Hop til indhold

Den hedder....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

PS. Skulle vi finde en playdate, mens du stadig er i Hvidovre? :ivrig:

 

Ja bestemt! Tror du at fredag den 11. kan være en ide?

 

Og de kan også lige komme indenfor til en tissepause :mrgreen:

 

:lol: Præcis!

 

 

 

I får lidt flere billeder i aften, men det her net hopper og springer og computeren kan ikke finde ud af fil formaterne og mange andre irriterende ting :evil: (Gid svigerfar havde givet mig fuldmagt til at ordne den mens de er væk.)

Men spørg lige om Motorvejen gik besærk i haven - man skulle tro nogen havde proppet superdiesel på ham :shock:

Og Samson får hård konkurrence - 8 uger gammel og han prøver allerede at grave have!!

 

Sig mig, fodrede i 3 eller 4 gange da jeres hunde var hvalpe? Hvis i kan huske det.. Opdrætter gav dem 3 gange dagligt, og eftersom Motor bestemt ligger lige på grænsen til at være for rund, skal vi virkelig sørge for at han ikke får for meget.

Men efter han havde leget gik han besærk fordi jeg flyttede foderposen og mindede mest af alt om en, der var døden nær af sult... så tænkte om det måske er federe at vi giver ham 4 gange dagligt, mindre portioner selvfølgelig, men så det ikke bliver til at han sluger maden på 20 sek (som han så gør allerede :mrgreen:) - måske vil han så føle sig knap så sulten?

Han er usandsynligt madglad, det var Buddha altså ikke på samme måde, så det kommer lidt bag på mig :vedikke:

IMG_8227.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nix, ikke om jeg gider side i et tog i 2 timer og blive total overset pga vidunderhunden :lun:

 

Jamen, hallooooo! Du får så tilgengæld Møffe for dig selv :mrgreen::engel:

 

Ja bestemt! Tror du at fredag den 11. kan være en ide?

 

Helt fint med os! :5up:

 

Hvad tid og addresse osv? Bare send det på en pb, det er nok bedst :lol:

 

I får lidt flere billeder i aften, men det her net hopper og springer og computeren kan ikke finde ud af fil formaterne og mange andre irriterende ting :evil: (Gid svigerfar havde givet mig fuldmagt til at ordne den mens de er væk.)

 

:ivrig:

 

Men spørg lige om Motorvejen gik besærk i haven - man skulle tro nogen havde proppet superdiesel på ham :shock:

Og Samson får hård konkurrence - 8 uger gammel og han prøver allerede at grave have!!

 

Håhå, han er vidst en rigtig samojede :lun:

 

Sig mig, fodrede i 3 eller 4 gange da jeres hunde var hvalpe? Hvis i kan huske det.. Opdrætter gav dem 3 gange dagligt, og eftersom Motor bestemt ligger lige på grænsen til at være for rund, skal vi virkelig sørge for at han ikke får for meget.

Men efter han havde leget gik han besærk fordi jeg flyttede foderposen og mindede mest af alt om en, der var døden nær af sult... så tænkte om det måske er federe at vi giver ham 4 gange dagligt, mindre portioner selvfølgelig, men så det ikke bliver til at han sluger maden på 20 sek (som han så gør allerede :mrgreen:) - måske vil han så føle sig knap så sulten?

Han er usandsynligt madglad, det var Buddha altså ikke på samme måde, så det kommer lidt bag på mig :vedikke:

 

Åhr, det lyder som Møffe :lol: Han er også bare kronisk sulten, han kender ikke begrebet "mæt og tilfreds". Han fik engang næsten hele sin dagsration på én gang, fordi han skulle synes, at det var positivt at være i bad (det har jeg opgivet, han hader det og vil altid hade det - men han accepterer det). Bagefter var han lige så sulten som forinden :shock: Og det var altså om morgenen, så det var ikke fordi han havde gået og sultet :lol:

 

Jeg giver Møffe måltidet sådan henover dagen. Det meste faste har været 4 gange dagligt. Morgentur (han fik tørkosten som belønning for kontakt, går pænt og indkald), 2xaftensmad henholdsvis kl. 17. og kl. 21. Og så en lille natmad udenfor, mens han tissede af.

 

Intet har hjulpet på det - tilgengæld giver det også en dejlig, træningsvillig hvalp for selv det kedeligste tørkost :mrgreen: Og han er stadig ligeså.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Tak! Jeg har ligeså lige sendt mail til dig om at vi gerne vil meldes til hvalpemotivation :-D Altså gennem din hjemmeside selvfølgelig.

 

Ej, Ha ha ha LÆSTE I DET???

 

JEG skal klappe Motor, JEG skal nusse Motor.... :drille:

 

Ahh, DEN smiley har jeg altid haft lyst til at prøve!

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt fint med os! :5up:

 

Hvad tid og addresse osv? Bare send det på en pb, det er nok bedst :lol:

 

 

Jeg giver Møffe måltidet sådan henover dagen. Det meste faste har været 4 gange dagligt. Morgentur (han fik tørkosten som belønning for kontakt, går pænt og indkald), 2xaftensmad henholdsvis kl. 17. og kl. 21. Og så en lille natmad udenfor, mens han tissede af.

 

Intet har hjulpet på det - tilgengæld giver det også en dejlig, træningsvillig hvalp for selv det kedeligste tørkost :mrgreen: Og han er stadig ligeså.

 

Omkring kl. 19? Sender dig adressen senere, må hellere komme ud af døren :oops:

 

Hmm, morgenmad kl. 7-8 og så først igen kl. 17 går ikke rigtigt.. Sig mig, hvornår står dig og Møffe egentlig op? :hmm:

Tror vi prøver 4 måltider... Nu skal vi også lige finde ud af hvornår han står op og går i seng.

 

Han har tisset og skidt udenfor maaange gange i dag! Han er dygtig :lun: HOLD OP hvor er han altså sød, han fandt også en platic potte (ligesom det billede du har af Møffe), han var meeeget stolt og spadserede lige en runde i haven med den, med halen høj og ryggen rank :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Omkring kl. 19? Sender dig adressen senere, må hellere komme ud af døren :oops:

 

Hmm, morgenmad kl. 7-8 og så først igen kl. 17 går ikke rigtigt.. Sig mig, hvornår står dig og Møffe egentlig op? :hmm:

 

Det varierer da... Men kan sige, at Møffe er meeeeget træt, når vi skal til træning kl. 9 lørdagen morgen :oops: han sover heeele morgenstunden væk, indtil vi trisser ud i bilen.

 

Varierer fra 10-12:30 :genert:

 

Tror vi prøver 4 måltider... Nu skal vi også lige finde ud af hvornår han står op og går i seng.

 

Han har tisset og skidt udenfor maaange gange i dag! Han er dygtig :lun: HOLD OP hvor er han altså sød, han fandt også en platic potte (ligesom det billede du har af Møffe), han var meeeget stolt og spadserede lige en runde i haven med den, med halen høj og ryggen rank :lol:

 

Uha, jeg tror, at der er potentiale for en god ven der! :5up: Møffe bifalder alle, der kan li' urtepotter, for dem ælsker han nemlig selv :mrgreen: Som, ja, man kan se på mit billed af ham :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Han er da for skøn ham Motor! :hjerte:

 

Jeg kan tydeligt se han har mere pels end Buddha.

 

Hold fast mand, han ligner næsten en kanin bagfra :genert::mrgreen:

 

Sikke bløde de må være at nusse med. Af ren nysgerrighed, bliver deres pels så altid ved med at være så blød og fin eller hvordan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

IHHH..... Altså!! TILLYKKE

:klap2:

 

Hvor er han bare så kramme/nusse/kysse indbydende:hjerte:

 

Har lyst til at tyvstjæle ham, for han ligner godt nok verdens dejligste puttebamse!

 

Er glad for at det er gået så godt med at få ham hjem - Glæder mig til at se flere, mange flere billeder!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er da for skøn ham Motor! :hjerte:

 

Jeg kan tydeligt se han har mere pels end Buddha.

 

Hold fast mand, han ligner næsten en kanin bagfra :genert::mrgreen:

 

Sikke bløde de må være at nusse med. Af ren nysgerrighed, bliver deres pels så altid ved med at være så blød og fin eller hvordan?

 

Tusind tak :-D Ja synes den bliver ved at være rigtig blød pelsen, men ikke på hvalpe-måden (hvis man kan sige det sådan) - så længe man i hvert fald børster dem jævnligt..

 

Hov, forresten!

 

Kl. 19 er helt fint! :-D

 

Men vi bliver ikke alt for længe - skal nemlig ud og fælde juletræ dagen efter og så nytter det jo ikke noget, hvis kræet er helt boosted :lol: Men det er nok meget godt, for lille Motor kan nok heller ikke klare så meget ;-)

 

Nej tror sådan et hundebesøg kommer til at give en god nattesøvn :-D

Fedt!

 

 

Nåmen, det var bare lige det første billede jeg ville vise jer, og faktisk på det sidste kan man lidt ane proportionerne på bassen :mrgreen:

 

Nu må jeg hellere få sendt nogle til min mor også, ups.. og arbejde, jeg skulle jo arbejde :fyfy:

_MG_8268.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej tror sådan et hundebesøg kommer til at give en god nattesøvn :-D

Fedt!

 

Jepper! Det trætter, gør det, sådan noget hundeleg :lol:

 

Nåmen, det var bare lige det første billede jeg ville vise jer, og faktisk på det sidste kan man lidt ane proportionerne på bassen :mrgreen:

 

Nu må jeg hellere få sendt nogle til min mor også, ups.. og arbejde, jeg skulle jo arbejde :fyfy:

 

Og ham skal jeg møde! :ivrig: :banan: :klap2:

 

Iiiih altså, er totalt forelsket i den lille plysbamse! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold kæft hvor er han bedårende:lun:

 

Var der nogen der sagde at man ikke kan have to samojeder i en lejlighed på Nørrebro - i så fald tager de grueligt fejl:engel:

 

Det er næsten en skam at tage Samson med på besøg, han stjæler jo nok lidt Motors opmærksomhed fra det vigtigste - nemlig at JEG skal nusse ham hele tiden:blink:

 

Uh vi glæder os til at møde den lille uldprut - og dejligt at se at han er en rigtig samojede der allerede som hvalp kan finde ud af at grave blomsterbede op

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...