Hop til indhold

Harry Potter tråden! -spoiler advarsel!-


Tonks
 Share

Recommended Posts

Min søn tvang mig til at se denne video, og jeg vil ikke være den eneste der skal lide, så værsgo! ;-)

 

 

Okay, that's just wierd :confused::lol::confused:

 

HARRY POTTER PUPPET PALS! :klovn:

 

The Mysterious Ticking Noise:

- I just love it :mrgreen:

 

Bothering Snape:

- ved ikke lige, hvad der er sket for lyden :megaked: Den er ellers bare genial :lol:

 

Trouble at Hogwarts: http://www.youtube.com/watch?v=DGxKcPrczkI

 

Kan ikke lige finde flere af de gode, men det er i hvert fald de tre bedste :-P Syn's jeg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, det her er without doubt en skat for enhver sand Harry Potter fan!

 

Søgte på youtube for at se, om der var en trailer for den kommende Harry Potter og fandt det her, så fedt! :banan: Har lige brugt 20min. af mit liv på det og det var det hele vejr :klovn:

 

Gid jeg havde været der selv :ivrig:

 

http://www.youtube.com/watch?v=c4NCv-7LQ14

http://www.youtube.com/watch?v=i9XSDCB4ajY&feature=related

Link til indlæg
Del på andre sites

Svar på ting vi mangler svar på (og svar på et par ting vi allerede vidste):

 

 

 

Ved dog ikke, hvor rigtig 2. del er, men jeg har læst en del af det i første del før. Men har altid været nysgerrig efter at vide, hvad der skete med Harry og "the Dudleys", så vælger bare at tro på det :mrgreen:

 

Der bliver dog på et tidspunkt påstået, at Lupus' og Tonks' søn, Teddy, opfostres hos Adromeda Tonks, men Harry blev da gudfar og opfostrede ham så vidt jeg huske... Så troværdigheden er nok lidt små-tvivlsom, desværre :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Self. kommer Teddy hjem til Andromeda :rolleyes: hun er Tonks mor :lol: Teddys bedstemor :blink:

 

Hvorfor søren synes Harry eller Rons søn så til slut i 7. at det er ulækkert, at Teddy kommer sammen med Rons datter (mener jeg?)?

 

Og hvorfor blev det ikke Harry, der opfostrede Teddy, når nu Lupins sagde, han skulle være gudfar? Fovirret! Godt jeg snart skal læse den igen :mrgreen:

 

:hmm: sys det er lidt underligt at den ene video siger at George aldrig blev gift og den anden at han blev gift med Angelina Johnson :confused:

 

Mærkeligt - det overså jeg vist :lol:

 

Iiiiiihhh :rolleyes: nu har jeg helt lyst til at læse dem forfra igen (igen-igen-igen-igen..)

 

Men nej nej nej....det er mine sommerferie bøger jo :engel: læser jeg dem nu så gider jeg ikke til sommer :blink:

 

Jeg er bare igang, nener-nener-nener! Er nået til 7., Dumbledore har netop besøgt Harry hos familien Dursley og nu skal de over til Horace Slughorn (Horace Schnobbevom, er det sådan på dansk? Ville egentlig have læst den på dansk, men har lånt den ud, så måtte jeg jo tage den på engelsk :mrgreen:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, det her er without doubt en skat for enhver sand Harry Potter fan!

 

Søgte på youtube for at se, om der var en trailer for den kommende Harry Potter og fandt det her, så fedt! :banan: Har lige brugt 20min. af mit liv på det og det var det hele vejr :klovn:

 

Gid jeg havde været der selv :ivrig:

 

http://www.youtube.com/watch?v=c4NCv-7LQ14

http://www.youtube.com/watch?v=i9XSDCB4ajY&feature=related

 

Er det kun mig, der synes det er helt vildt fedt? :oops:

 

Få læst et kapitel højt af selveste forfatteren - YES! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor søren synes Harry eller Rons søn så til slut i 7. at det er ulækkert, at Teddy kommer sammen med Rons datter (mener jeg?)?

 

Og hvorfor blev det ikke Harry, der opfostrede Teddy, når nu Lupins sagde, han skulle være gudfar? Fovirret! Godt jeg snart skal læse den igen :mrgreen:

 

 

 

Mærkeligt - det overså jeg vist :lol:

 

 

 

Jeg er bare igang, nener-nener-nener! Er nået til 7., Dumbledore har netop besøgt Harry hos familien Dursley og nu skal de over til Horace Slughorn (Horace Schnobbevom, er det sådan på dansk? Ville egentlig have læst den på dansk, men har lånt den ud, så måtte jeg jo tage den på engelsk :mrgreen:).

 

Horatio Snobbevom :blink:

 

Teddy kommer sammen med Bill og Fleurs datter Victoire :blink:

Teddy er jo vokset op hos sin familie, Harry er jo bare gudfar. Men Teddy kommer i familien som et familiemedlem, og i epilogen siger børnene at Teddy jo alligevel er hjemme hos dem hele tiden så han kan lige så godt flytte ind :mrgreen:

 

Det er jo "ulækkert" fordi Victoire er familie og Teddy er som familie, men de ER jo ikke i familie :blink:

 

Som gudfar får du jo først barnet når hele familien er død :engel: og Andromeda er jo helt alene efter hendes mand og datter begge er døde, så mon ikke de har tænkt det på den måde. Desuden var Harry jo meget ung da Lupus og Tonks døde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Horatio Snobbevom :blink:

 

Nåeh, ja, det er også rigtig - har kun læst den på dansk én gang :oops:

 

Teddy kommer sammen med Bill og Fleurs datter Victoire :blink:

Teddy er jo vokset op hos sin familie, Harry er jo bare gudfar. Men Teddy kommer i familien som et familiemedlem, og i epilogen siger børnene at Teddy jo alligevel er hjemme hos dem hele tiden så han kan lige så godt flytte ind :mrgreen:

 

Det er jo "ulækkert" fordi Victoire er familie og Teddy er som familie, men de ER jo ikke i familie :blink:

 

Som gudfar får du jo først barnet når hele familien er død :engel: og Andromeda er jo helt alene efter hendes mand og datter begge er døde, så mon ikke de har tænkt det på den måde. Desuden var Harry jo meget ung da Lupus og Tonks døde.

 

Njåh, har ellers altid lært, at gudfar og gudmor, var dem som ens forældre havde betroet som værger i fald de skulle falde bort :oops:

 

Og ja, jeg tænkte også, at det var lidt problematisk, at Harry var MEGET ung, da de faldt bort (RIP :cry: Det var lige endnu 2 af yndlingsfigurerne, sammen med Fred og Sirius Black :megaked: )

 

njaaaa... :gab:

 

 

Synes det er sjovere at læse selv :mrgreen: :blink:

 

FORRÆDER! :evil:

 

Synes det er fedt at høre JK Rowling læse højt, også fordi, så hører man, hvordan det er tænkt og ikke som alle mulige andre (én selv inkl.) har tolket det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåeh, ja, det er også rigtig - har kun læst den på dansk én gang :oops:

 

Njåh, har ellers altid lært, at gudfar og gudmor, var dem som ens forældre havde betroet som værger i fald de skulle falde bort :oops:

 

Og ja, jeg tænkte også, at det var lidt problematisk, at Harry var MEGET ung, da de faldt bort (RIP :cry: Det var lige endnu 2 af yndlingsfigurerne, sammen med Fred og Sirius Black :megaked: )

 

FORRÆDER! :evil:(NÆ!!! :engel:)

 

Synes det er fedt at høre JK Rowling læse højt, også fordi, så hører man, hvordan det er tænkt og ikke som alle mulige andre (én selv inkl.) har tolket det :mrgreen:

 

Jaa....men mon ik de har tænkt at Harry var for ung og havde haft en svært nok liv uden at skulle være "far" som 17-18 årig :engel:

 

Og når mormor så er helt alene i verden, giver det mere mening :blink:

 

Hvis jeg nu fx. bli gudmor og forældrene dør, så får jeg jo heller ikke ungen. Det gør den nærmeste familie, bedsteforældre og sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

FORRÆDER! :evil:(NÆ!!! :engel:) JO! :evil:

Jaa....men mon ik de har tænkt at Harry var for ung og havde haft en svært nok liv uden at skulle være "far" som 17-18 årig :engel:

 

Og når mormor så er helt alene i verden, giver det mere mening :blink:

 

Hvis jeg nu fx. bli gudmor og forældrene dør, så får jeg jo heller ikke ungen. Det gør den nærmeste familie, bedsteforældre og sådan.

 

Jah, højst sandsynligt :mrgreen:

 

Sad i hvert fald selv og havde ondt af ham efter bogen - stakkels knægt, endelig får han tid til at være Harry uden bekymringer - og så skal han dælme til at agere far for Teddy! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jah, højst sandsynligt :mrgreen:

 

Sad i hvert fald selv og havde ondt af ham efter bogen - stakkels knægt, endelig får han tid til at være Harry uden bekymringer - og så skal han dælme til at agere far for Teddy! :shock:

 

Jaaa...men du ved jo allerede i epilogen at han ikke fik Teddy :blink:

 

James fortæller at han har set Teddy og Victoire kysse.

 

"Åh, det ville da være dejligt, hvis de blev gift!" hviskede Lily henrykt. "Så kunne Teddy virkelig blive en del af vores familie!"

 

"Han kommer jo i forvejen til middag hos os mindst fire gange om ugen," sagde Harry. "Vir burde egentlig bare få det overstået og bede ham om at flytte ind, ikke?"

 

"Jaah," sagde James begejstret. "Jeg ville ikke have noget imod at dele værelse med Al - så kunne Teddy få mit værelse!"

 

"Nej!" sagde Harry bestemt, "du og Al får først lov til at dele værelse når jeg vil have huset revet ned."

 

 

:oops::engel: :blink: (fandt lige bogen frem :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa...men du ved jo allerede i epilogen at han ikke fik Teddy :blink:

 

James fortæller at han har set Teddy og Victoire kysse.

 

 

 

 

:oops::engel: :blink: (fandt lige bogen frem :genert:)

 

Jaa, ved ikke helt hvad jeg forstod det som, da jeg læste bogen :genert:

 

Angående det med "rigtig" familie, så tænkte jeg bare, at så var det også sådan liiidt.. Ved ikke hvad jeg skal kalde det og ved ikke hvad jeg tænkte :mrgreen: Men i hvert fald, så havde jeg ikke forstået det som, at Teddy ikke voksede op hos Harry :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og ja, jeg tænkte også, at det var lidt problematisk, at Harry var MEGET ung, da de faldt bort (RIP :cry: Det var lige endnu 2 af yndlingsfigurerne, sammen med Fred og Sirius Black :megaked: )

 

Jeg synes, at det allerværste var, at Fred døde - fordi det bare er så frygteligt for George! :megaked: Det er jo nærmest som om, at han har mistet sin ene halvdel. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...