Hop til indhold

New Moon


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin
Hehe, jamen det er da fremskridt... Jeg synes nu stadig han er vældig charmerende i interviews :)

 

Ja, jeg elsker simpelthen den måde han bare lige pludselig begynder at grine på :lol: Han er sq lidt skør :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 311
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hhahahah - Langsom.. langsommere... Tonks.

 

ahahahahaha :lol:

 

:fornaermet:

 

Var jo ligesom nødt til at se ekstramaterialet først for at kunne genkende hende :genert:

 

Hey, det har jeg da heller aldrig lagt mærke til. :fyfy::fornaermet:

 

:kys: i cafe scenen efter Mike Newton har sagt "you and Cullen, i dont like it" eller noget i den stil :blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet:

 

Var jo ligesom nødt til at se ekstramaterialet først for at kunne genkende hende :genert:

 

 

 

:kys: i cafe scenen efter Mike Newton har sagt "you and Cullen, i dont like it" eller noget i den stil :blink::lol:

 

 

Jeg må nok hellere lige se ekstra materialet :mrgreen:

 

Og helt ærligt, nu tvinger du mig jo til at se den IGEN, du er total upopulær.......eller det er undskyldningen martin får :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må nok hellere lige se ekstra materialet :mrgreen:

 

Og helt ærligt, nu tvinger du mig jo til at se den IGEN, du er total upopulær.......eller det er undskyldningen martin får :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

hihi :lol: bare giv mig skylden :drille: her er der heldigvis ingen der rynker på næsen over mine filmvalg...så kan de jo bare gå hjem til dem selv igen :fornaermet::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er noget der har generet mig :hmm:

 

Aslan (mener jeg det var) sagde på et tidspunkt at hun synes Bella skulle vælge Jacob, jeg sagde NO WAY! at Bella og Edward var skabt for hinanden.

 

Tweesa, ST eller Ekat sagde så at jeg ville forstå senere.... :confused: nu har jeg læst bøgerne 2 gange og jeg forstår STADIG ikke hvorfor nogen ville at Bella skulle vælge Jacob frem Edward :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er noget der har generet mig :hmm:

 

Aslan (mener jeg det var) sagde på et tidspunkt at hun synes Bella skulle vælge Jacob, jeg sagde NO WAY! at Bella og Edward var skabt for hinanden.

 

Tweesa, ST eller Ekat sagde så at jeg ville forstå senere.... :confused: nu har jeg læst bøgerne 2 gange og jeg forstår STADIG ikke hvorfor nogen ville at Bella skulle vælge Jacob frem Edward :vedikke:

 

Du misforstod. :blink: Du skrev noget med, at Bella kun så Jacob som en ven, at han havde lagt for meget i deres venskab og at han bare skulle lære det og smutte. Og så sagde en eller anden "vent og se, der er en mening med det hele". Og det er jo fordi, at længere inde i serien finder man ud af, at 1) Bella også elsker Jacob, bare ikke lige så højt som Edward og 2) der er en grund til, at Jacob bliver hængende, SPOILER for han og Nessie er meant to be.

Redigeret af sonja77
Link til indlæg
Del på andre sites

Du misforstod. :blink: Du skrev noget med, at Bella kun så Jacob som en ven, at han havde lagt for meget i deres venskab og at han bare skulle lære det og smutte. Og så sagde en eller anden "vent og se, der er en mening med det hele". Og det er jo fordi, at længere inde i serien finder man ud af, at 1) Bella også elsker Jacob, bare ikke lige så højt som Edward og 2) der er en grund til, at Jacob bliver hængende, for han og *spoiler* er meant to be.

Hvem er *spoiler* :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du misforstod. :blink: Du skrev noget med, at Bella kun så Jacob som en ven, at han havde lagt for meget i deres venskab og at han bare skulle lære det og smutte. Og så sagde en eller anden "vent og se, der er en mening med det hele". Og det er jo fordi, at længere inde i serien finder man ud af, at 1) Bella også elsker Jacob, bare ikke lige så højt som Edward og 2) der er en grund til, at Jacob bliver hængende, for han og *spoiler* er meant to be.

 

Nåå ja... :lol: så fatter jeg det :engel:

 

Hvem er *spoiler* :vedikke:

 

Shhh.... :blink: PB mig hvis du virkelig vil have det spoleret :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...