Hop til indhold

Det er mig eller hunden


Trei
 Share

Recommended Posts

Til eventuelle interesserede vil jeg lige oplyse at der i aften på tv2 kl 21.25 kommer "Det er mig eller hunden", med Victoria Stilwell. :)

 

Det gør der nemlig 77.gif

 

Jeg håber at det følger samme stil som sidste torsdag, jeg blev så glad, da hun viste dem at aktivering var vigtig!!! Og man må da sige, at den hund havde glæde af det :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er det nemlig! Det er en skam at det generelt fylder så lidt i programmerne... men ja, det var dejligt at se forandringen hos båe hund og ejere sidst.

 

Denne gang står der i programoversigten:

 

"Pomeraneren Pixie og malteseren Tyson er formentlig Londons mest højrøstede skødehunde - og uheldigvis bor de under samme tag. Deres ejere, Antonella, Lee og lille Tia, er godt og grundigt trætte af larmen, og det samme er Lees schæfer Darla, som helst undgår at blive slået i hartkorn med de to støjende uldtotter. Det gør naturligvis ikke situationen bedre, at Antonella matcher hundenes støjniveau, når hun beder dem om at holde bøtte. Pixie og Tyson har også fortrængt Lee fra ægtesengen, så i de sidste mange måneder har han sovet på sofaen. Familien har brugt over 50.000 kr. på udstyr, piller og træning, der skal stoppe larmen - men lige meget har det hjulpet. Nu må hundeeksperten Victoria Stilwell på banen."

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhh, næh, det så jeg ikke, det har nok været på det tidspunkt hvor det gik op for mig, at det ikke var i fjernsynet at der var blevet sagt piv, for Noomi var vandret ud i gangen og da det sagde *sprut, sprut, sprut* måtte jeg lige ud og se hvad der foregik og så havde hun haft dårlig mave... :lol: (Men hun æder også ALT hvad hun kommer i nærheden af, så det var vel bare et spørgsmål om tid, før det ville ske :wink: ) Så jeg missede lige et par minutter indtil jeg fik sat DVD'en til... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undeligt program, mere "rodet" end normalt... Jeg fik i hvertfald ikke fat i hvorfor hundene sov i sengen og ham i sofaen??

 

Og så så jeg mange små klip med konflikter mellem de fremmede hunde og deres også efter victoria havde været der.

 

jeg er spændt på hvor meget de egentlig fik ud af det, sådan i det lange løb, men det kan jo være at det at de fik hundelufter på gør en stor forskel, for de har nok ikke fået luftet hundene tilstrækkeligt i dagligdagen når de var så slemme at gå med.

Jeg kunne godt lide hendes tasker til dem på bagsædet, det så smart og behageligt ud:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhh, næh, det så jeg ikke, det har nok været på det tidspunkt hvor det gik op for mig, at det ikke var i fjernsynet at der var blevet sagt piv, for Noomi var vandret ud i gangen og da det sagde *sprut, sprut, sprut* måtte jeg lige ud og se hvad der foregik og så havde hun haft dårlig mave... :lol: (Men hun æder også ALT hvad hun kommer i nærheden af, så det var vel bare et spørgsmål om tid, før det ville ske :wink: ) Så jeg missede lige et par minutter indtil jeg fik sat DVD'en til... :lol:

 

Aww stakkels Noomi, håber ikke hun har det skidt i mavsen efter at have ædt en eller anden vanvittig ting. (husker tydeligt da Ozzie var hvalp og åd et hel stykke håndsæbe. :? :) )

 

Klippet viste damen gå i sin indkørsel med alle tre hunde der trak afsted og så slap hun bare schæferen!! Det lignede den løb hen til en anden hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Undeligt program, mere "rodet" end normalt... Jeg fik i hvertfald ikke fat i hvorfor hundene sov i sengen og ham i sofaen??

 

Og så så jeg mange små klip med konflikter mellem de fremmede hunde og deres også efter victoria havde været der.

 

jeg er spændt på hvor meget de egentlig fik ud af det, sådan i det lange løb, men det kan jo være at det at de fik hundelufter på gør en stor forskel, for de har nok ikke fået luftet hundene tilstrækkeligt i dagligdagen når de var så slemme at gå med.

Jeg kunne godt lide hendes tasker til dem på bagsædet, det så smart og behageligt ud:)

 

Ja, det var meget rodet, jeg synes den danske speaker ofte er ret irriterende også og jeg synes han var meget inde over i programmet. Ville ønske de sendte den originale engelske udgave.

 

Det er altid lidt spændende om folkene får nok ud af det i det lange løb, det kunne være rigtig interessant hvis de fulgte op på de forskellige fra udsendelserne fx et år efter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhh, næh, det så jeg ikke, det har nok været på det tidspunkt hvor det gik op for mig, at det ikke var i fjernsynet at der var blevet sagt piv, for Noomi var vandret ud i gangen og da det sagde *sprut, sprut, sprut* måtte jeg lige ud og se hvad der foregik og så havde hun haft dårlig mave... :lol: (Men hun æder også ALT hvad hun kommer i nærheden af, så det var vel bare et spørgsmål om tid, før det ville ske :wink: ) Så jeg missede lige et par minutter indtil jeg fik sat DVD'en til... :lol:

 

Aww stakkels Noomi, håber ikke hun har det skidt i mavsen efter at have ædt en eller anden vanvittig ting. (husker tydeligt da Ozzie var hvalp og åd et hel stykke håndsæbe. :? :) )

 

Klippet viste damen gå i sin indkørsel med alle tre hunde der trak afsted og så slap hun bare schæferen!! Det lignede den løb hen til en anden hund.

 

Næh, det tror jeg ikke at hun har, da vi gik ned for at se om der skulle komme mere tog hun lige en krudt-tur rundt i snoren, gnavede lystigt i naboens hænder, tøj og sko og ledte efter nye ting hun kunne guffe i sig. Så hun har det vist fint nok :wink: :lol:

 

Håndsæbe???? :shock: Det kan da umuligt have smagt godt!!! :lol: (Men ok, hvor god smag er der i mudder, gammelt udtrådt tyggegummi, glasskår, kastanjer, gammelt fyrværkeri, sand osv. osv.? :lol: Men alligevel.. Håndsæbe... :lol:

 

Den så ellers sød ud den schæfer. Jeg kan godt forstå at manden var dødtræt af de to små, når den store er dejligt rolig og han havde måttet forlade sin seng. Fatter altså ikke at folk vil lade det komme så langt ud. De er da ikke større end at man kan tage dem i begge ender og smide dem ud... (af sengen altså :wink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhh, næh, det så jeg ikke, det har nok været på det tidspunkt hvor det gik op for mig, at det ikke var i fjernsynet at der var blevet sagt piv, for Noomi var vandret ud i gangen og da det sagde *sprut, sprut, sprut* måtte jeg lige ud og se hvad der foregik og så havde hun haft dårlig mave... :lol: (Men hun æder også ALT hvad hun kommer i nærheden af, så det var vel bare et spørgsmål om tid, før det ville ske :wink: ) Så jeg missede lige et par minutter indtil jeg fik sat DVD'en til... :lol:

 

Aww stakkels Noomi, håber ikke hun har det skidt i mavsen efter at have ædt en eller anden vanvittig ting. (husker tydeligt da Ozzie var hvalp og åd et hel stykke håndsæbe. :? :) )

 

Klippet viste damen gå i sin indkørsel med alle tre hunde der trak afsted og så slap hun bare schæferen!! Det lignede den løb hen til en anden hund.

 

Næh, det tror jeg ikke at hun har, da vi gik ned for at se om der skulle komme mere tog hun lige en krudt-tur rundt i snoren, gnavede lystigt i naboens hænder, tøj og sko og ledte efter nye ting hun kunne guffe i sig. Så hun har det vist fint nok :wink: :lol:

 

Håndsæbe???? :shock: Det kan da umuligt have smagt godt!!! :lol: (Men ok, hvor god smag er der i mudder, gammelt udtrådt tyggegummi, glasskår, kastanjer, gammelt fyrværkeri, sand osv. osv.? :lol: Men alligevel.. Håndsæbe... :lol:

 

Den så ellers sød ud den schæfer. Jeg kan godt forstå at manden var dødtræt af de to små, når den store er dejligt rolig og han havde måttet forlade sin seng. Fatter altså ikke at folk vil lade det komme så langt ud. De er da ikke større end at man kan tage dem i begge ender og smide dem ud... (af sengen altså :wink: )

 

Det var godt at hun stadig er frisk! Det lyder det bestemt til hun er, hihi, de er skønne sådan nogle hvalpe. Der findes ikke bedre underholdning. :D

 

Det lyder som om Ozzie og Noomi har meget samme smag, jeg tror også hun smagte på alt hvad du nævner der, dog med undtagelse af fyrværkeri - til gengæld havde hun så en periode, hvor hun med stor fornøjelse åd grus. :lol: - Jeg aner ikke hvorfor hun spiste det håndsæbe, vi var på besøg hos noget familie, der ikke lige havde tænkt på at giftig blågrøn håndsæbe på gulvet ville kunne tiltrække det lille utyske, så vupti så slugte hun det, jaja, det kom da heldigvis ud igen, og maven blev heldigvis selv igen rimelig hurtigt.

 

Ja, jeg har også meget svært ved at forstå hvordan de kunne lade det komme så vidt, at manden sov i sofaen. Det virker helt absurd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg så programmet på arbejde og fik ikke alt med :)

 

Men jeg er forstemt over at schæferen ikke kom i focus også, hvorfor gik denne dejlige hund med næsesele?

 

Jeg har på fornemmelsen at denne dejlige rare hund slet ikke fik ok hverken motion eller udfordringer, problmet med at være flink hund er at man ikke får opmærksomhed, især når man bor sammen med sådanne små symptombærere med voldsomme reaktioner ;)

 

Jamen igen, hårrejsende behandling af hunde (og mænd).

 

For lidt aktivering og hjernearbejde, forhåbentligt foregik det også, bare uden kamara...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så programmet på arbejde og fik ikke alt med :)

 

Men jeg er forstemt over at schæferen ikke kom i focus også, hvorfor gik denne dejlige hund med næsesele?

 

Jeg har på fornemmelsen at denne dejlige rare hund slet ikke fik ok hverken motion eller udfordringer, problmet med at være flink hund er at man ikke får opmærksomhed, især når man bor sammen med sådanne små symptombærere med voldsomme reaktioner ;)

 

Jamen igen, hårrejsende behandling af hunde (og mænd).

 

For lidt aktivering og hjernearbejde, forhåbentligt foregik det også, bare uden kamara...

 

Jeg er helt enig, jeg tænkte også på om de nu huskede schæferen nok. Jeg synes den virkede meget passiv. :( Ville også meget gerne have svar på hvorfor den gik med den næsesele-ting.

 

Det er det samme der går igen i hver program synes jeg. Folk der simpelthen ikke ved nok om hunde. Har det lidt svært med programmerne, jeg kan ikke lade være med at blive lidt trist over hvor mange hunde, der bliver misforstået og misbrugt derude. :( Heldigvis er dem der melder sig til programmet altid klar til at prøve at ændre hundenes liv til det bedre. Så kan man jo bare håbe, at de virkelig lærer noget og holder fx aktiveringen ved lige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg bliver SÅ irrriteret over speakeren!

Gang på gang må vi høre, at det er hundene som det er galt med. Jeg husker ikke hvilke tåbelige tillægsord han brugte i går, men det var ikke kønne ord.

De klip jeg så med de små sammen med andre hunde viste ingen aggressivitet, på nær et enkelt møde hvor frustrationerne stod i lys lue. Men naturligvis - jo værre hundene fremstilles des større virker fremgangen.

 

Og så kan det tænde mig af, at nogle af disse mænd vi ser i udsendelserne åbenbart er så vattede at konerne får lov at te sig fuldstændigt ude af proportioner. Det er vel for f..... mændene de er gift med og ikke hundene?

At mændene finder sig i at blive smidt ud af sengen fatter jeg ikke. Det tror jeg ikke konerne havde gjort!

 

Stakkels lille barn at vokse op i den larm og uro!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver SÅ irrriteret over speakeren!

Gang på gang må vi høre, at det er hundene som det er galt med. Jeg husker ikke hvilke tåbelige tillægsord han brugte i går, men det var ikke kønne ord.

De klip jeg så med de små sammen med andre hunde viste ingen aggressivitet, på nær et enkelt møde hvor frustrationerne stod i lys lue. Men naturligvis - jo værre hundene fremstilles des større virker fremgangen.

 

Og så kan det tænde mig af, at nogle af disse mænd vi ser i udsendelserne åbenbart er så vattede at konerne får lov at te sig fuldstændigt ude af proportioner. Det er vel for f..... mændene de er gift med og ikke hundene?

At mændene finder sig i at blive smidt ud af sengen fatter jeg ikke. Det tror jeg ikke konerne havde gjort!

Stakkels lille barn at vokse op i den larm og uro!

 

Pudsigt du nævner det, Jan og jeg snakkede om det i går. Jeg fatter ikke de vil finde sig i det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var godt at hun stadig er frisk! Det lyder det bestemt til hun er, hihi, de er skønne sådan nogle hvalpe. Der findes ikke bedre underholdning. :D

 

Altså, jeg må jo indrømme, at det ikke ligefrem er den form for underholdning jeg holder mest af kl. 7.00 om morgenen, så hvis du er ude efter hund nr. 2, så fang mig deromkring, der er hun billigt til salg :lol:

Resten af dagen har du nu ret, man får nogle gode grin med sådan en hvalp i huset :lol: Hun er vild med sodavandsflasker og det betyder ikke noget for hende at de står på bordet og er fyldt, hun skal nok prøve at få fat i den alligevel... :wink:

 

Det lyder som om Ozzie og Noomi har meget samme smag, jeg tror også hun smagte på alt hvad du nævner der, dog med undtagelse af fyrværkeri - til gengæld havde hun så en periode, hvor hun med stor fornøjelse åd grus. :lol: - Jeg aner ikke hvorfor hun spiste det håndsæbe, vi var på besøg hos noget familie, der ikke lige havde tænkt på at giftig blågrøn håndsæbe på gulvet ville kunne tiltrække det lille utyske, så vupti så slugte hun det, jaja, det kom da heldigvis ud igen, og maven blev heldigvis selv igen rimelig hurtigt.

 

Nå, ja, jeg glemte at nævne grus og småsten :shock::lol:

Det må da have givet en temmelig ubehagelig fornemmelse i maven med sådan en giftig-grøn håndsæbe :lol: Er hun holdt op med at have forkærlighed for uspiselige ting så?

 

Ja, jeg har også meget svært ved at forstå hvordan de kunne lade det komme så vidt, at manden sov i sofaen. Det virker helt absurd.

 

Fuldstændig grotesk! Det må være nogle værre pjok-røve når de finder sig i at konen foretrækker at sove sammen med hunden frem for dem. Jeg ville da nok overveje, hvor holdbart mit forhold var, hvis det var mig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg så programmet på arbejde og fik ikke alt med :)

 

Men jeg er forstemt over at schæferen ikke kom i focus også, hvorfor gik denne dejlige hund med næsesele?

 

Jeg har på fornemmelsen at denne dejlige rare hund slet ikke fik ok hverken motion eller udfordringer, problmet med at være flink hund er at man ikke får opmærksomhed, især når man bor sammen med sådanne små symptombærere med voldsomme reaktioner ;)

 

Jamen igen, hårrejsende behandling af hunde (og mænd).

 

For lidt aktivering og hjernearbejde, forhåbentligt foregik det også, bare uden kamara...

 

Jeg er helt enig, jeg tænkte også på om de nu huskede schæferen nok. Jeg synes den virkede meget passiv. :( Ville også meget gerne have svar på hvorfor den gik med den næsesele-ting.

 

Det er det samme der går igen i hver program synes jeg. Folk der simpelthen ikke ved nok om hunde. Har det lidt svært med programmerne, jeg kan ikke lade være med at blive lidt trist over hvor mange hunde, der bliver misforstået og misbrugt derude. :( Heldigvis er dem der melder sig til programmet altid klar til at prøve at ændre hundenes liv til det bedre. Så kan man jo bare håbe, at de virkelig lærer noget og holder fx aktiveringen ved lige.

 

Jeg er enig, jeg så det ikke sidste torsdag, der var der mere aktivering kan jeg forstå?

Det har jeg skrevet om efter hver udsendelse jeg har set, der sker simpelthen ikke nok for hundene, og de der ser programmet lærer ikke nok, det er ærgerligt :)

 

Og så hendes evindelige trækken rundt med hunde i hiv :cry:

Hun er ikke min yndlings hende Vic!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg bliver SÅ irrriteret over speakeren!

Gang på gang må vi høre, at det er hundene som det er galt med. Jeg husker ikke hvilke tåbelige tillægsord han brugte i går, men det var ikke kønne ord.

De klip jeg så med de små sammen med andre hunde viste ingen aggressivitet, på nær et enkelt møde hvor frustrationerne stod i lys lue. Men naturligvis - jo værre hundene fremstilles des større virker fremgangen.

 

Og så kan det tænde mig af, at nogle af disse mænd vi ser i udsendelserne åbenbart er så vattede at konerne får lov at te sig fuldstændigt ude af proportioner. Det er vel for f..... mændene de er gift med og ikke hundene?

At mændene finder sig i at blive smidt ud af sengen fatter jeg ikke. Det tror jeg ikke konerne havde gjort!

 

Stakkels lille barn at vokse op i den larm og uro!

 

Ja, speaken er ganske forfærdelig, sikke noget vrøvl han får sagt :shock:

 

Da vi så programmet på mit arbejde, lød det rystet fra min medseer da hun hev de små hunde op i halsbånd og sele '' Det må hun ikke, man må ikke gøre sådan med hunde!!!'', på mit arbejde bor der meget kloge mennesker a044.gif

 

Og mændene i de programmer, det er åbenbart noget der går igen i de her familier der henvender sig til de programmer, at de er mægtigt vattede, men mænd nok til at stå ved det (socialrådgiveren der sider inde i mig er igang med at årsagsforklare, det er egentligt lidt sjovt :lol: ).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så ikke udsendelsen i går. Men det kunne da lyde til at manden i huset var en rigtig bomulds tissemand.

 

Hvorfor laver man ikke istedet nogle gode hundeprogramer der viser hvad det indebærer at have hund.

 

Hvor dygtige hundepsykologer, hundeadfærdsbehandler, dyrelæger og trænere kunne give gode råd og tips til en god start med hvalpen, hvordan man lærer en hvalp at blive renlig, lærer den at være alene hjemme, miljøtræning, social træning, aktiviteter, sundhed og hundesprog. Ja alt det der gør at både hund og ejer får en god hverdag.

 

Jeg er sikker på at det vil give mange et bedre liv med hunden end en halv times underholdning med Victoria et eller andet eller hvad de nu hedder. Der var også ham hundehviskeren. VOR HERRE BEVARES siger jeg. Har man ikke den mindste indsigt i hunde og hundeadfærd, så kan man nem hoppe på vognen og tro at det er sandheden.

 

Derfor mener jeg at vi mangler nogle gode seriøse udsendelser om hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...