dage fjernede Petrine det ene sting, efter 10 dage fjernede dyrlægen så det andet, og fra det sekund stinget var væk, var Petrine helt normal og i fuld vigør igen - håber det går lige så let hos dig!

 

Jeg vil nu gerne at det er dyrlægen der fjerner dem alle om 10 dage :mrgreen:, men ellers ville det være dejligt, hvis det går lige så nemt :5up: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fuldstændig, hun ligger og snorker højlydt :lol:

 

Hvad skal man egentlig med en mand når man har en hund der kan snorke som Noomi?? :mrgreen::lun:

 

Hvis hun også kan prutte og bøvse, så klarer du dig vist fint med Noomi:mrgreen::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi vel hjemkommet fra Dr.Dyr :mrgreen: Den oppustelige ring faldt dog af da hun hoppede op i sofaen, så hun har fået lov til at slippe indtil hun vågner mere op og begynder at pille i såret :rolleyes: Hun var nu mildest talt heller ikke særlig begejstret for at have den på :lol:

Nåååå:lun: Lille noomi er kommet godt hjem:-D Det var dejligt, til noomi fra lexus:kys::ae::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi vel hjemkommet fra Dr.Dyr :mrgreen: Den oppustelige ring faldt dog af da hun hoppede op i sofaen, så hun har fået lov til at slippe indtil hun vågner mere op og begynder at pille i såret :rolleyes: Hun var nu mildest talt heller ikke særlig begejstret for at have den på :lol:

 

skulle hilse fra Liva og sige, at hun altså er lidt jaloux på den badering der - hun fik en hotpink skærm med hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sikker på at Noomi synes at Liva gerne må få den :mrgreen: Se selv hvor fornærmet hun er når hun har den på:

 

 

Den er bare kæmpe monster stor, jeg tror gerne aslan vil låne den og lege lidt med den, om ikke andet, sp ville han klart ædelægge den for noomis skyld :hjerte::slem:

 

Den er altså ret kæpe stor!

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er bare kæmpe monster stor, jeg tror gerne aslan vil låne den og lege lidt med den, om ikke andet, sp ville han klart ædelægge den for noomis skyld :hjerte::slem:

 

Den er altså ret kæpe stor!

 

Det skal den jo være for at virke efter hensigten. Men helt så ubehagelig som en skærm er den vel trods alt ikke.. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhhhhhh, hvor er jeg lykkelig over, at det endte godt :kys:

 

Det er ikke særligt sjovt ikke at have mere end et par minutter om dagen til HF, når der sker noget så potentielt dramatisk :shock::( Så er lykkelig over, at Noomi - og til dels Nollike med ;-) - har klaret dette så strålende :cool:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nams :mums: Dejligt at du er så godt et menneske at der kan vristes medlidenhedskage ud af dig selv når det ER gået godt :mrgreen:

 

Hun skal holdes i ro i 2-3 uger :shock: Det bliver nok svært :genert:

 

Du må bare lige skrive, når du ved noget nærmere :5up:

 

Så laver jeg lækker kage du gik glip af :mums:

 

Og forresten - held og lykke med at holde hende i ro i den kommende tid! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Det er hun helt sikkert :5up: Men nu har hun også fået et nyt fint outfitt :mrgreen: så nu er hun gået i seng med ro i sindet f015.gif

 

:hjerte: Er det mon nu man skal skrive noget om det der med at give hunde tøj på? :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...