Hop til indhold

Den hedder....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Og - tror også at han tror det er vores fødder med strømper på der snakker til ham, han kigger i hvert fald meget interesseret på dem og følger efter dem, men der er selvfølgelig også mange farver på dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Han lyder så skøn. Jeg tror virkelig, at I har skudt papegøjen med ham. :lun:

 

Ja den stakkels papegøje måtte vist lade livet, det var pænt af den :vuf:

 

øøøøøøj! Du har en maaac!!! :shock: Mig vil have den! :mrgreen:

 

Motor-slik hihi :genert:

 

Ej men så blir jeg jo arbejdsløs hvis du tager min computer! :shock:

Den er godt nok også fed, men den skal til tjek - 2 UGER tager det! For dårligt :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han lyder så skøn. Jeg tror virkelig, at I har skudt papegøjen med ham. :lun:

 

Ej Sonja, har lige set Tysons hjemmeside - ihh hvor er den hjerteskærende, på en god måde! Hvor ér det godt han har fået dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske han skulle have en anden profil end din.

 

Så som motor-far :5up:

 

Nej for så er det jo ikke lissom at snakke med sig selv - så blir jeg hende-den-skøre-som-lægger-an-på-sig-selv superstjernen! :mrgreen:

 

Er ikke sikker på om han vil?

 

Han kan også hedde Motorfart... Mekanikeren.. Motorbøllen.. Motorsagkyndig :lol:

Buddhas Lille Løve :engel: Motor ræs. Eller bare hedde FRÆS :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej for så er det jo ikke lissom at snakke med sig selv - så blir jeg hende-den-skøre-som-lægger-an-på-sig-selv superstjernen! :mrgreen:

 

Er ikke sikker på om han vil?

 

Han kan også hedde Motorfart... Mekanikeren.. Motorbøllen.. Motorsagkyndig :lol:

Buddhas Lille Løve :engel: Motor ræs. Eller bare hedde FRÆS :genert:

 

Hvad blev der af Elmotor? Ellert ville da også helt sikkert være et hit, det er da en top lækker bil:cool:

 

Og klimavenlig er jo in lige for tiden

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad blev der af Elmotor? Ellert ville da også helt sikkert være et hit, det er da en top lækker bil:cool:

 

Og klimavenlig er jo in lige for tiden

 

Hæhæ - klimavenlig aka brandbombe........

 

Elmotor er osse et fedt navn! Ellert lyder lidt som en knallert der får en olfert :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig, ellert er sgu lidt fesent.

 

Men navnet er jo egentlig ligegyldigt, det er billederne der tæller:engel:

 

Hallo hvor er alle jeres billeder?? Har ikke set et ENESTE billede fra jer i den her tråd, og heller ikke den lovede film af Møffe og madskålen :fornaermet:

 

Jeg vil faktisk gerne se film af alle jeres hunde når de spiser! Noget for noget, de damer og den herre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej for så er det jo ikke lissom at snakke med sig selv - så blir jeg hende-den-skøre-som-lægger-an-på-sig-selv superstjernen! :mrgreen:

 

Er ikke sikker på om han vil?

 

Han kan også hedde Motorfart... Mekanikeren.. Motorbøllen.. Motorsagkyndig :lol:

Buddhas Lille Løve :engel: Motor ræs. Eller bare hedde FRÆS :genert:

 

Motorsagkyndig, helt klart! :5up:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hallo hvor er alle jeres billeder?? Har ikke set et ENESTE billede fra jer i den her tråd, og heller ikke den lovede film af Møffe og madskålen :fornaermet:

 

Jeg vil faktisk gerne se film af alle jeres hunde når de spiser! Noget for noget, de damer og den herre.

 

Hallo selv - jeg hjalp dig faktisk med billeder af hvalpesamojede da du var lidt langsom i optrækket:genert:

 

Og nu har vi jo ikke så mange motorbilleder, det er trods alt hans tråd:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hallo hvor er alle jeres billeder?? Har ikke set et ENESTE billede fra jer i den her tråd, og heller ikke den lovede film af Møffe og madskålen :fornaermet:

 

Jeg vil faktisk gerne se film af alle jeres hunde når de spiser! Noget for noget, de damer og den herre.

 

Jeg skulle lige til at tage dig på ordet og filme Tyson, der spiser gulerod, men mit kamera siger, at jeg skal udskifte batteriet. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hallo selv - jeg hjalp dig faktisk med billeder af hvalpesamojede da du var lidt langsom i optrækket:genert:

 

Og nu har vi jo ikke så mange motorbilleder, det er trods alt hans tråd:mrgreen:

 

Ét billede har du postet. Og man må altid snakke udenom i mine tråde :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...