Hop til indhold

New Moon


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Han er SLET ikke ligeså sexed som Edward.

 

Han mangler bare de gule øjne og det filtrede hår :mrgreen:

 

Ja og så lige de mange års levetid, modenhed og anti-teenageri :engel: og at læse at man skal gå i bad engang imellem og at en børste er en god ting ikke et våben :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 311
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Manden valgte igår endelig at forkæle mig med dvd'en, da vi var i Kvickly igår :yeah:, selvfølgelig mod at han købte 2012, og vi så den først :roll:...lad os sige det sådan, manden så da 2012, Victor og mig snorkboblede :mrgreen:

 

I aften står den endelig på New Moon :lun:

 

 

Handlingen i 2012 sagde mig ikke alverden, det var bare endnu en katestrofefilm, men hvordan kan du sove til en film der er så flot? :shock:

 

Held og lykke med newmoon, så må vi se om manden kan holde sig vågen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Handlingen i 2012 sagde mig ikke alverden, det var bare endnu en katestrofefilm, men hvordan kan du sove til en film der er så flot? :shock:

 

Held og lykke med newmoon, så må vi se om manden kan holde sig vågen :mrgreen:

 

Jeg kan sove til alle film jeg ikke har valgt :engel:, og desuden var der sort skærm fra min synsvinkel (sort kat blev ved med at ligge sig på hjørnesofa's armlæn så jeg ikke kunne se et hjørne af skærmen ), så åd jeg 10 flamingo-hyl og gik sukkerkold med Victor på mavsen :sove:

 

Tak :lol: Ja det er jo så lige spørgsmålet :hmm:, men who cares :mrgreen:, jeg har jo Edward og Carlisle :cool: og flere flamingo-hyl :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Jeg kan sove til alle film jeg ikke har valgt :engel:, og desuden var der sort skærm fra min synsvinkel (sort kat blev ved med at ligge sig på hjørnesofa's armlæn så jeg ikke kunne se et hjørne af skærmen ), så åd jeg 10 flamingo-hyl og gik sukkerkold med Victor på mavsen :sove:

 

Tak :lol: Ja det er jo så lige spørgsmålet :hmm:, men who cares :mrgreen:, jeg har jo Edward og Carlisle :cool: og flere flamingo-hyl :genert:

 

Jaaa :banan:

 

Jeg bliver lige nødt til at spørge: Hvad er flamingo-hyl? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Manden valgte igår endelig at forkæle mig med dvd'en, da vi var i Kvickly igår :yeah:, selvfølgelig mod at han købte 2012, og vi så den først :roll:...lad os sige det sådan, manden så da 2012, Victor og mig snorkboblede :mrgreen:

 

I aften står den endelig på New Moon :lun:

Manden min kom også hjem med new moon til mig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...