Hop til indhold

Buddha er blevet foreviget!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Se lige :lun: Der står Gone Huntin' - det tror vi er det han laver nu... Læg mærke til at apostrofen efter huntin' er et hjerte, synes det er så fint.

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked: Lille Buddha - er normalt ikke til Tattos, men hvor er det et smukt minde! :hjerte:

 

Og ja, han løber helt sikkert rundt på de store jagtmarker, med en masse nye venner og kødben i overflod! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Orh for fanden da Buddha :cry: nu tuder jeg igen :megaked: hvor er den smuk :lun:

 

Du må ikke græde søde :ae: Jeg ved godt hvad du tænker, men ihh det er dejligt at han sidder på min arm nu, og den er bare blevet så god! Den er jo endnu bedre i virkeligheden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Se lige :lun: Der står Gone Huntin' - det tror vi er det han laver nu... Læg mærke til at apostrofen efter huntin' er et hjerte, synes det er så fint.

 

 

Undskyld mig, men er det ikke kun meget meget kort tid siden du skrev at i skulle have en?

 

Altså, hvis ham anders er ligeså effektiv til have arbejde, så låner vi ham gerne :mrgreen:

 

Men det er da blevet meget fint :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Flot tattoo, og et godt minde for nu er han hos dig for evigt og du kan altid se ham når du savner ham, og tænke på at han har det godt hvor han er nu...:lun::hjerte:

 

Og dygtig mand...svinger ind forbi Christianshavn næste gang jeg skal tusses da..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld mig, men er det ikke kun meget meget kort tid siden du skrev at i skulle have en?

 

Altså, hvis ham anders er ligeså effektiv til have arbejde, så låner vi ham gerne :mrgreen:

 

Men det er da blevet meget fint :5up:

 

Nej har gerne ville have et billede af ham i lang tid, og så havde vi alligevel ikke særlig meget produktivt at lave i dag (jeg havde glemt at jeg skal på arbejde, så må faktisk hellere smutte nu :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det en flot tatovering :-D

 

Lige et spørgsmål: Du skrev i en anden tråd, at din mand skulle tatovere Buddha på dig og ham selv. Kan man godt tatovere sig selv :shock: Altså selvfølgelig ikke alle steder (har et sjovt billede inde i hovedet nu af en, der tatoverer sig selv på bagen :mrgreen:), men der hvor man kan "komme til", kan det så godt lade sig gøre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det en flot tatovering :-D

 

Lige et spørgsmål: Du skrev i en anden tråd, at din mand skulle tatovere Buddha på dig og ham selv. Kan man godt tatovere sig selv :shock: Altså selvfølgelig ikke alle steder (har et sjovt billede inde i hovedet nu af en, der tatoverer sig selv på bagen :mrgreen:), men der hvor man kan "komme til", kan det så godt lade sig gøre?

 

Anders kan, tror ikke jeg ville kunne gøre det ved mig selv.... Men han har gjort det før, og ja det er selvfølgelig ikke alle steder han kan komme til :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

okay nu er jeg bare lige nysgerrig :engel: hvor meget tager han for at lave sådan et mesterværk? Hvad er hans startpris? og hvor lang ventetid er der hos ham? :mrgreen: :blink:

 

:engel: sender lige en pb, er ikke vild med at blande google og mit privatliv sammen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...