Hop til indhold

November-billeder 2009 <3


Tonks
 Share

Recommended Posts

Fie har jo en mundkurv, den blev indkøbt da hun var mindre, planen var den skulle bruges når hun var med på fisketur.

 

Der er desværre folk der gerne smider en krog med en reje, eller anden "godbid" for hundene :-(

 

Faldt over den igår i bunden af skabet *G*

 

_K3E5756copy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 234
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:hjerte: ej kan du da få den af hende :evil: det ligner du torturerer hende:blink:. Men hold da op et godt billed :lun:

 

Hvad mener du :mrgreen:

 

_K3E5753.jpg

 

Ej det er jo lige som hun bøjer hovedet, hun har ikke problemer med at have den på, men jeg finder lige de billeder, hvor hun ser allermest sølle ud ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink: kan jeg da godt se, men hun er altså en smuksak :hjerte: Håber forøvrigt Jeanette lægger nogle billeder ind idag :engel: har været på tur med Luna og Sookie :lun:

 

Hun sidder og roder med dem lige nu, for hun har lidt problemer med det ene billede *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må det være med Luna på - mine hunde giver aldrig problemer :engel::engel::lol:

 

Hmm.... Det var altså de to små:lun::lun:

 

Jeg havde indstillet kameraet forkert... Eller rettere.. jeg havde slet ikke indstillet det:cry: Så det må blive en ommer med tøserne.. Dog er der da et par stykker, jeg vil vise frem, selvom de kunne have været MEGET MEGET bedre

 

2911_7491.jpg

 

2911_7492.jpg

 

2911_7516.jpg

 

Og her er der da fart på, om ikke andet:mrgreen:

 

2911_7547.jpg

 

Og så lille frøken rynkefis:lun:

 

2911_7505.jpg

 

2911_7506.jpg

 

"Hov.. stod du der..."

 

2911_7520.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.... Det var altså de to små:lun::lun:

 

Jeg havde indstillet kameraet forkert... Eller rettere.. jeg havde slet ikke indstillet det:cry: Så det må blive en ommer med tøserne.. Dog er der da et par stykker, jeg vil vise frem, selvom de kunne have været MEGET MEGET bedre

 

2911_7491.jpg

 

2911_7492.jpg

 

2911_7516.jpg

 

Og her er der da fart på, om ikke andet:mrgreen:

 

2911_7547.jpg

 

Og så lille frøken rynkefis:lun:

 

2911_7505.jpg

 

2911_7506.jpg

 

"Hov.. stod du der..."

 

2911_7520.jpg

 

Tak for en rigtig god gå tur :klap:

 

Luna, Sookie, Mini og Balou :hjerte:

 

Det ser altså ud som om Luna smiler på det første billede, gu ved om hun har savnet Sookie :blink:

 

Og Rene må kun komme med næste gang, hvis han lader mundkurven blive hjemme :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en rigtig god gå tur :klap:

 

Luna, Sookie, Mini og Balou :hjerte:

 

Det ser altså ud som om Luna smiler på det første billede, gu ved om hun har savnet Sookie :blink:

 

Og Rene må kun komme med næste gang, hvis han lader mundkurven blive hjemme :engel::lol:

 

Vi kan vel bare smide den på Jeanette :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en rigtig god gå tur :klap:

 

Luna, Sookie, Mini og Balou :hjerte:

 

Det ser altså ud som om Luna smiler på det første billede, gu ved om hun har savnet Sookie :blink:

 

Og Rene må kun komme med næste gang, hvis han lader mundkurven blive hjemme :engel::lol:

 

Taaark selv, det var hyggeligt som altid:-D Hun var ihvertfald glad, min bette tøs:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for en rigtig god gå tur :klap:

 

Luna, Sookie, Mini og Balou :hjerte:

 

Det ser altså ud som om Luna smiler på det første billede, gu ved om hun har savnet Sookie :blink:

 

Og Rene må kun komme med næste gang, hvis han lader mundkurven blive hjemme :engel::lol:

 

Hvor ER det nogen lækre billeder Jeanette, og hundene ser rigtig ud til at nyde det.

Hvor er ridgeback hvalpene fra mon?

 

Hov fik da quotet FOX ....sorry.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ER det nogen lækre billeder Jeanette, og hundene ser rigtig ud til at nyde det.

Hvor er ridgeback hvalpene fra mon?

 

Hov fik da quotet FOX ....sorry.

 

:blink: Så svarer jeg da bare :mrgreen: Hvalpene er ikke rene ridgeback - mor eller far var labrador/dobermann og den anden ridgeback. Vi mødte dem på Ishøj strand og de var bare total lækre :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ER det nogen lækre billeder Jeanette, og hundene ser rigtig ud til at nyde det.

Hvor er ridgeback hvalpene fra mon?

 

Hov fik da quotet FOX ....sorry.

 

:blink: Så svarer jeg da bare :mrgreen: Hvalpene er ikke rene ridgeback - mor eller far var labrador/dobermann og den anden ridgeback. Vi mødte dem på Ishøj strand og de var bare total lækre :hjerte:

 

Tak:-D Ja tæven er dobermann/sort lab og hanhunden er rhodesian ridgeback. Begge hvalpene har også den ridge:-D

 

Og ejeren var glad for billederne og håber at møde os igen:mrgreen: Jeg har lige set det MEST charmerende billede af rynkefisen inde på facebook.. SUK hun er sød:lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

^Hvor er hun dejlig. Og dejlig hvalpemavse. :hjerte: Der er ikke noget som hygge foran fjerneren med de 4-benede. :lun:

 

jaaa... :lun: og hvalpemavse pta at hun snart er 10 måneder gammel :blink: og hendes brystvorter og mælkekirtler er hævede helt vildt :genert:

 

Hun elsker bare at lægge dér når jeg sidder i min gyngestol (i know i know... :oops: Tonks er en 22 årig gammel knark der sidder i sin gyngestol lørdag aften og ser film med sin gårdhund på skødet) :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...