Aslan Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 2009 Eller 2008 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Det første! Han vææhææænter utålmodigt ... kommer den julemand ikke snart med gaver til mig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 DET FØRSTE!!! :klap2: han ser monster jule-hygge-nuttet ud :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Helt klart nr. 1. Allerede inden jeg havde set billede nr. 2 tænkte jeg at næsten uanset hvordan dine øvrige billeder så ud, var der næppe nogle, der kunne stikke nr. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Nr. 1 :klap::klap::klap: Han er da slet slet ikke til at stå for på det :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Jamen så lader jeg nr 1 være det valgte :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Eeeej jeg bruger lige den her tråd også...i stedet for at lave en ny Hvilket et skal jeg bruge?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Øhm - på min skærm er der ét at vælge imellem Tonks ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 ^er det der nu? jeg rettede i indlægget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Øhm - på min skærm er der ét at vælge imellem Tonks ... Ahh - så kom der et til ... ting tager åbenbart tid ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Hmm ... nr. 2 er mest julet - men hun ser sødest ud på nr. 1 ... Jeg ville vælge nr. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Jeg er til nr 2. For jeg elsker nissehuer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 iihh...nu er vandene jo delt lige :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 iihh...nu er vandene jo delt lige :stupid: Er det så nu jeg skal be dig om at tage et helt 3. julebilled Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Nr. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Hmm... begge hunde skulle forbydes adgang til HF... for HOLD KÆ.. hvor er de skønne Må heller igang med at rode efter julefoto af tøserne :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Er det så nu jeg skal be dig om at tage et helt 3. julebilled :stupid: iihhhh Aslan altså....okay så du får et fjollet et Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 :stupid: iihhhh Aslan altså....okay så du får et fjollet et Ok, det skal ikke være nr 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Ok, det skal ikke være nr 3 Ja jeg tænkte det nok du ska bare være på tværs :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 :banan: Nr.3 :klap: Virkelig et foto der giver os andre en mulighed for at være med.... Come On... :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 :banan: Nr.3 :klap: Virkelig et foto der giver os andre en mulighed for at være med.... Come On... :slem: Næ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Næ! Åhh joooow det ku bli´så godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 2009 Jahr! Det første :hjerte: Eeeej jeg bruger lige den her tråd også...i stedet for at lave en ny Hvilket et skal jeg bruge?? :hmm:Jeg siger også nummer 2 for er vildt kært at hun stikker snuden mod kameraet.. Og sig mig, har du bygget et helt sne landskab din hund kan sidde i i december måned?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 (rettet) Jahr! Det første :hjerte: :hmm:Jeg siger også nummer 2 for er vildt kært at hun stikker snuden mod kameraet.. Og sig mig, har du bygget et helt sne landskab din hund kan sidde i i december måned?? hehe...ej nu må jeg jo i tænkeboks igen :hmm: havde lige besluttet mig for nr.1 hehe nej da, det er min gyngestol hun sidder i, der ligger et fåreskind på sædet tænkte det ville være det pæneste sted at sætte hende :blink: Redigeret November 28, 2009 af Tonks vokalspade :P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret November 28, 2009 Rapporter Share Besvaret November 28, 2009 Seriøst ?? Okay... nr.1 er bare så sødt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts