Hop til indhold

Danmarks dygtigste agilityhund


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg er ked af at måtte skuffe alle jer, der troede I havde dygtige hunde :mrgreen: men danmarks dygtigste og allersejeste agility-hund hun bor altså her i Horsens og lyder navnet Karla Malone :klap:

 

For satan hvor den hund bare kan :5up: Hun er en fryd at arbejde med - og hvis hendes mor en dag når bare halvvejs op til hendes niveau, så bliver vi sgu farlige :lol:

 

Hvor jeg dog elsker min hund og den sport :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
"vi" bliver først gamle nok her i midten af december :-D men til foråret må vi ud og teste talentet på konkurrencebanerne....

 

Det bliver spændende - der kommer mindst et stævne på Vilhelmsborg her efter nytår og det plejer at være ret besøgt og så er der også snak om, at der bliver et jule/nytårsstævne i dgi regi...jeg har dog ikke hørt noget endeligt.

Får du muligheden for at starte ud med et dgi stævne, så grib den - det er en dejlig blid start :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver spændende - der kommer mindst et stævne på Vilhelmsborg her efter nytår og det plejer at være ret besøgt og så er der også snak om, at der bliver et jule/nytårsstævne i dgi regi...jeg har dog ikke hørt noget endeligt.

Får du muligheden for at starte ud med et dgi stævne, så grib den - det er en dejlig blid start :5up:

 

Der har været et par dgi-stævner hos min træner her i løbet af efteråret - det næste er her d 27 november... Jeg håber meget på, at der bliver afholdt et lignende når vi når januar - det ville nemlig være en rigtig rar "blid" start for mine konkurrence-nerver :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...