Hop til indhold

My Dog 2010


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Nogle der skal til Göteborg i starten af det nye år???...

 

Jeg skal have tilmeldt Freya, men ANER ikke hvordan og hvorledes... Jeg har prøvet at tilmelde til en Polsk, tysk, hollandsk norsk og selvfølgelig dansk udstilling... men aldrig har jeg været så forvviret da jeg prøvede at tilmelde til den her i sverige...

 

Nogle der kan give mig et lille råd??.. for vil jo gerne have tilmeldt inden 2. entry lukker...

 

Der står noget med at man skal registere sin hund i SKK og sende stambogspapirer der over... men kan det virkelig passe??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Yvonne Frederiksen

Hej

 

Du kan ikke tilmelde online uden at være medlem af SKK og få din hund registreret der.

Men du kan downloade en tilmelding fra skk.se under udstillinger og blanketter - "anmeldingsblanket for udenlandske udstillere".

Den skal sendes sammen med kopi af stamtavlen og kopi af betalingen. Der kan betales via speciel konto for Danmark og Norge.

 

Håber det hjælper

Peter

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Tusind tak for hjælpen begge to.. :5up:

 

Jeg har i min iver skrevet til SKK og fået at vide hvordan og hvorledes... Jeg valgte at sende kopier af stamtavlerne derover... og derved få dem registreret i SKK...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle der skal til Göteborg i starten af det nye år???...

 

Jeg skal have tilmeldt Freya, men ANER ikke hvordan og hvorledes... Jeg har prøvet at tilmelde til en Polsk, tysk, hollandsk norsk og selvfølgelig dansk udstilling... men aldrig har jeg været så forvviret da jeg prøvede at tilmelde til den her i sverige...

 

Nogle der kan give mig et lille råd??.. for vil jo gerne have tilmeldt inden 2. entry lukker...

 

Der står noget med at man skal registere sin hund i SKK og sende stambogspapirer der over... men kan det virkelig passe??

 

ja, det kan passe. Du skal have et svensk stambogsnr. for at tilmelde, så skynd dig at sende stambog mv. afsted :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
ja, det kan passe. Du skal have et svensk stambogsnr. for at tilmelde, så skynd dig at sende stambog mv. afsted :blink:

 

 

Hihi.. kan se at sidste tilmelding er d. 14 december.. det bliver bare dyyyyyyrt.. så håber at de kan nå at registrere stamtavlen inden 2.tilmeldingsfrist slutter... vil nemlig nødig ud i nr. 3:megaked:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi.. kan se at sidste tilmelding er d. 14 december.. det bliver bare dyyyyyyrt.. så håber at de kan nå at registrere stamtavlen inden 2.tilmeldingsfrist slutter... vil nemlig nødig ud i nr. 3:megaked:.

 

Jeg har præsteret at brokke mig højlydt over det, indtil jeg fandt ud af at det ikke var nødvendigt at skabe mig, da mine hunde er født i Sverige :stupid:

 

-jeg tilmeldte dem jo bare konsekvent med det danske stambogsnr. og troede i min naivitet at jeg gjorde det rigtigt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...