Hop til indhold

Ambull - egetkønsagresioner?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Fortæl?

 

Vi kan da ikke have så kort og præcis en tråd :-D

 

 

 

Martin er jo stødt på en pige med to ambuller, temmelig store. Begge han-hunde.

 

Hun øver så indkald, dvs ambull UDEN snor, som altså ikke lige kommer med det samme.

 

Her forleden havde martin været ude og gå med Aslan, og manden kom med begge i snor, og den ene stod fuldstændig af og knurrede og gøede og trak, så han næsten ikke kunne holde den. Men fik heldigvis sat den af.

 

Jeg er ikke specielt bekymret når de kommer med dem i snor, men jeg frygter at der ligepludselig står en løs han-hund over for Aslan, som jo selv absolut ikke kan tåle at blive "domineret" af en anden han-hund (eller ikke har kunnet, jeg ved jo ikke om det er forsvundet out of no where)

 

 

Trods at jeg har sådan en kæmpe hund (som jo kun er lille i mine øjne) så kan jeg altså ikke lade være med at tænke hvad nu hvis, og deres "sure" hund, over for en sur Aslan :megaked: Og hvad hvis begge kommer og de rotter sig sammen?

 

Man kan sige at de skilder sig ud, der er ikke nogen hunde i nærheden der ligner dem, så ser vi dem på afstand, så kan vi vende om og gå en anden rute :mrgreen: , men vi bor altså bare ikke mere end 200 meter og en lige sti fra stedet hvor hun øver indkald.

 

Men jeg håber og ber til at de i det mindste er fornuftige og indser at der altså er andre at tage hensyn til

 

(ligesom vi gjorde :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

helt enig, det er altfor lidt ot i denne tråd :engel:

 

Aslan tænker du nr. 2 hund? hanhunde har vist nok mere egetkønsagression end tæver, hellere større belæg.

(mener jeg)

 

Ja igos, off topic, nu er vaskemaskinen færdig :slem:

 

 

Nej ikke hund nr 2, hvis der bliver hund nr 2, bliver det ikke før at martin siger ok til en steraliseret tæve :mrgreen: OG aslan er blevet voksen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...