Hop til indhold

Jeg er bukket under for presset


Nollike
 Share

Recommended Posts

Efter at have fået vredet armen om på ryggen (jeg skriver faktisk kun med en hånd lige nu :blink:) så er jeg bukket under for presset og må derfor poste billeder af Autonoomi. c020.gif Er I så tilfredse FOX, PinPoynter, Guanomo og Aslan??? Giver I slip nu?? :engel: (Der er mange Aslan, gi' nu slip ik'?? Der kommer flere... :engel::engel:)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ihh hvor er det dejlige billeder - vi har jo ikke set hende længe herinde :-D Hun er stadig lidt hvalpet at se på og samtidig meget smuk :hjerte:

 

Taark :kys: Hun er nemlig stadig hvalpet at se på :lun: (og jeg håber jo lidt at det måske holder en lille smule nu hvor hun er blevet steriliseret :lun: jeg har store forventninger til den sterilisation :genert::lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jeg den eneste der ikke kan lade være med at stor smile?

 

Ja jeg har givet slip, og kysset endda din hånd for alle de billeder.

 

 

Noomi udstråle bare lækkerhed og nuttethed. Og så er hun absolut dejlig og bedårende.........:lun:

 

 

 

Og helt vildt fræk - når hun spiser sutsko :hjerte:

 

 

Ja, jeg er absolut tilfreds, dog ville flere billeder ikke skade :blink:

 

 

Hun er en smuksak :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taark :kys: Hun er nemlig stadig hvalpet at se på :lun: (og jeg håber jo lidt at det måske holder en lille smule nu hvor hun er blevet steriliseret :lun: jeg har store forventninger til den sterilisation :genert::lol:)

 

Ellers må du bare flytte og få en hvalp mere :engel: Og så fortsætter du bare i den dur hvert andet år :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er jeg den eneste der ikke kan lade være med at stor smile?

 

Ja jeg har givet slip, og kysset endda din hånd for alle de billeder.

 

 

Noomi udstråle bare lækkerhed og nuttethed. Og så er hun absolut dejlig og bedårende.........:lun:

 

 

 

Og helt vildt fræk - når hun spiser sutsko :hjerte:

 

 

Ja, jeg er absolut tilfreds, dog ville flere billeder ikke skade :blink:

 

 

Hun er en smuksak :lun:

 

Aslan, du får bare aldrig 100% billeder nok :lol: Jeg har altså ikke flere nye lige nu, så du må give mig lidt tid at få taget nogle flere i :genert: Aftale? :kys:

 

Og tak for de pæne ord a055.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers må du bare flytte og få en hvalp mere :engel: Og så fortsætter du bare i den dur hvert andet år :klap:

 

Hæ, ja det var selvfølgelig en mulighed... :engel: Men for lige at vende skytset den anden vej, hvornår kommer der så billeder af din hvalp?? :blink: Hvor langt er du nået, er det ved at være tid?? :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ, ja det var selvfølgelig en mulighed... :engel: Men for lige at vende skytset den anden vej, hvornår kommer der så billeder af din hvalp?? :blink: Hvor langt er du nået, er det ved at være tid?? :klap:

 

Nææh til det hele :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æææv altså :( :ae: Er det fordi den dumme lejlighed lader vente på sig? For vi kan da gå op og lege Halloween med jævne mellemrum og skræmme livet af nogle af de gamle så der bliver nogen ledige lidt hurtigt... :slem: :cool::mrgreen:

 

Sender lige en pb :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Total aftale.

 

 

Hey, skal vi så ikke rotte os sammen mod A9 og Ascha? :mrgreen:

 

He he, Ascha kan du sgu godt glemme, men hvis du spørger riiiigtig pænt, så kan det være at jeg tager kamera med i skoven i morgen og tager nogle billeder af Thailo også... :engel::engel::engel:

 

Men A9: Den er jeg med på!!! :5up: VI VIL SE BILLEDER AF JACKIE!!!!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...