Hop til indhold

Det er mig eller hunden


Trei
 Share

Recommended Posts

Nollike:

Hihi, nej der tidligt om morgenen er man ikke altid sååå voldsomt interesseret i hvalpe-underholdning. Og sjovt nok er hvalpene altid selv særdeles livlige der om morgenen. :lol: Jeg skal sige fra Ozzie at vi gerne køber hende, hun elsker hvalpe, og jo mere skøre de er - jo bedre lader de til at være. :lol:

 

Hvor er det sjovt at hun har sådan en forkærlighed for sodavandsflasker, har du puttet godbidder i nogle gange siden hun er så glad for dem? Eller er det mon den dejlige larm man kan få ud af dem, der er så spændende? Kan lige forestille mig hvor meget hun kan støje med sådan en flaske. :D

 

Ja, det var ikke så rart for maven med al det sæbe. Stakkels lille grådige hvalp. Hun er heldigvis holdt med at spise alting, man er vel blevet en voksen dame. - Og damer spiser ikke sæbe, grus o.l. :lol:

 

Det er virkelig svært at forstå hvordan de kan lade det komme så vidt i udesendelsen. Man kan vel håbe at de vælger de mest ekstreme tilfælde til de udsendelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi, nej der tidligt om morgenen er man ikke altid sååå voldsomt interesseret i hvalpe-underholdning. Og sjovt nok er hvalpene altid selv særdeles livlige der om morgenen. :lol: Jeg skal sige fra Ozzie at vi gerne køber hende, hun elsker hvalpe, og jo mere skøre de er - jo bedre lader de til at være. :lol:

 

Skal vi så ikke sige, at hun kommer i nat-legestue hos dig et par måneder til hun har skiftet tænder og sådan? Så skal jeg nok komme og hente hende når jeg er vågnet stille og roligt og et par timer senere end kl. 7.00 :lol::lol:

 

Hvor er det sjovt at hun har sådan en forkærlighed for sodavandsflasker, har du puttet godbidder i nogle gange siden hun er så glad for dem? Eller er det mon den dejlige larm man kan få ud af dem, der er så spændende? Kan lige forestille mig hvor meget hun kan støje med sådan en flaske. :D

 

Jeg tror at det er en kombination af begge dele... Hun synes at de larmer skønt og er sjove at bære rundt på og efter at der er kommet guffer i en af dem (hun har måske ikke fundet ud af at det er en bestemt en der er guffer i? :lol: ) så er de allesammen bare SÅ sjaave :lol:

 

Ja, det var ikke så rart for maven med al det sæbe. Stakkels lille grådige hvalp. Hun er heldigvis holdt med at spise alting, man er vel blevet en voksen dame. - Og damer spiser ikke sæbe, grus o.l. :lol:

 

Pyh, så er der da håb forude :wink: :lol:

 

Det er virkelig svært at forstå hvordan de kan lade det komme så vidt i udesendelsen. Man kan vel håbe at de vælger de mest ekstreme tilfælde til de udsendelser.

 

Ja det kan vi da krydse fingre for!!! :lol: Ellers ser det da rimelig sort ud for den engelske befolkning, selv om sofa-sælgerne jo så må have kronede dage :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Anne-Marie:

Jeg kan faktisk ikke rigtig huske om der var mere aktivering i sidste uge, jeg så det kun med et halvt øje, men måske de andre kan huske det. Jeg kan huske at det var en hund, der ikke kunne være alene, og det er så nogenlunde det. :oops:

 

Helt enig med at programmet er mere underholdning end noget andet. Det er sådan en skam, der ikke er nogle rigtig gode programmer med hunde, hvor seerne kan lære noget. (fx om moderne metoder)

 

Ninja-mor: Ja, den speak er altså irriterende. Han siger en masse vrøvl!

 

Jane: JA! De skulle nemlig lave nogle bedre programmer! Og Milan (det må være ham du mener, ikke) håber jeg ALDRIG bliver vist på tv igen. Han er ikke nogen hundehvisker - han er en hundetæsker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg har ikke lært det der fancy multi-quoting, så jeg undskylder et rodet svar Nollike.

 

Du kommer bare med hende. Hvis du nu tager færgen til Grenå eller sådan noget så skal jeg nok tage imod. Kan måske bare godt blive en lang tur hver aften for at aflevere og hver formiddag for at hente :lol:

 

Det er sødt med de flasker. Er hun så ligesom frøkenen her, at de stooore flasker (dem man knap kan bide over) er de bedste. :lol: Ozzie skulle bare vælte rundt med dem, de små var ikke nær gode nok.

 

:lol::lol: Ja, der må være godt gang i sofa-salget derovre. Det er jo langt fra første gang, vi har set en ægtemand forvist til sofaen. Jeg begynder at tænke på, om mændene foreslår at få en hund for at få fred fra konens snorken. Så kan de sove i fred på en god sofa, imens konerne kæmper med hundene i sengen. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg så ikke udsendelsen i går. Men det kunne da lyde til at manden i huset var en rigtig bomulds tissemand.

 

Hvorfor laver man ikke istedet nogle gode hundeprogramer der viser hvad det indebærer at have hund.

 

Hvor dygtige hundepsykologer, hundeadfærdsbehandler, dyrelæger og trænere kunne give gode råd og tips til en god start med hvalpen, hvordan man lærer en hvalp at blive renlig, lærer den at være alene hjemme, miljøtræning, social træning, aktiviteter, sundhed og hundesprog. Ja alt det der gør at både hund og ejer får en god hverdag.

 

Jeg er sikker på at det vil give mange et bedre liv med hunden end en halv times underholdning med Victoria et eller andet eller hvad de nu hedder. Der var også ham hundehviskeren. VOR HERRE BEVARES siger jeg. Har man ikke den mindste indsigt i hunde og hundeadfærd, så kan man nem hoppe på vognen og tro at det er sandheden.

 

Derfor mener jeg at vi mangler nogle gode seriøse udsendelser om hunde.

 

Det er jeg helt enig i!

 

Og Millan var en frygtelig hunderåber/tæsker/mishandler, det var så trist at se, og ikke mindst ude i virkelighedens DK hvordan folk lod sig inspirere :shock::cry:

 

TV er et stærkt medie og en TV station som TV2 bliver nød til at tage det ansvar på sig, at de inspirere til dyreplageri når de sender sådan noget møg!

 

Trei, du quoter ved at trykke på quote i øverste højre hjørne, ligesom du kan redigere dit indlæg ved at trykke edit :)

 

Det er vigtigt at du skriver udenfor hele feltet af det indlæg du quoter, skriv nederst i indlægget :)

 

Så kan vi udvide kurset senere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg har ikke lært det der fancy multi-quoting, så jeg undskylder et rodet svar Nollike.

 

Det er da ikke rodet :D

 

Du kommer bare med hende. Hvis du nu tager færgen til Grenå eller sådan noget så skal jeg nok tage imod. Kan måske bare godt blive en lang tur hver aften for at aflevere og hver formiddag for at hente :lol:

 

Hmm, æv, der røg min chance for en ordentlig nattesøvn :lol:

 

Det er sødt med de flasker. Er hun så ligesom frøkenen her, at de stooore flasker (dem man knap kan bide over) er de bedste. :lol: Ozzie skulle bare vælte rundt med dem, de små var ikke nær gode nok.

 

Det er klart de store der er at foretrække, de er lidt blødere end de andre, så de larmer mere :shock: De bliver væltet, bidt i og båret rundt :lol:

 

:lol::lol: Ja, der må være godt gang i sofa-salget derovre. Det er jo langt fra første gang, vi har set en ægtemand forvist til sofaen. Jeg begynder at tænke på, om mændene foreslår at få en hund for at få fred fra konens snorken. Så kan de sove i fred på en god sofa, imens konerne kæmper med hundene i sengen. :lol:

 

Nå, ja, den mulighed havde jeg ikke overvejet :lol: Det kan godt være at du har fat i noget der :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så ikke udsendelsen i går. Men det kunne da lyde til at manden i huset var en rigtig bomulds tissemand.

 

Hvorfor laver man ikke istedet nogle gode hundeprogramer der viser hvad det indebærer at have hund.

 

Hvor dygtige hundepsykologer, hundeadfærdsbehandler, dyrelæger og trænere kunne give gode råd og tips til en god start med hvalpen, hvordan man lærer en hvalp at blive renlig, lærer den at være alene hjemme, miljøtræning, social træning, aktiviteter, sundhed og hundesprog. Ja alt det der gør at både hund og ejer får en god hverdag.

 

Jeg er sikker på at det vil give mange et bedre liv med hunden end en halv times underholdning med Victoria et eller andet eller hvad de nu hedder. Der var også ham hundehviskeren. VOR HERRE BEVARES siger jeg. Har man ikke den mindste indsigt i hunde og hundeadfærd, så kan man nem hoppe på vognen og tro at det er sandheden.

 

Derfor mener jeg at vi mangler nogle gode seriøse udsendelser om hunde.

 

Det er jeg helt enig i!

 

Og Millan var en frygtelig hunderåber/tæsker/mishandler, det var så trist at se, og ikke mindst ude i virkelighedens DK hvordan folk lod sig inspirere :shock::cry:

 

TV er et stærkt medie og en TV station som TV2 bliver nød til at tage det ansvar på sig, at de inspirere til dyreplageri når de sender sådan noget møg!

 

Trei, du quoter ved at trykke på quote i øverste højre hjørne, ligesom du kan redigere dit indlæg ved at trykke edit :)

 

Det er vigtigt at du skriver udenfor hele feltet af det indlæg du quoter, skriv nederst i indlægget :)

 

Så kan vi udvide kurset senere :lol:

 

Jeg kunne godt bruge en udvidet kursus. Jeg kan nemelig kun finde ud af at quote hele teksten.

Måske man skulle lave en tråd om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig god idé Jane, jeg kan også kun finde ud af at quote hele teksten. :lol: Skal vi ikke sige at bordet fanger for Anne-Marie, nu har hun tilbudt sin hjælp, så er hun nødt til at lære os det. :lol:

 

Kan der mon være lidt schæfer i Noomi... hun lyder godt nok meget bekendt. :lol: En skam hun bor så langt væk, jeg er ellers sikker på at Ozzie kunne lære hende nogle tricks. :D Fx hvordan man for alvor dræber de sodavandsflasker. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, jeg glemte at se det. Vil ellers gerne se når der er noget med små hunde, så virker Toffi nemlig helt engleagtig ved siden af a020.gif

 

Har det på videobånd, skal jeg gemme det?

 

Det må du egentlig gerne, tak:)

Jeg har lidt Hallgren på videobånd, den med kamerahunden, vi kan jo bytte for en tid?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så ikke udsendelsen i går. Men det kunne da lyde til at manden i huset var en rigtig bomulds tissemand.

 

Hvorfor laver man ikke istedet nogle gode hundeprogramer der viser hvad det indebærer at have hund.

 

Hvor dygtige hundepsykologer, hundeadfærdsbehandler, dyrelæger og trænere kunne give gode råd og tips til en god start med hvalpen, hvordan man lærer en hvalp at blive renlig, lærer den at være alene hjemme, miljøtræning, social træning, aktiviteter, sundhed og hundesprog. Ja alt det der gør at både hund og ejer får en god hverdag.

 

Jeg er sikker på at det vil give mange et bedre liv med hunden end en halv times underholdning med Victoria et eller andet eller hvad de nu hedder. Der var også ham hundehviskeren. VOR HERRE BEVARES siger jeg. Har man ikke den mindste indsigt i hunde og hundeadfærd, så kan man nem hoppe på vognen og tro at det er sandheden.

 

Derfor mener jeg at vi mangler nogle gode seriøse udsendelser om hunde.

 

Det er jeg helt enig i!

 

Og Millan var en frygtelig hunderåber/tæsker/mishandler, det var så trist at se, og ikke mindst ude i virkelighedens DK hvordan folk lod sig inspirere :shock::cry:

 

TV er et stærkt medie og en TV station som TV2 bliver nød til at tage det ansvar på sig, at de inspirere til dyreplageri når de sender sådan noget møg!

 

Trei, du quoter ved at trykke på quote i øverste højre hjørne, ligesom du kan redigere dit indlæg ved at trykke edit :)

 

Det er vigtigt at du skriver udenfor hele feltet af det indlæg du quoter, skriv nederst i indlægget :)

 

Så kan vi udvide kurset senere :lol:

 

Jeg kunne godt bruge en udvidet kursus. Jeg kan nemelig kun finde ud af at quote hele teksten.

Måske man skulle lave en tråd om det.

 

Jeg vil også gerne tilmeldes det kursus :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg så ikke udsendelsen i går. Men det kunne da lyde til at manden i huset var en rigtig bomulds tissemand.

 

Hvorfor laver man ikke istedet nogle gode hundeprogramer der viser hvad det indebærer at have hund.

 

Hvor dygtige hundepsykologer, hundeadfærdsbehandler, dyrelæger og trænere kunne give gode råd og tips til en god start med hvalpen, hvordan man lærer en hvalp at blive renlig, lærer den at være alene hjemme, miljøtræning, social træning, aktiviteter, sundhed og hundesprog. Ja alt det der gør at både hund og ejer får en god hverdag.

 

Jeg er sikker på at det vil give mange et bedre liv med hunden end en halv times underholdning med Victoria et eller andet eller hvad de nu hedder. Der var også ham hundehviskeren. VOR HERRE BEVARES siger jeg. Har man ikke den mindste indsigt i hunde og hundeadfærd, så kan man nem hoppe på vognen og tro at det er sandheden.

 

Derfor mener jeg at vi mangler nogle gode seriøse udsendelser om hunde.

 

Det er jeg helt enig i!

 

Og Millan var en frygtelig hunderåber/tæsker/mishandler, det var så trist at se, og ikke mindst ude i virkelighedens DK hvordan folk lod sig inspirere :shock::cry:

 

TV er et stærkt medie og en TV station som TV2 bliver nød til at tage det ansvar på sig, at de inspirere til dyreplageri når de sender sådan noget møg!

 

Trei, du quoter ved at trykke på quote i øverste højre hjørne, ligesom du kan redigere dit indlæg ved at trykke edit :)

 

Det er vigtigt at du skriver udenfor hele feltet af det indlæg du quoter, skriv nederst i indlægget :)

 

Så kan vi udvide kurset senere :lol:

 

Jeg kunne godt bruge en udvidet kursus. Jeg kan nemelig kun finde ud af at quote hele teksten.

Måske man skulle lave en tråd om det.

 

Jeg vil også gerne tilmeldes det kursus :D

 

Det ville være godt at lave en tråd om det, så kan vi altid hive den frem igen, har ikke lige tid til det, men titlen må gerne udtrykke meget præcist hvad det handler om så den er let at finde :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan der mon være lidt schæfer i Noomi... hun lyder godt nok meget bekendt. :lol: En skam hun bor så langt væk, jeg er ellers sikker på at Ozzie kunne lære hende nogle tricks. :D Fx hvordan man for alvor dræber de sodavandsflasker. :lol:

 

Det kan da godt være at der er lidt schæfer, blandet med golden, hoppebold, gravko m.m. :lol:

Jeg er fuldt overbevist om at Noomi udmærket selv kan finde på de unoder hun skal lave, hun er da godt i gang i hvert fald, så hjælp er vist ikke nødvendig :wink: :lol: Men ellers tak for tilbuddet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan der mon være lidt schæfer i Noomi... hun lyder godt nok meget bekendt. :lol: En skam hun bor så langt væk, jeg er ellers sikker på at Ozzie kunne lære hende nogle tricks. :D Fx hvordan man for alvor dræber de sodavandsflasker. :lol:

 

Det kan da godt være at der er lidt schæfer, blandet med golden, hoppebold, gravko m.m. :lol:

Jeg er fuldt overbevist om at Noomi udmærket selv kan finde på de unoder hun skal lave, hun er da godt i gang i hvert fald, så hjælp er vist ikke nødvendig :wink: :lol: Men ellers tak for tilbuddet :lol:

 

Haha, golden blandet med hoppebold og gravko. :lol: Gætter på at der også er lidt makulator i hende. :lol: Hvor ser hun herlig ud på dit avatar!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Det kan da godt være at der er lidt schæfer, blandet med golden, hoppebold, gravko m.m. :lol:

 

...muldvarp og ikke mindst en ualmindelig dygtig lille "pige" som bare er så god til mini Pelle som ellers er bange for andre hunde!

 

Hold da op hvor har hun hjulpet ham!

 

Hendes moar kan være stolt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan der mon være lidt schæfer i Noomi... hun lyder godt nok meget bekendt. :lol: En skam hun bor så langt væk, jeg er ellers sikker på at Ozzie kunne lære hende nogle tricks. :D Fx hvordan man for alvor dræber de sodavandsflasker. :lol:

 

Det kan da godt være at der er lidt schæfer, blandet med golden, hoppebold, gravko m.m. :lol:

Jeg er fuldt overbevist om at Noomi udmærket selv kan finde på de unoder hun skal lave, hun er da godt i gang i hvert fald, så hjælp er vist ikke nødvendig :wink: :lol: Men ellers tak for tilbuddet :lol:

 

Haha, golden blandet med hoppebold og gravko. :lol: Gætter på at der også er lidt makulator i hende. :lol: Hvor ser hun herlig ud på dit avatar!!

 

Åhh, ja, der er en pæn portion makulator i hende. Især når det gælder post og reklamer. Vi kæmper en kamp om hvem der når først frem når jeg åbner entre-døren :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nollike, hvor stor er lille Noomi nu?

 

Lommestørelse eller sportstaskestørrelse? Og din adresse hvad er det liiige den er? Så kommer jeg nemlig lige forbi og ser om Noomi kan være nede i min lomme eller min sportstaske :P:D

 

 

:oops: Hold da fast hvor er hun søød!

 

Altså, du burde kunne mase hende ned i en mindre sportstaske, hvis du ikke venter alt for længe :wink: :lol:

 

Og tak! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan da godt være at der er lidt schæfer, blandet med golden, hoppebold, gravko m.m. :lol:

 

...muldvarp og ikke mindst en ualmindelig dygtig lille "pige" som bare er så god til mini Pelle som ellers er bange for andre hunde!

 

Hold da op hvor har hun hjulpet ham!

 

Hendes moar kan være stolt...

 

Taaark Irene :oops: Jeg må indrømme at hun faktisk er rigtig sød ved ham :D Og hvor var det da fantastisk at se, hvor stor forskel der var fra sidst og til i dag. Han var en helt anden hund :D

De må da have været ude og møde nogle andre? Det kan da ikke være sådan en enkelt gang, der har gjort så stor forskel? For så er det da helt vildt! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Altså, du burde kunne mase hende ned i en mindre sportstaske, hvis du ikke venter alt for længe :wink: :lol:

 

Og tak! :D

Nå jamen så mangler jeg bare adressen - så kommer jeg og ser om hun passer ned i min sportstaske :mrgreen:

 

Og så tager Noomi og jeg på en lille tur :D

 

 

:lol: Må hellere lade være. Pt har jeg nok i Vita - der dælme er i løbetid så det basker :shock: Hvis det stod til Vita vandrede vi hele byen tynd her tidligere i morges :wink: :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Altså, du burde kunne mase hende ned i en mindre sportstaske, hvis du ikke venter alt for længe :wink: :lol:

 

Og tak! :D

Nå jamen så mangler jeg bare adressen - så kommer jeg og ser om hun passer ned i min sportstaske :mrgreen:

 

Og så tager Noomi og jeg på en lille tur :D

 

 

:lol: Må hellere lade være. Pt har jeg nok i Vita - der dælme er i løbetid så det basker :shock: Hvis det stod til Vita vandrede vi hele byen tynd her tidligere i morges :wink: :roll::lol:

 

Kan du ikke hente hende omkring kl. 7.00 så? Der er hun sååå sjaaaaw :lol:

 

Det er da også surt at blive spærret inde, når man nu gerne vil ud og lede efter lækre hanhunde :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke hente hende omkring kl. 7.00 så? Der er hun sååå sjaaaaw :lol:

Hmmm arghhh... ellers et fint tilbud tror jeg nok :lol:

Ellers kunne Vita føre hende endnu mere på uveje og lære Noomi at hænge ud på gadehjørnerne og kigge efter lækre hanhunde 8) :lol:

 

Det er da også surt at blive spærret inde, når man nu gerne vil ud og lede efter lækre hanhunde :wink:

Ja! Vita ligner kronisk en meget understimuleret hund - faktisk en som slet ikke har været ude for en time siden. Og da hun nærmer sig de seks år skyldes det jo ikke at hun ikke er renlig - næææh hormonernes ræsen er svaret :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...