Hop til indhold

Forslag til katagorier til månedens hund.


Freudika
 Share

Recommended Posts

Jeg kom jo til at tænke på, at Anne Marie havde et badebillede med begge sine hunde på som hun så ikke ville poste ... var det ikke en ide med en "min hund med legekammerat" - og legekammeraten kunne jo så være alt muligt: hund, kat, barn ... eller noget helt 4. ... men at det så også er muligt at få set nogle af de lækre billeder af flere hunde sammen ...

 

Eller hund og barn kunne også være en katagori for sig ...

 

Eller "bedste venner" .. det kan jo også være hund-hund eller hund-kat ... men hvor "legekammerat" indbyder til lidt acition - så kunne "bedste venner" godt indbyde til nogle puttebilleder (her tænker jeg f.eks på et billede som det der er postet af Zacky og Joey i kurven sammen ... i "joey flytter ind-tråden" ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg ville jo synes det kunne være sjovt med en "månedens mest kiksede billed" Enten hvor hunden "skar grimasser" eller man ikke lige var hurtig nok på aftrækkeren, så man fik et billed af en hund, der var vind og skæv, var helt oppe i kameraet, så man nærmest kan se op i næsen eller ned i halsen på den, eller hvor det eneste der var kommet med på billedet var en hale, en pote eller noget lignende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville jo synes det kunne være sjovt med en "månedens mest kiksede billed" Enten hvor hunden "skar grimasser" eller man ikke lige var hurtig nok på aftrækkeren, så man fik et billed af en hund, der var vind og skæv, var helt oppe i kameraet, så man nærmest kan se op i næsen eller ned i halsen på den, eller hvor det eneste der var kommet med på billedet var en hale, en pote eller noget lignende :lol:

 

Det emne ville jeg også være heeelt vild med!

 

Og så er der jo

 

-hunde i bil

-computer-hunde (Det kunne der måske komme lidt sjove opstillinger ud af, og et krav skulle selvfølgelig være at der var hunde-forum på skærmen :lol: )

-alternative (spøjse) sovepladser

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Jeg ville jo synes det kunne være sjovt med en "månedens mest kiksede billed" Enten hvor hunden "skar grimasser" eller man ikke lige var hurtig nok på aftrækkeren, så man fik et billed af en hund, der var vind og skæv, var helt oppe i kameraet, så man nærmest kan se op i næsen eller ned i halsen på den, eller hvor det eneste der var kommet med på billedet var en hale, en pote eller noget lignende :lol:

 

Det emne ville jeg også være heeelt vild med!

 

Og så er der jo

 

-hunde i bil

-computer-hunde (Det kunne der måske komme lidt sjove opstillinger ud af, og et krav skulle selvfølgelig være at der var hunde-forum på skærmen :lol: )

-alternative (spøjse) sovepladser

 

Hvad med hunde på rejse? Så kan jeg bruge mit flybillede :D

Og et klaver må da være ligeså godt som en computer.... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...