Hop til indhold

Chili og Caia


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Her er der et par billeder af begge vores hunde.

Chili er vores Cairn Terrier på 5 år og Caia er vores Aussie på 11 mdr.

Billederne er fra sep. i år ude i bernstorffsparken:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hans ole

Ja der er noget at se til. Men det er også sådan jeg gerne vil have det. Jeg plejer at gå med trille sådan cirka 3-4 timer om dagen også træner vi også når vi kan komme til det.

 

Desvære går jeg ikke til hundetræning med hende mere. Men iøjeblikket går vi en del spor. Så det er fint nok.

 

Hvad med dine hunde, træner du med dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Der bliver også gået en del med vores hund her hjemme - Sådan er det at have to aktive hunde, især Caia er temmelig aktiv.

 

Chili har jeg altid trænet med, både i dch, og dkk lydighed, vi har også prøvet rally og spor. Pt. bliver hun trænet her hjemme. Mest tricks, og alm. lydighed.

 

Caia træner jeg lydighed med 1 gang om ugen ude på amager, og har gjort det fra hun var 8 uger gammel. Hun bliver stort set trænet hver dag. Vi var til vores første dkk lydigheds konkurrence igår, hvilket gav os en 3 plads i klasse 1 - Dog ikke nok til at rykke op i klasse 2, da vi mistet to af øvelserne. Meen, vi begynder så småt at træne klasse 2 øvelserne nu.. Det kan vi ligeså godt... Hehe

 

Vi hyrder også med Caia, dog ikke flere gange om mdr. men det er blevet til et par gange i de første 11 mdr. af hendes liv :-)

 

Har du hyrdet med din border?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hans ole

Har du hyrdet med din border?

 

Nej desvære ikke. Eller jo trille har faret ind til en flok rideheste da hun var ca 1 år. Men hun drev da lidt rundt med dem. Hun har gjort det samme med noget kvæg, så det sider i hende. Men desvære har vi aldrig haft mulighed for at prøve det sådan rigtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Det er super at se sin hund arbejde på den måde. Caia var oppe at hyrde første gang som 5 mdr. må smide et par billeder ind af det på et tidspunkt, så du kan se det.

 

Men pyha, hvor er det hårdt, man skal virkelig være obs. på mange ting, så jeg er helt vild træt efterfølgende, ligesom hunden selvf. er..

 

hun har kun prøvet på får, og hun ELSKER det. Det ligger til dem.

 

Ærgeligt at i ikke rigtigt har kunne gøre det. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...