Hop til indhold

Møde mellem Dolph, Susi, Mika, Zozo, Luna, Flaffy og Toffi


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Her er nogle billeder fra i dag, dem hvor Susi og Mika er med på er blevet for mørke, resten er som I ser af lidt tvivlsom kvalitet, men jeg så Anne-Marie tog nogen, måske endda i bedre kvalitet end mine?

 

2199_17_a_1.jpg

 

2199_17_b_1.jpg

 

2199_17_c_2.jpg

 

2199_17_d_1.jpg

 

2199_17_e_1.jpg

 

2199_17_f_1.jpg

 

2199_17_g_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare gode :lol:

 

Synd dem af Susi og Mika er blevet for mørke, de (og Zozo) har jo hele æren for at skabe god ro og harmoni i flokken. Det er så dejligt vi kan mødes så mange sammen og se hvordan hundene hygger sig :lol:

 

hilsen Susanne.

 

Ja, det har du faktisk ret i. Så her er et hvor man kan skimte de gode piger, selvom de er lidt langt væk og det er lidt for mørkt og derfor uskarpt for mit avancerede kamera :wink:

 

 

2199_17_i_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

De er da rigtig fine! Man kan se hvor meget tid Dolph og Flaffy brugte på hinanden - på trods af at Toffi er i løb!

 

Og hold op hvor blev der lettet ben op af os' date=' hva Vivi? :lol:

Det var altså lidt morsomt.. De lettede godt nok ben op ad alt, det virkede som om det bare kørte på automatik :D[/quote']

 

Totalt automatik, ingen tvivl om det! De ænsede ikke hvad de løftede benet for udover det faktum at det var noget der lissom ragede opad 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

De er da rigtig fine! Man kan se hvor meget tid Dolph og Flaffy brugte på hinanden - på trods af at Toffi er i løb!

 

Og hold op hvor blev der lettet ben op af os' date=' hva Vivi? :lol:

Det var altså lidt morsomt.. De lettede godt nok ben op ad alt, det virkede som om det bare kørte på automatik :D[/quote']

 

Totalt automatik, ingen tvivl om det! De ænsede ikke hvad de løftede benet for udover det faktum at det var noget der lissom ragede opad 8)

 

Ja tak der blev godt nok tisset til højre og venstre, total ubevidst :wink:

 

Jeg synes også det var dejligt at se Dolph og Flaffy sammen. Så Theresa det kunne være hyggeligt at møde jer en anden gang.

 

Jeg tror det ville være godt for Bitten, at møde Susi og Mika. Luna gøede også vildt i starten, men hun sagde intet i dag. Susi og Mika har klart haft en god indflydelse på hende og hun er helt tryg ved dem nu.

Det er godt med gode succeser for hundene. :wink:

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Billeder, i forstår at presse gør i :lol:

 

Først et af Dolph :)

 

2145_marts_2008_016_1.jpg

 

Så af Susi og Mika på påskeægsøg ;)

 

2145_marts_2008_021_1.jpg

 

Zozo på påskeægsøg :)

 

2145_marts_2008_022_1.jpg

 

Toffi på vej hen til tante Anne-marie for at få mad, nu osse med lever :lol:

 

2145_marts_2008_024_1.jpg

 

2145_marts_2008_025_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dolph ligner en lille løve :D

 

Og ja, det havde jeg helt glemt - hold OP hvor kræsne Toffi kunne spise :shock: hun sagde godt nok ikke nej til noget som helst..

 

Og jeg er sikker på at Dolph gerne vil møde Flaffy igen, og alle andre for den sags skyld - han var jo rigtig modig og sød til sidst..

Nåede ikke at tage et billede af hans "årh nej undskyld Toffi" udtryk - hvor han bliver helt høj og kompakt, med ørene samlet og lige i vejret..

 

Her er hundene forresten allerede gået i seng ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dolph ligner en lille løve :D

 

Og ja' date=' det havde jeg helt glemt - hold OP hvor kræsne Toffi kunne spise :shock: hun sagde godt nok ikke nej til noget som helst..

 

Og jeg er sikker på at Dolph gerne vil møde Flaffy igen, og alle andre for den sags skyld - han var jo rigtig modig og sød til sidst..

Nåede ikke at tage et billede af hans "årh nej undskyld Toffi" udtryk - hvor han bliver helt høj og kompakt, med ørene samlet og lige i vejret..

 

Her er hundene forresten allerede gået i seng ;)

 

Ja, så føler man sig som en idiot herhjemme, når alle andres hænder åbenbart serverer bedre mad...men hun havde jo selvfølgelig også lige tømt sin mavesæk ombord på færgen, host :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Tante Vivi lærer Mika at stå pænt op af hende og få guffer :lol:

 

2145_marts_2008_033_1.jpg

 

Dolph får lige snust lidt ;)

 

2145_marts_2008_031_1.jpg

 

Susi :D

 

2145_marts_2008_036_1.jpg

 

Toffi :D

 

2145_marts_2008_029_1.jpg

 

 

Og så er vi på vej hjem :)

 

2145_marts_2008_039_1.jpg

 

Jeg bliver ledt lidt på (muse) afveje...

 

2145_marts_2008_040_1.jpg

 

Her er ret pænt :D

 

2145_marts_2008_042_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ham Dolph er da helt inde under skørterne på Zozo! men læg mærke til hans høfligt løftede forpote og kroppens stilling iøvrigt, -han er helt klar på at der kan vil komme et "Ikke mere, tak"...men det tror jeg nu ikke der gjorde, hvis jeg kender rare Zozo ret:)

 

Ja, den er god den der øvelse med at lære Mika at stå op ad folk, synes du ikke, Anne-marie? :P

 

Der er da ok pænt i Mols Bjerge (Læs: Vi har været inde hos 2 ejendomsmæglere for at se på priser på landejendomme i bjergene :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ham Dolph er da helt inde under skørterne på Zozo! men læg mærke til hans høfligt løftede forpote og kroppens stilling iøvrigt, -han er helt klar på at der kan vil komme et "Ikke mere, tak"...men det tror jeg nu ikke der gjorde, hvis jeg kender rare Zozo ret:)

 

Ja, den er god den der øvelse med at lære Mika at stå op ad folk, synes du ikke, Anne-marie? :P

 

Der er da ok pænt i Mols Bjerge (Læs: Vi har været inde hos 2 ejendomsmæglere for at se på priser på landejendomme i bjergene :lol: )

 

Han er helt væk :D Godt at Zozo er så sød og rar at hun bare lader ham..

 

 

Jamen I skal da selvføøølgelig herover - det er så dejligt i Jylland ;) Tænk på alle de lange ture i Mols bjerge som Toffi kan komme med på

Link til indlæg
Del på andre sites

dejlige billeder af en masse skønne hunde.

hvornår skal i afsted igen?

 

Det bliver den 27. marts, en torsdag. Og det bliver en anden tid, nemlig ½ time tidligere. Så enten bliver gåturen kun på ½ time, eller også tager vi en tidligere færge, og så har vi pludselig 2½ time før Gudrun. Men problemet er at Toffi muligvis er højløbsk den dag, så vi ved ikke om det bliver en kæmpe opgave at holde hende og Flaffy adskilt :? Derfor tør vi ikke tage stilling til længden af Knebel-opholdet endnu.

 

Spørger du fordi du kunne tænke dig at være med? :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hehe, ham Dolph er da helt inde under skørterne på Zozo! men læg mærke til hans høfligt løftede forpote og kroppens stilling iøvrigt, -han er helt klar på at der kan vil komme et "Ikke mere, tak"...men det tror jeg nu ikke der gjorde, hvis jeg kender rare Zozo ret:)

 

Ja, den er god den der øvelse med at lære Mika at stå op ad folk, synes du ikke, Anne-marie? :P

 

Der er da ok pænt i Mols Bjerge (Læs: Vi har været inde hos 2 ejendomsmæglere for at se på priser på landejendomme i bjergene :lol: )

 

 

Jo, du er dygtig Vivi :lol:

 

Gudrun gør det samme med hende, viste lige Gudrun sidst vi var hos hende, at Mika er dygtig til at danse, men jeg tror nu bare hun fortsætter med at give hende for at stå så fint op af hende (selvom hun syntes det var helt cirkushundagtigt og meget dygtigt, det med at danse) :lol:

 

Jo Dolph fik snust lidt her og der, nu er billedet af Zozo, men han havde da sin næse oppe under alle skørter tror jeg :)

 

Han synes i starten at det var træls at Susi og Mika slet ikke bemærkede ham (han startede med at gø og gø og gø), aå han prøvede at få Mika til at lege, men så løb hun efter ham, HJÆÆÆÆÆLP mor, det var slet ikke meningen hun skulle det :shock:

 

Det kom han sig nu hurtigt over igen, han hyggede sig rigtigt fint :D

 

Der er nogle rigtigt lækre steder ude i bjergene, sådan nogen jeg vil se på når jeg vinder i lotto :D

Ville du ikke tættere på KBH?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ham Dolph er da helt inde under skørterne på Zozo! men læg mærke til hans høfligt løftede forpote og kroppens stilling iøvrigt, -han er helt klar på at der kan vil komme et "Ikke mere, tak"...men det tror jeg nu ikke der gjorde, hvis jeg kender rare Zozo ret:)

 

Ja, den er god den der øvelse med at lære Mika at stå op ad folk, synes du ikke, Anne-marie? :P

 

Der er da ok pænt i Mols Bjerge (Læs: Vi har været inde hos 2 ejendomsmæglere for at se på priser på landejendomme i bjergene :lol: )

 

 

Jo, du er dygtig Vivi :lol:

 

Gudrun gør det samme med hende, viste lige Gudrun sidst vi var hos hende, at Mika er dygtig til at danse, men jeg tror nu bare hun fortsætter med at give hende for at stå så fint op af hende (selvom hun syntes det var helt cirkushundagtigt og meget dygtigt, det med at danse) :lol:

 

Jo Dolph fik snust lidt her og der, nu er billedet af Zozo, men han havde da sin næse oppe under alle skørter tror jeg :)

 

Han synes i starten at det var træls at Susi og Mika slet ikke bemærkede ham (han startede med at gø og gø og gø), aå han prøvede at få Mika til at lege, men så løb hun efter ham, HJÆÆÆÆÆLP mor, det var slet ikke meningen hun skulle det :shock:

 

Det kom han sig nu hurtigt over igen, han hyggede sig rigtigt fint :D

 

Der er nogle rigtigt lækre steder ude i bjergene, sådan nogen jeg vil se på når jeg vinder i lotto :D

Ville du ikke tættere på KBH?

 

Jo, det var nu mere fordi vi var i god tid før færgen at vi gik hos ejendomsmæglere dengang, for sjov :wink:

Men man kan jo altid drømme om en lille Hacienda eller noget, som fritidsbolig at overnatte i, hvis nu det blæser for meget til at sejle :?

 

Men det viste sig at priserne i Ebeltoft og omegn er omtrent de samme som her i Odsherred. Og med familie udelukkende på Sjælland og en datter der nok ender i Kbh, skal der anderledes vægtige argumenter for at flytte til Jylland.

Men der er bestemt utroligt smukt og dejligt i og omkring Mols Bjerge.

 

Og selvom jeg mener hunde kan have et glimrende liv i en bylejlighed, hvor de kommer ud mange gange dagligt for at læse avis, kan jeg se at det er et must for dine hunde at du bor ude midt i naturen.

Deres liv ville mangle noget helt essentielt, hvis de ikke havde mulighed for daglige musejagter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Dolph ligner en lille løve :D

 

Og ja' date=' det havde jeg helt glemt - hold OP hvor kræsne Toffi kunne spise :shock: hun sagde godt nok ikke nej til noget som helst..

 

Og jeg er sikker på at Dolph gerne vil møde Flaffy igen, og alle andre for den sags skyld - han var jo rigtig modig og sød til sidst..

Nåede ikke at tage et billede af hans "årh nej undskyld Toffi" udtryk - hvor han bliver helt høj og kompakt, med ørene samlet og lige i vejret..

 

Her er hundene forresten allerede gået i seng ;)

 

Ja, så føler man sig som en idiot herhjemme, når alle andres hænder åbenbart serverer bedre mad...men hun havde jo selvfølgelig også lige tømt sin mavesæk ombord på færgen, host :lol:

 

 

Og så var der konkurrenter til stede :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hehe, ham Dolph er da helt inde under skørterne på Zozo! men læg mærke til hans høfligt løftede forpote og kroppens stilling iøvrigt, -han er helt klar på at der kan vil komme et "Ikke mere, tak"...men det tror jeg nu ikke der gjorde, hvis jeg kender rare Zozo ret:)

 

Ja, den er god den der øvelse med at lære Mika at stå op ad folk, synes du ikke, Anne-marie? :P

 

Der er da ok pænt i Mols Bjerge (Læs: Vi har været inde hos 2 ejendomsmæglere for at se på priser på landejendomme i bjergene :lol: )

 

 

Jo, du er dygtig Vivi :lol:

 

Gudrun gør det samme med hende, viste lige Gudrun sidst vi var hos hende, at Mika er dygtig til at danse, men jeg tror nu bare hun fortsætter med at give hende for at stå så fint op af hende (selvom hun syntes det var helt cirkushundagtigt og meget dygtigt, det med at danse) :lol:

 

Jo Dolph fik snust lidt her og der, nu er billedet af Zozo, men han havde da sin næse oppe under alle skørter tror jeg :)

 

Han synes i starten at det var træls at Susi og Mika slet ikke bemærkede ham (han startede med at gø og gø og gø), aå han prøvede at få Mika til at lege, men så løb hun efter ham, HJÆÆÆÆÆLP mor, det var slet ikke meningen hun skulle det :shock:

 

Det kom han sig nu hurtigt over igen, han hyggede sig rigtigt fint :D

 

Der er nogle rigtigt lækre steder ude i bjergene, sådan nogen jeg vil se på når jeg vinder i lotto :D

Ville du ikke tættere på KBH?

 

Jo, det var nu mere fordi vi var i god tid før færgen at vi gik hos ejendomsmæglere dengang, for sjov :wink:

Men man kan jo altid drømme om en lille Hacienda eller noget, som fritidsbolig at overnatte i, hvis nu det blæser for meget til at sejle :?

 

Men det viste sig at priserne i Ebeltoft og omegn er omtrent de samme som her i Odsherred. Og med familie udelukkende på Sjælland og en datter der nok ender i Kbh, skal der anderledes vægtige argumenter for at flytte til Jylland.

Men der er bestemt utroligt smukt og dejligt i og omkring Mols Bjerge.

 

Og selvom jeg mener hunde kan have et glimrende liv i en bylejlighed, hvor de kommer ud mange gange dagligt for at læse avis, kan jeg se at det er et must for dine hunde at du bor ude midt i naturen.

Deres liv ville mangle noget helt essentielt, hvis de ikke havde mulighed for daglige musejagter.

 

Ja, når det blæser kunne man lige tage forbi huset :lol:

 

Her er lidt dyrt, og lækkert :)

 

Ja, mine hunde kan vist ikke forestille sig at bo i en by, de passer som fod i sok til dette sted :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Dolph ligner en lille løve :D

 

Og ja' date=' det havde jeg helt glemt - hold OP hvor kræsne Toffi kunne spise :shock: hun sagde godt nok ikke nej til noget som helst..

 

Og jeg er sikker på at Dolph gerne vil møde Flaffy igen, og alle andre for den sags skyld - han var jo rigtig modig og sød til sidst..

Nåede ikke at tage et billede af hans "årh nej undskyld Toffi" udtryk - hvor han bliver helt høj og kompakt, med ørene samlet og lige i vejret..

 

Her er hundene forresten allerede gået i seng ;)

 

Ja, så føler man sig som en idiot herhjemme, når alle andres hænder åbenbart serverer bedre mad...men hun havde jo selvfølgelig også lige tømt sin mavesæk ombord på færgen, host :lol:

 

 

Og så var der konkurrenter til stede :)

 

Ja, det lykkedes næsten altid for mig at få noget i Toffi :D

 

Igår tog hun så osse lever til Vivis store overraskelse :shock:

 

Det er godt for hendes leverubalance Vivi, tror hun fik en 2-3 stykker :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dolph ligner en lille løve :D

 

Og ja' date=' det havde jeg helt glemt - hold OP hvor kræsne Toffi kunne spise :shock: hun sagde godt nok ikke nej til noget som helst..

 

Og jeg er sikker på at Dolph gerne vil møde Flaffy igen, og alle andre for den sags skyld - han var jo rigtig modig og sød til sidst..

Nåede ikke at tage et billede af hans "årh nej undskyld Toffi" udtryk - hvor han bliver helt høj og kompakt, med ørene samlet og lige i vejret..

 

Her er hundene forresten allerede gået i seng ;)

 

Ja, så føler man sig som en idiot herhjemme, når alle andres hænder åbenbart serverer bedre mad...men hun havde jo selvfølgelig også lige tømt sin mavesæk ombord på færgen, host :lol:

 

 

Og så var der konkurrenter til stede :)

 

Ja, det har bestemt noget at sige.

 

Så måske er løsningen at låne et par hunde herhjem hver dag til måltiderne :lol:

 

Ej, selvfølgelig får Toffi mad, hun er jo ikke skind og ben, men jeg kan ikke få hende til at spise det rigtige, slet ikke grøntsager :(

 

Så næste gang må jeg tage kogte grøntsager i lommen med til Knebel, så får hun da grøntsager hver 14. dag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ja, det lykkedes næsten altid for mig at få noget i Toffi :D

 

Igår tog hun så osse lever til Vivis store overraskelse :shock:

 

Det er godt for hendes leverubalance Vivi, tror hun fik en 2-3 stykker :D

 

Jeg stoppede med at forsøge mig med lever da hun var lille, for det blev aldrig noget stort hit. Men måske jeg skulle prøve igen, det kunne jo være hun kan li det lige for tiden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

 

Ja, det lykkedes næsten altid for mig at få noget i Toffi :D

 

Igår tog hun så osse lever til Vivis store overraskelse :shock:

 

Det er godt for hendes leverubalance Vivi, tror hun fik en 2-3 stykker :D

 

Jeg stoppede med at forsøge mig med lever da hun var lille, for det blev aldrig noget stort hit. Men måske jeg skulle prøve igen, det kunne jo være hun kan li det lige for tiden...

 

Hun var meget sulten igår, ved ikke om hun vil, men du kan jo måske prøve når i skal herover ;)

Eller jeg kan forsøge igen :D

 

Hun er bestemt ikke tynd, men kræsen, det er hun godt nok, sjældent set noget lignende :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...