Hop til indhold

Fælles Ignorér Forstyrrelser- og Indkaldstræning?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Ja - men det gør jeg ikke... så mit hus kunne jo bruges til hundefræs :banan:

 

Har faktisk lige spurgt min mor.. Og hun sagde god for det at vi kunne passe Bassil her :banan: Kan desværre ikke passe ham hos dig, nemlig, for jeg skal have ordnet nogle ting til den efterfølgende dag. Og det er lidt svært i en andens hjem :lol:

 

Men jeg må lige vende tilbage til det, for der er liiige nogle andre ting, som jeg skal have helt styr på inden jeg kan svare endeligt :-D Så må lige vende tilbage...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det ville da være helt kanon sådan med en privat 'sitter', når vi mangler ind imellem - bare rolig - skal nok lade være med at tage noget for givet :???:.

 

Vi kom dog på træningsholdet kl. 11.30 om lørdagen, men vi kan jo mødes på et andet tidspunkt?

 

Jeg vil nemlig også gerne pille lidt ved Møffe og ja, selvfølgelig sammenligne, selvom det må man jo ikke... :shock:

 

Tror dog at du også kan lære mig en masse om BS'ere sådan generelt :klap:så det ville jeg rigtigt gerne :genert:

 

/Lone

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville da være helt kanon sådan med en privat 'sitter', når vi mangler ind imellem - bare rolig - skal nok lade være med at tage noget for givet :???:.

 

Det regner jeg heller ikke med at du gør - man kan jo skulle noget andet, men ellers er jeg ikke bleg ;-)

 

Vi kom dog på træningsholdet kl. 11.30 om lørdagen,

 

Øv altså! Nå, men tillykke med det, det er trods alt nok lidt bedre :blink:

 

men vi kan jo mødes på et andet tidspunkt?

 

Helt klart!

 

Jeg vil nemlig også gerne pille lidt ved Møffe og ja, selvfølgelig sammenligne, selvom det må man jo ikke... :shock:

 

Du er ikke den eneste synder :genert:

 

Tror dog at du også kan lære mig en masse om BS'ere sådan generelt :klap:så det ville jeg rigtigt gerne :genert:

 

/Lone

 

Måske :genert: Paratviden er jeg nemlig sk*de dårlig til :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg tror at jeg bliver nødt til at melde fra :cry:

 

Jeg elsker at det sner, der er ikke noget bedre end at være derude og lege med Luna i det :-D

 

Men jeg hader at køre i bil i snevejr, jeg er rent faktisk skrækslagen for det... Og i dag har de lovet snestorm i mit område, så jeg frygter det værste for i morgen, i forvejen ligger jeg og kører på arbejde med 40 km i timen, fordi jeg ikke tør køre stærkere, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal sætte farten ned til hvis vi har snestorm :blink:

 

Så I ønskes god fornøjelse i morgen, og jeg vil meget gerne deltage en dag hvor der ikke ligger sne på vejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at jeg bliver nødt til at melde fra :cry:

 

Jeg elsker at det sner, der er ikke noget bedre end at være derude og lege med Luna i det :-D

 

Men jeg hader at køre i bil i snevejr, jeg er rent faktisk skrækslagen for det... Og i dag har de lovet snestorm i mit område, så jeg frygter det værste for i morgen, i forvejen ligger jeg og kører på arbejde med 40 km i timen, fordi jeg ikke tør køre stærkere, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal sætte farten ned til hvis vi har snestorm :blink:

 

Så I ønskes god fornøjelse i morgen, og jeg vil meget gerne deltage en dag hvor der ikke ligger sne på vejen.

 

Ævævævæv hvor ærgeligt! :cry: Men kan dælme godt forstå dig, jeg var ude og køre igår - det var forfærdeligt! Især fordi der overhovedet ikke er blevet ryddet nogle steder :confused: Jeg fatter det ikke, hverken Roskildevej eller Vigerslev Allé, Hvidovrevej og ej heller Valby er blevet ryddet, det var eddermandme ikke sjovt at køre i!

 

Men så krydser vi for, at du kan komme med næste gang :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ævævævæv hvor ærgeligt! :cry: Men kan dælme godt forstå dig, jeg var ude og køre igår - det var forfærdeligt! Især fordi der overhovedet ikke er blevet ryddet nogle steder :confused: Jeg fatter det ikke, hverken Roskildevej eller Vigerslev Allé, Hvidovrevej og ej heller Valby er blevet ryddet, det var eddermandme ikke sjovt at køre i!

 

Men så krydser vi for, at du kan komme med næste gang :x:

 

Hvis sneen er væk, så skal vi nok være der :-D

 

I dag har jeg listet mig hjem fra arbejde, og stoppede lige ved brugsen og købte forsyninger, så jeg ikke skal forlade huset hele weekenden :5up:

Jeg bor jo laaaangt ude på landet, så herude ligger der snedriver langs vejene (og lidt ind på vejene, og 10 cm sammenpresset sne, som er stjerneglat at køre på, og udover det så er vejene normalt kun så brede at der lige netop kan være 2 kørebaner, men det er der jo altså så ikke rigtig plads til når 1/4 af banen er fyldt med snedriver :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der ved hvornår ham bananarama tager hjem igen imorgen?

 

har været 'lukket' inde på amager i dag :slem: Gad ikke slås med både ham, secret service og hele danmarks politikorps i morges..

 

Vi kommer selvfølgelig.. og kulden taget i betragtning, tror jeg at jeg slæber en kande varm kaffe med.. har dog ingen plastic-kaffekopper :hmm:, så tag lige en med selv, hvis nogen vil have kaffe..

 

Regner med at nogen så tager en kande the med, til dem som ikke drikker kaffe? :engel:

 

Edit: kan jeg også få den helt nøjagtige adresse? eller link til krakkeren?.. Lone har en stedsans, som er en gps i julegave værdig :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der ved hvornår ham bananarama tager hjem igen imorgen?

 

har været 'lukket' inde på amager i dag :slem: Gad ikke slås med både ham, secret service og hele danmarks politikorps i morges..

 

Vi kommer selvfølgelig.. og kulden taget i betragtning, tror jeg at jeg slæber en kande varm kaffe med.. har dog ingen plastic-kaffekopper :hmm:, så tag lige en med selv, hvis nogen vil have kaffe..

 

Regner med at nogen så tager en kande the med, til dem som ikke drikker kaffe? :engel:

 

Edit: kan jeg også få den helt nøjagtige adresse? eller link til krakkeren?.. Lone har en stedsans, som er en gps i julegave værdig :slem:

 

Her:

Hundeskove - Hundeskov i Vestskoven, Albertslund,  med indhegnet fold

 

Hvis du kommer inden fra København af og kører ad Roskildevej, så skal du lige ud af Glostrup og deromkring kommer der en vej, der hedder Hestedøstervej. Den skal du dreje til højre ned ad (kan ikke huske, om man kan dreje til venstre?). På et tidspunkt hernedad kommer du til et krydst, hvor der er tre store veje (der, du er, højre og ligeud), men til venstre er der en indkørsel. Der er et rødt hegn og på den anden side kommer der nogle parkeringspladser et stykke ned - der skal du parkere :-D Vejen hedder forresten Gammel Landevej

 

Jeg håber, at det giver mening, men ellers, så kan kortet på linket måske hjælpe lidt :-D

 

Jeg skal nok sørge for varm kakao - det tror jeg, at du har ret i, vil være en god idé!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis sneen er væk, så skal vi nok være der :-D

 

I dag har jeg listet mig hjem fra arbejde, og stoppede lige ved brugsen og købte forsyninger, så jeg ikke skal forlade huset hele weekenden :5up:

Jeg bor jo laaaangt ude på landet, så herude ligger der snedriver langs vejene (og lidt ind på vejene, og 10 cm sammenpresset sne, som er stjerneglat at køre på, og udover det så er vejene normalt kun så brede at der lige netop kan være 2 kørebaner, men det er der jo altså så ikke rigtig plads til når 1/4 af banen er fyldt med snedriver :shock:

 

Ouch, ja, det lyder godt nok lidt besværligt at køre igennem! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

takker.. nu er jeg jo utroligt svag i dette her med at finde vej..

 

Meeen det ser ud som om at jeg skal ind til højre lige før Røde Mølle på Roskildevej?

 

Når jeg næsten er der, må jeg jo ringe efter hjælp, hvis det går helt i fisk :slem:

 

Ehm, godt spørgsmål... Det kan jeg ikke huske :mrgreen:

 

Men der er en glasmur, der hvor du skal til højre. Og på den anden side er der en tank, så hut jeg hvisker.

 

Ellers kan vi mødes på Damhustorvet og så kan du følge efter min bil? Vi skal mødes ca. 25min. før, dvs. 09:35. Jeg kører i en sølvgrå Mazda 626 station :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, jeg kommer også til at melde fra.

 

Jeg måtte tage hjem fra aftenvagt her i aften, med ondt i halsen, har næsten mistet stemmen og feber:syg:

Og så har man lige fået ferie og skulle rigtig nyde det :cry:

 

Håber at i får en god dag imorgen, i den dejlige sne.

 

Æv da, hvor ærgeligt! :megaked:

 

Så bliver vi kun to - æv. Men så hygger vi os bare med kaffe og kaokao :cool:

 

Så håber jeg, vi kan finde ud af noget en anden gang!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da ferie, det var en kold fornøjelse! :shock:

 

Men en fornøjelse alligevel :banan:

 

Det kom godt nok mest til at ligne et alm. hundtræf, men vi fik da trænet lidt med vores kolde fusser og fingre :mrgreen: Og det er da helt klart noget, jeg synes skal gentages! :5up:

 

Tak for idag, Bassilberner!

 

Her kommer lige nogle billeder fra idag (ikke af træningen, desværre, da det er svært at tage billeder, mens man træner):

 

Bassil, Møffe og en labrador, der kom forbi

[ATTACH]18808[/ATTACH]

 

[ATTACH]18809[/ATTACH]

 

[ATTACH]18810[/ATTACH]

 

[ATTACH]18811[/ATTACH]

 

[ATTACH]18812[/ATTACH]

 

Møffe leger med en sød golden, der kom forbi (her sad Bassil hos sin moar og brokkede sig over kolde fusser eller også var hun bare for lang tid om at give ham kotelet-bidder?)

[ATTACH]18813[/ATTACH]

 

[ATTACH]18814[/ATTACH]

 

[ATTACH]18815[/ATTACH]

 

[ATTACH]18816[/ATTACH]

 

[ATTACH]18817[/ATTACH]

 

[ATTACH]18818[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da ferie, det var en kold fornøjelse! :shock:

 

Men en fornøjelse alligevel :banan:

 

Det kom godt nok mest til at ligne et alm. hundtræf, men vi fik da trænet lidt med vores kolde fusser og fingre :mrgreen: Og det er da helt klart noget, jeg synes skal gentages! :5up:

 

Tak for idag, Bassilberner!

 

Her kommer lige nogle billeder fra idag (ikke af træningen, desværre, da det er svært at tage billeder, mens man træner):

 

Bassil, Møffe og en labrador, der kom forbi

[ATTACH]18808[/ATTACH]

 

[ATTACH]18809[/ATTACH]

 

[ATTACH]18810[/ATTACH]

 

[ATTACH]18811[/ATTACH]

 

[ATTACH]18812[/ATTACH]

 

Møffe leger med en sød golden, der kom forbi (her sad Bassil hos sin moar og brokkede sig over kolde fusser eller også var hun bare for lang tid om at give ham kotelet-bidder?)

[ATTACH]18813[/ATTACH]

 

[ATTACH]18814[/ATTACH]

 

[ATTACH]18815[/ATTACH]

 

[ATTACH]18816[/ATTACH]

 

[ATTACH]18817[/ATTACH]

 

[ATTACH]18818[/ATTACH]

 

Selv tak, Bernerazuro :mrgreen:

 

Hvordan klarede Møffe det kotelet halløj? - Bassil har lakeret gulve både lørdag og søndag nat, med tyndsk... :badr:, men havde jo også fået sit første rå ben :damn:

 

Vil jo nødig være skyld i at Møffe-drengen har haft dårlig mave også.. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv tak, Bernerazuro :mrgreen:

 

Hvordan klarede Møffe det kotelet halløj? - Bassil har lakeret gulve både lørdag og søndag nat, med tyndsk... :badr:, men havde jo også fået sit første rå ben :damn:

 

Vil jo nødig være skyld i at Møffe-drengen har haft dårlig mave også.. :megaked:

 

Det må være det rå ben, for Møffes mavse har været fint fast - til trods for både foderskift og kallun"-tilskud" dagligt, foruden koteletten.

 

Stakkels Bassil da :ae: God bedring og med håb om en tyndsk-fri mandag nat! Fra både mig og Møffe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...