Hop til indhold

Vi vil til Kina! Vi vil til Kina! Vi vil til Kina!


potil
 Share

Recommended Posts

Gæst ThomasTBO
en lille grave-kavalkade :klap::mrgreen:

 

Hvordan stopper man mon den adfærd? Jo, det er faktisk såre simpelt - man skal bare, stille og roligt nævne en dansk filmtitel...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"I Kina spiser de hunde" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Det er rigtigt sejt når hundene kan deles om et fælles, stort projekt. Ude på internatet er vores hunde i gang med, hvad vi tror bliver til en kælder under hovedbygningen :cool: 'Min' kære Trold (rip) var en af pionererne, efter ham overtog hele 5 field trail hvalpe, så 3 schæfere og nu, senest, en amstaff. Der har også været gæsteoptrædender af og til, dette var kun 'hovedgraverne'. Det er blevet så slemt :oops: at viceværten spurgte, om ikke han skulle lave en sandkasse hundene kunne grave i, for det så da godtnok farligt ud ovre i det hjørne :blink: Jeg vedlægger lige et par billeder fra projektet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er rigtigt sejt når hundene kan deles om et fælles, stort projekt. Ude på internatet er vores hunde i gang med, hvad vi tror bliver til en kælder under hovedbygningen :cool: 'Min' kære Trold (rip) var en af pionererne, efter ham overtog hele 5 field trail hvalpe, så 3 schæfere og nu, senest, en amstaff. Der har også været gæsteoptrædender af og til, dette var kun 'hovedgraverne'. Det er blevet så slemt :oops: at viceværten spurgte, om ikke han skulle lave en sandkasse hundene kunne grave i, for det så da godtnok farligt ud ovre i det hjørne :blink: Jeg vedlægger lige et par billeder fra projektet.

 

 

Sikke en effektiv arbejdsstyrke!! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap:Udmærkede forsøg allesammen - MEN, før man har haft en Grand Danois aner man ikke hvad huller i haven er ;-)

 

http://www.onetruemedia.com/shared?p=2c1219b69d2da0ed536031&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=text_url

 

Wow :shock:

 

Kan jeg ikke låne hende næste år hvor vi skal have gravet ud til en sandkasse til Baldur og Luna? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
:klap:Udmærkede forsøg allesammen - MEN, før man har haft en Grand Danois aner man ikke hvad huller i haven er ;-)

 

http://www.onetruemedia.com/shared?p=2c1219b69d2da0ed536031&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=text_url

 

Hehe - Det var lige ved at hun fik nedlagt den busk!!

Stor respekt for hvordan hun fik gravet pænt udenom de rødder hun ikke fik gnavet over :klap:

 

Har en hæk der skal fjernes næste år - Interesseret i at tjene lidt sorte penge? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er godt nok effektiv den Grand Danois. :5up:

 

Vores græsplæne ligner efterhånden en 18 hullers golfbane, men heldigvis er hullerne ikke så store.

Til gengæld bliver de gravet op igen, lige så snart vi har fyldt dem op.

:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

<Jeg elsker det billed, total lalleglad udtryk " er jeg ikke dygtig<?"

 

Samme tanke her - virkelig en der er tilfreds med sig selv :lol:

 

I øvrigt tak for alle jobtilbudene, men jeg er bange for at Vinnie selv bestemmer hvor hun vil grave sine huller, så der er risiko for at få væltet den forkerte hæk eller placeret sandkassen midt i rosenbedet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver simpelthen lige nød til at fortælle en sjov oplevelse med Luna og Baldur vedr. det at grave huller :-D

 

Vi har en stor mark lige uden for vores hus, og her fandt Luna og Baldur et musehul, og de gravede og gravede, alt for at finde denne her mus. Og de var så optagede af deres projekt, at de ikke så hvad Bo og jeg så, nemlig at musen ligeså stille listede af og fandt et af dens andre musehuller. Musen løb ikke eller noget, det var tydeligt at den listede, og da de jo gravede i dens musehul, så startede flugten så at sige lige under deres næser, uden at de så noget som helst :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...