Hop til indhold

Camillas første dage i sit nye hjem


stargirl1970
 Share

Recommended Posts

- og lidt opdatering fra Jack også :-D

 

Camilla har indtaget hjemmet med en dronnings værdighed. Ja, vi har overvejet om hun skulle om døbes til Queen Milla :mrgreen:

Hun har erobret alle de gode sovesteder og jager gladeligt de store hunde væk hvis de ligger der hvor hun gerne vil være.

 

Hun synes stadig at Koda er en gadedreng og fortæller ham det højlydt hvis han ikke opfører sig ordenligt. Indimellem er han nødt til at lade sine frustrationer gå ud over Zoya for han kan altså ikke forstå at Milla ikke synes at han er guds største gave til hundeverdenen...:-D

 

Hun har været med på arbejde søndag og nød at blive nusset af en masse forskellige mennesker - dem der grinede af hendes bare rumpe fik et hånligt fnys hvorpå hun vendte rumpen til dem og gik sin vej...:klap::mrgreen:

 

Milla har også mødt svigerfars labrador, Laika, på 8 år. Hende har hun også forklaret at der nu er kommet en ny dronning i familien og Laika gik slukøret tilbage til svigerfar da Milla ikke gad nedværdige sig til at lege med hende.

Milla kunne helt bestemt godt kende Jack da vi kom ud til svigerfar - han fik lidt længere snor end de store hunde men skulle da lige huskes på hvem det er der bestemmer :mrgreen:

 

Alt i alt går det super fint med begge pelstotter - vi ( svigerfar og jeg ) har meldt os til træning med dem og skal starte efter nytår.

Det glæder vi os til og jeg er sikker på pelstotterne nok skal få de sjovt med at styre alle de store hunde på banen.:-D

Redigeret af stargirl1970
stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre at alt går godt

Hvor er det sjovt, som løver har næse for de bedste sovesteder. Luffe har også fundet frem til, at hvis man vælter den store pude i sofaen, så kan man ligge som dronningen af saba:lol:

 

Selvfølgelig er det Camila, der bestemmer. De andre må da bare finde sig i, at der er kommet en dronning i hjemmet:5up:

 

- og så ville det da være passende med nogle billeder snart.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen de andre må jo bare indse at løver er dyrenes konge og i dette tilfælde dronning :blink::klap::mrgreen:

 

Jeps - og hvis de har brug for hjælp til at indse det er Milla lige dronningen - øhh hunden - til at give dem det. :cool: Hun har det flotteste hvide tandsæt skulle jeg hilse fra Koda og sige... Han har set det på nært hold nogle gange :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre at alt går godt

Hvor er det sjovt, som løver har næse for de bedste sovesteder. Luffe har også fundet frem til, at hvis man vælter den store pude i sofaen, så kan man ligge som dronningen af saba:lol:

 

Selvfølgelig er det Camila, der bestemmer. De andre må da bare finde sig i, at der er kommet en dronning i hjemmet:5up:

 

- og så ville det da være passende med nogle billeder snart.....

 

Det er lige det med billederne der halter lidt - jeg er en knold til det med at huske kameraet men jeg skal nok prøve at øve mig i at huske det...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder rigtig godt :-D

Dejligt at dine bange anelser med Laika ikke holdt stik:engel:

Og herligt at Farfar også vil gå til træning... Da jeg så Farfar vidste jeg bare at ham og Jack passer så godt sammen... Begge 2 ser rigtig søde og pæne ud og når man så kigger dem i øjnene så kan man se latteren og humoren ligge derinde og lure.. Og så er Farfar allerede bidt af en løve.. Jeg regner da stærkt med at der inden for et par kommer en Farfar-løve mere :slem:

Og Pegasus skal jo låne alle løverne til foråret, så han kan få renset ud i skvalderkålen :mrgreen:

 

Jeg vidste hun ville nyde at være med på arbejde..Løverne tror at alle mennesker er skabt til glæde for dem :roll: Det ender vel med at arbejdet ansætter hende.. I USA er løverne meget brugt som terapihunde og besøgshunde fx på plejehjem og hospitaler... Og de er gode til det... Elsker jo mennesker og nyder at blive holdt tæt.. Og samtidig er de utrolig hurtige til at vurdere et menneske..Kan han lide mig? Kan jeg være ivrig eller skal jeg nærme mig ham roligt? Må jeg hoppe op på hans skød?

 

Sover Queen Camilla stadig i sengen?:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder rigtig godt :-D

Dejligt at dine bange anelser med Laika ikke holdt stik:engel:

Og herligt at Farfar også vil gå til træning... Da jeg så Farfar vidste jeg bare at ham og Jack passer så godt sammen... Begge 2 ser rigtig søde og pæne ud og når man så kigger dem i øjnene så kan man se latteren og humoren ligge derinde og lure.. Og så er Farfar allerede bidt af en løve.. Jeg regner da stærkt med at der inden for et par kommer en Farfar-løve mere :slem:

Og Pegasus skal jo låne alle løverne til foråret, så han kan få renset ud i skvalderkålen :mrgreen:

 

Jeg vidste hun ville nyde at være med på arbejde..Løverne tror at alle mennesker er skabt til glæde for dem :roll: Det ender vel med at arbejdet ansætter hende.. I USA er løverne meget brugt som terapihunde og besøgshunde fx på plejehjem og hospitaler... Og de er gode til det... Elsker jo mennesker og nyder at blive holdt tæt.. Og samtidig er de utrolig hurtige til at vurdere et menneske..Kan han lide mig? Kan jeg være ivrig eller skal jeg nærme mig ham roligt? Må jeg hoppe op på hans skød?

 

Sover Queen Camilla stadig i sengen?:slem:

 

Jamen farfar er totalt forelsket i Jack så det er da ikke umuligt at der kommer en farfar-løve mere på et tidspunkt.

 

Jack og Laika er blevet rigtig gode venner - de løber rundt i huset og leger. Farfar er meget imponeret over at Jack kan flyve - han springer let og elegant hen over sofabordet :-D

 

Det sjoveste ved at have Camilla med på arbejde var den måde hun vendet ryggen til dem der grinede af hendes bare rumpe :klap::mrgreen: Hun kunne lige så godt have sagt :" Hhmmpprrff - når i ikke ved hvad der er pænt gider jeg da slet ikke snakke med jer:evil:" Jeg var færdig af grin..:mrgreen:

 

Tja, hun starter med at være i sengen - når hun så er blevet nusset på maven af os begge hopper hun ned på gulvet og lægger sig i det tøj jeg har haft på. Hvis jeg har tilladt mig at lægge tøjet op på en lille reol hiver hun det ned...:roll::mrgreen:

 

 

Og jo - Pegasus er nødt til at låne hele løve-banden for at få fjernet al skvalderkålen til foråret

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh - den med tøjet kender vi også herhjemme - selvom Bella hiver det ikke ned ... hun står og kigger insisterende på det mens hun knurrer :D

 

OG folk der ikke forstår de bare løvenumser er bare overhovedet ikke værd at spilde tid på iflg. Camilla ... hvor fantastisk.

 

Næh - sådan nogle mennesker gider Camilla da bare slet ikke at bruge tid på. Altså hvis folk ikke kan se hvor smuk hun er med sin bare rumpe må de selv om det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen farfar er totalt forelsket i Jack så det er da ikke umuligt at der kommer en farfar-løve mere på et tidspunkt.
Ja det var kærlighed ved første blik... Han var totalt forelsket med det samme :mrgreen:

 

Jack og Laika er blevet rigtig gode venner - de løber rundt i huset og leger. Farfar er meget imponeret over at Jack kan flyve - han springer let og elegant hen over sofabordet :-D
:hmm: Han så godt nok elegant ud da han sprang lige op i luften og landede på jeres sofabord..Totalt uden at være pinlig berørt :oops:

 

Det sjoveste ved at have Camilla med på arbejde var den måde hun vendet ryggen til dem der grinede af hendes bare rumpe :klap::mrgreen: Hun kunne lige så godt have sagt :" Hhmmpprrff - når i ikke ved hvad der er pænt gider jeg da slet ikke snakke med jer:evil:" Jeg var færdig af grin..:mrgreen:
:mrgreen::klap:

 

Tja, hun starter med at være i sengen - når hun så er blevet nusset på maven af os begge hopper hun ned på gulvet og lægger sig i det tøj jeg har haft på. Hvis jeg har tilladt mig at lægge tøjet op på en lille reol hiver hun det ned...:roll::mrgreen:
Så skal Koda og Zoya også snart inviteres ind i soveværelset :slem:

 

 

Og jo - Pegasus er nødt til at låne hele løve-banden for at få fjernet al skvalderkålen til foråret

De er klar...:madtid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vidste hun ville nyde at være med på arbejde..Løverne tror at alle mennesker er skabt til glæde for dem :roll: Det ender vel med at arbejdet ansætter hende.. I USA er løverne meget brugt som terapihunde og besøgshunde fx på plejehjem og hospitaler... Og de er gode til det... Elsker jo mennesker og nyder at blive holdt tæt.. Og samtidig er de utrolig hurtige til at vurdere et menneske..Kan han lide mig? Kan jeg være ivrig eller skal jeg nærme mig ham roligt? Må jeg hoppe op på hans skød?

 

Det lyder godt. Jeg har ikke lige fået nævnt på arbejde, at jeg skal have en hund til og meget gerne vil have lov til også at tage den nye hund med på arbejde. :engel: Men det handler måske bare om at tage Shabi med derind på besøg, så kan de slet ikke nænne at protestere. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

Dejligt at Camilla er faldet godt til dernede og at hun har indtaget positionen som Dronning :-P

Og at hun har fortalt dem fra dit arbejde at hun er smuk med bar numse, hvis de ikke har forstået det endnu så vare det ikke længe før de har fundet ud af det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt. Jeg har ikke lige fået nævnt på arbejde, at jeg skal have en hund til og meget gerne vil have lov til også at tage den nye hund med på arbejde. :engel: Men det handler måske bare om at tage Shabi med derind på besøg, så kan de slet ikke nænne at protestere. :slem:
:slem: Så vil de allesammen have en Löwchen :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...