Hop til indhold

I en anden del af danmark


Aslan
 Share

Recommended Posts

De er da fantastiske :5up:

 

 

" Jan, hvorfor bor du her på Lindebjerg?"

 

"Ah men det er fordi man skal passe på mig. Hvis jeg bor alene kan jeg godt finde på at gå til bageren og købe alt for mange romkugler. Og så bliver jeg for tyk ligesom som dem der Morten og Peter" :mrgreen:

:lol::lol:

Jeg har ikke set "I en anden del af Danmark" men jeg har set "Tosset med kærlighed" (Kanal 4) og jeg bliver altså bare glad i låget, der er noget dejligt livsbekræftigende ved udviklingshæmmede, nok fordi de er så ligefremme og ret så logiske i deres tankegang :5up: I love it :mrgreen: (minder sgu om mig selv :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol:

Jeg har ikke set "I en anden del af Danmark" men jeg har set "Tosset med kærlighed" (Kanal 4) og jeg bliver altså bare glad i låget, der er noget dejligt livsbekræftigende ved udviklingshæmmede, nok fordi de er så ligefremme og ret så logiske i deres tankegang :5up: I love it :mrgreen: (minder sgu om mig selv :blink:)

:5up:

 

jeg er moster til to udviklingshæmmede, de har lært mig en masse om livet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Herligt afsnit i dag.

 

Jan nød virkelig dagen i Kbh. Blev helt varm om hjertet da jeg så kærligheden mellem ham og søsteren. :lun:

 

 

Har først fået det set nu, ja, Jan var så glad at man fik helt blanke øjne.

Man kan virkelig lærer noget af folk med specielle behov, de værdsætter tingene på en helt anden måde.

 

Herligt afsnit, glæder mig til om 14 dage, tror sådan et ferie afsnit er guld værd, specielt med klippet hvor Jan "falder" på maven i poolen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som søster til en udviklingshæmmet er jeg lidt ambivalent omkring det program :hmm:På ene siden synes jeg det vil være skønt hvis det bidrager til større accept af de udviklingshæmmede, men på den anden side synes jeg der er lidt for meget "freak show" over det - at det bare er kyniske medier der udnytter de mennesker, så andre kan sidde og grine :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som søster til en udviklingshæmmet er jeg lidt ambivalent omkring det program :hmm:På ene siden synes jeg det vil være skønt hvis det bidrager til større accept af de udviklingshæmmede, men på den anden side synes jeg der er lidt for meget "freak show" over det - at det bare er kyniske medier der udnytter de mennesker, så andre kan sidde og grine :genert:

 

 

Jeg kan godt følge dig, jeg syntes man lærer en masse, men det er jo ikke ens betydende med at alle andre ser sådan på det.

Og jeg tror - et eller andet sted - at med disse programmer, bliver det mere "normalt" at have dem i gade billedet.

 

Eller jeg håber på det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som søster til en udviklingshæmmet er jeg lidt ambivalent omkring det program :hmm:På ene siden synes jeg det vil være skønt hvis det bidrager til større accept af de udviklingshæmmede, men på den anden side synes jeg der er lidt for meget "freak show" over det - at det bare er kyniske medier der udnytter de mennesker, så andre kan sidde og grine :genert:

 

Jeg har det så anderledes, synes det er helt fint, så længe man ikke gør personerne til grin.

Er selv moster til 2 udviklingshæmmede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder med udviklingshæmmede hver dag.......... så der er ikke så meget nyt under solen for mit vedkommende........ men det er jo dejligt at se de trives, udvikles og har det godt.

 

Vi har i vores fag fået serveret alt for mange historier om utilstrækkelighed omkring vores udviklingshæmmede....... f.eks. Strandvænget......

 

Og for at INGEN skal være i tvivl............ jeg elsker mit job!!!!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...