Hop til indhold

Hey, det er da i dag Stella skifter hjem!!!


Nollike
 Share

Recommended Posts

Fiiine billeder af smukke hunde :hjerte:

 

Stella har skam ikke det mindste imod at gå tur, og de hyggede sig også som de plejer, der er jo mange musereder:mrgreen:

 

Nej, Stella elsker da gåture! :lun: Hun har bare ikke behov for dem på samme måde som andre hunde!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst T_Martinsen
Vågnede lige med et par morgenhyggere:hjerte: de vågnede da jeg kom ind igen for at tage billeder:mrgreen:

Tillykke med den lille ny, hun er altså for kær. :lun:

 

Hvor er resten af Banden? Gemmer Priceman dem under dynen??? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den lille ny, hun er altså for kær. :lun:

 

Hvor er resten af Banden? Gemmer Priceman dem under dynen??? :slem:

 

Tak:-D

 

De var stået op, når mor er ude af sengen, så står man op, når man er rotte:mrgreen:

 

Rotterne sover på gulvet, ellers var der ikke plads til priceman og jeg:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vågnede lige med et par morgenhyggere:hjerte: de vågnede da jeg kom ind igen for at tage billeder:mrgreen:

 

Nåårhh hvor hyggeligt!!

Og sjovt, sådan troede jeg overhovedet ikke at Priceman så ud, af en eller anden grund havde jeg et billede af en lang, ranglet mand uden skæg og med mørkebrunt hår :confused:

Det ser virkelig ud til at Stella har taget flytningen som det mest naturlige i verden, hvor er det dejligt at læse at det bare går godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ekaterina: Hvordan går det hos jer uden Stella? :ae:Det må være dejligt at se, at hun har det så godt, men også lidt mærkeligt, kunne jeg forestille mig. Hvordan har Asta taget, at hun nu er "alenehund"?

Det går faktisk ok - det er lettere end jeg havde forestillet mig!

 

Selvfølgeligt er det helt vildt fantastisk at se hende have det godt, og jeg har lige siddet og hulket af grin over mark-videoen i alt og intet-tråden og sukket over puttebilledet ovenover!

Men jo, det er underligt og jeg savner hende - meget! Men jeg savner ikke den hverdag vi havde sammen, fyldt med konflikter og stress og heller ikke den konstante dårlige samvittighed den affødte i mig, og det gør det meget meget nemmere!

 

Asta stortrives! Jeg har fjernet den største og eneste betydelige stressfaktor i hendes liv, samtidigt med at jeg har givet hende dobbelt så meget one-on-one tid med mig!

Hun er faldet utroligt meget ned og slapper af - på gåture, hjemme, i haven... Ja, overalt! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været forbi og besøge Stella-måsen i går :engel: Og kan berette at hun stortrives OG bliver møgforkælet! Bette lort :mrgreen:

Hun var vældigt begejstret for at se mig og vouvovuvoooouuuuede også :lun: men virkede ikke synderligt tynget af at jeg skulle gå igen!

 

Hun er bare faldet til og trives fantastisk godt! Det er skønt :klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været forbi og besøge Stella-måsen i går :engel: Og kan berette at hun stortrives OG bliver møgforkælet! Bette lort :mrgreen:

Hun var vældigt begejstret for at se mig og vouvovuvoooouuuuede også :lun: men virkede ikke synderligt tynget af at jeg skulle gå igen!

 

Hun er bare faldet til og trives fantastisk godt! Det er skønt :klap:

 

 

Det er dejligt at vide at du også kan se det (det havde jo være relativ trist hvis du så en trist hund).

 

 

Så mangler vi bare nogle billeder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der kan fortælle mig hvorda f***n man kan gå glip af både billeder og indlæg i en tråd man selv har oprettet??? :damn: :oops: Og jeg gik endda på stranden forleden og spurgte FOX hvordan det gik med Stella, for jeg manglede både billeder og update :oops: :oops: PINLIGT!! :genert: Og FOX: Nu HAR jeg opdaget hvor det billede af Stella i sengen med Tex og Priceman er... :lol:

 

Så et forsinket tak for billeder fra mig :oops: :klap: Hvor er det dejligt at det går så godt, Stella ser da ud til at stortrives og dejligt at du Ekaterina har det godt med det :5up: En win-win situation :klap: Det ser ud til at Stella er kommet det helt rigtige sted hen :lun: Tillykke med det til jer allesammen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der kan fortælle mig hvorda f***n man kan gå glip af både billeder og indlæg i en tråd man selv har oprettet??? :damn: :oops: Og jeg gik endda på stranden forleden og spurgte FOX hvordan det gik med Stella, for jeg manglede både billeder og update :oops: :oops: PINLIGT!! :genert: Og FOX: Nu HAR jeg opdaget hvor det billede af Stella i sengen med Tex og Priceman er... :lol:

 

Så et forsinket tak for billeder fra mig :oops: :klap: Hvor er det dejligt at det går så godt, Stella ser da ud til at stortrives og dejligt at du Ekaterina har det godt med det :5up: En win-win situation :klap: Det ser ud til at Stella er kommet det helt rigtige sted hen :lun: Tillykke med det til jer allesammen :klap:

:mrgreen: Keine ahnung :mrgreen:

Men så er du sikkert også gået glip af denne: http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/11072-om-alt-og-intet-november-09-a-258.html#post284834

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...