Hop til indhold

gode seler :D


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Den ser rigtig lækker ud den sele.

 

Jeg vil godt anbefale Ezy dog selen. http://loppetjansen.dk/halsbaand_seler_og_snore/til_hunde/seler/andre_seler_320_da/?page=2

 

2213_1_579_1.jpg

 

Har lige været ude og købe en, men tror jeg bytter den igen desværre!

 

Jeg bryder mig ikke om seler hvor de ikke sidder med "toppen" (det hvor linen skal klipses fast) på plads hele tiden, men den kan ryge ned ad siderne på hunden hvis den går til den ene side. Forstår nogen??? hehe, - gør den det?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 130
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den ser rigtig lækker ud den sele.

 

Jeg vil godt anbefale Ezy dog selen. http://loppetjansen.dk/halsbaand_seler_og_snore/til_hunde/seler/andre_seler_320_da/?page=2

 

2213_1_579_1.jpg

 

Har lige været ude og købe en, men tror jeg bytter den igen desværre!

 

Jeg bryder mig ikke om seler hvor de ikke sidder med "toppen" (det hvor linen skal klipses fast) på plads hele tiden, men den kan ryge ned ad siderne på hunden hvis den går til den ene side. Forstår nogen??? hehe, - gør den det?

 

Ja den drejer, men bryststykket bliver på plads.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ser rigtig lækker ud den sele.

 

Jeg vil godt anbefale Ezy dog selen. http://loppetjansen.dk/halsbaand_seler_og_snore/til_hunde/seler/andre_seler_320_da/?page=2

 

2213_1_579_1.jpg

 

Har lige været ude og købe en, men tror jeg bytter den igen desværre!

 

Jeg bryder mig ikke om seler hvor de ikke sidder med "toppen" (det hvor linen skal klipses fast) på plads hele tiden, men den kan ryge ned ad siderne på hunden hvis den går til den ene side. Forstår nogen??? hehe, - gør den det?

 

Ja den drejer, men bryststykket bliver på plads.

 

Hmm. Drejer den så nemt frem og tilbage, eller bliver den siddende lidt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Husk lige tolderne er blevet meget opmærksomme på den slags indkøb fra udlandet. Så man skal lige beregne lidt ekstra, hvis de snapper ens pakke. Det duer ikke længere bare at skrive "gave" på :wink:

 

 

Der er langt fra de ca 400 kr og op til de 900 kr varerne koster i DK, så der er også plads til lidt moms :)

 

Det er desværre ikke kun moms, men også told og nogle horrible gebyrer fra Post Danmark :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ser rigtig lækker ud den sele.

 

Jeg vil godt anbefale Ezy dog selen. http://loppetjansen.dk/halsbaand_seler_og_snore/til_hunde/seler/andre_seler_320_da/?page=2

 

2213_1_579_1.jpg

 

Har lige været ude og købe en, men tror jeg bytter den igen desværre!

 

Jeg bryder mig ikke om seler hvor de ikke sidder med "toppen" (det hvor linen skal klipses fast) på plads hele tiden, men den kan ryge ned ad siderne på hunden hvis den går til den ene side. Forstår nogen??? hehe, - gør den det?

 

Ja den drejer, men bryststykket bliver på plads.

 

Hmm. Drejer den så nemt frem og tilbage, eller bliver den siddende lidt?

 

Jeg tror måske pelsen spiller en rolle. Oscar's er meget glat, og han zigzagger en del, og der drejer den ret nemt synes jeg.

 

Det tror jeg også den vil gøre ved Loke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ser rigtig lækker ud den sele.

 

Jeg vil godt anbefale Ezy dog selen. http://loppetjansen.dk/halsbaand_seler_og_snore/til_hunde/seler/andre_seler_320_da/?page=2

 

2213_1_579_1.jpg

 

Har lige været ude og købe en, men tror jeg bytter den igen desværre!

 

Jeg bryder mig ikke om seler hvor de ikke sidder med "toppen" (det hvor linen skal klipses fast) på plads hele tiden, men den kan ryge ned ad siderne på hunden hvis den går til den ene side. Forstår nogen??? hehe, - gør den det?

 

Ja den drejer, men bryststykket bliver på plads.

 

Hmm. Drejer den så nemt frem og tilbage, eller bliver den siddende lidt?

 

Jeg tror måske pelsen spiller en rolle. Oscar's er meget glat, og han zigzagger en del, og der drejer den ret nemt synes jeg.

 

Det tror jeg også den vil gøre ved Loke...

 

Hmm... tak, vil lige overveje igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg har købt 3 seler der i DK ville koste 750 kr, 2x KONG WUBBA der ville koste 140 kr ialt i DK, det bliver kr 890 :)

 

Dertil ville komme fragt, sikkert mindst 60 kr :)

 

jeg har givet 422 kr incl fragt :shock:

 

Så nu har jeg modtaget mine seler, det tog en uge :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det lyder da godt Anne Marie :D

 

Hvad er det for nogle seler du har købt ?

 

Hilsen susanne.

 

En ny vest i sort til Susi, en ny af den anden type i camu til hende, en størrelse større som jeg så vil forsøge at overtale Mika til at acceptere måske :lol:

 

Og en mindre vest til Ninjamor til hendes træning :)

 

Og to kong wupa :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Til Stjernetosse m.fl. :D

Det er denne sele Mika har fået http://www.wetnoseboutique.com/puppia-soft-harness--ex-small.html

 

Den er i størrelse XL og er ret stor til hende, den måler ca 42 cm i omkreds i det der skal overhovedet :)

 

Dvs, at hovedet skal kunne gå igennem hullet, remmen der går omkring brystet kan blive meget stor :)

 

Mika i camusele :)

 

2145_DSC00284_2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Stjernetosse m.fl. :D

Det er denne sele Mika har fået http://www.wetnoseboutique.com/puppia-soft-harness--ex-small.html

 

Den er i størrelse XL og er ret stor til hende, den måler ca 42 cm i omkreds i det der skal overhovedet :)

 

Dvs, at hovedet skal kunne gå igennem hullet, remmen der går omkring brystet kan blive meget stor :)

 

Mika i camusele :)

 

2145_DSC00284_2.jpg

 

Måske jeg skulle prøve at bestille den... Det er lige på nippet om han kan passe den om halsen. Han måler ca 42 nemlig... Men jeg kan jo nok sælge den hvis den ikke passer ordentligt :)

 

Kan du prøve at måle remmen omkring brystet, bare cirka?

Link til indlæg
Del på andre sites

har lige tjekket min mail, havde skrevet til 4hotdogs ang de seler fra cloak and dawgie, og fik så mail retur at hun får disse seler hjem, som også kommer i størrelser der passer større hunde :) Så jeg ser lige hvordan størrelserne er på dem, før jeg bestiller den fra puppia...

 

Jeg har lidt svært ved at vurdere hvor højt oppe halsstykket skal sidde ved puppias. Er lidt bange for om den bliver for smal til ham.

 

2572_image_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Til Stjernetosse m.fl. :D

Det er denne sele Mika har fået http://www.wetnoseboutique.com/puppia-soft-harness--ex-small.html

 

Den er i størrelse XL og er ret stor til hende, den måler ca 42 cm i omkreds i det der skal overhovedet :)

 

Dvs, at hovedet skal kunne gå igennem hullet, remmen der går omkring brystet kan blive meget stor :)

 

Mika i camusele :)

 

2145_DSC00284_2.jpg

 

Måske jeg skulle prøve at bestille den... Det er lige på nippet om han kan passe den om halsen. Han måler ca 42 nemlig... Men jeg kan jo nok sælge den hvis den ikke passer ordentligt :)

 

Kan du prøve at måle remmen omkring brystet, bare cirka?

 

I hvertfald 75 cm :)

 

Det brede af det store stykke der skal over hovedet måler ca 62 cm :)

 

Så de 42 cm er det der skal side længst oppe, det er ca 6-7 cm bredt :)

 

Du kan altid sælge den igen, også så du får fragten betalt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
har lige tjekket min mail, havde skrevet til 4hotdogs ang de seler fra cloak and dawgie, og fik så mail retur at hun får disse seler hjem, som også kommer i størrelser der passer større hunde :) Så jeg ser lige hvordan størrelserne er på dem, før jeg bestiller den fra puppia...

 

Jeg har lidt svært ved at vurdere hvor højt oppe halsstykket skal sidde ved puppias. Er lidt bange for om den bliver for smal til ham.

 

2572_image_1.jpg

 

Ja, det er noget af det samme ca :)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg tror jeg bestiller en... Når der står den er 48cm om halsen tænker jeg det er omkring midt på det brede stykke...

 

Og jeg sælger den bare hvis den ikke passer ham ordentligt :)

 

 

Anne-Marie, du er en skat fordi du har hjulpet, mange tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

har lige tjekket min mail, havde skrevet til 4hotdogs ang de seler fra cloak and dawgie, og fik så mail retur at hun får disse seler hjem, som også kommer i størrelser der passer større hunde :) Så jeg ser lige hvordan størrelserne er på dem, før jeg bestiller den fra puppia...

 

Jeg har lidt svært ved at vurdere hvor højt oppe halsstykket skal sidde ved puppias. Er lidt bange for om den bliver for smal til ham.

 

2572_image_1.jpg

 

Ja, det er noget af det samme ca :)

 

Ja den minder om puppia's, men kan så også indstilles i halsen med velcro.

 

Har bestilt en sort fra wetnose, så nu ser vi :) Ellers bestiller jeg ovenstående når den engang kommer på nettet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

 

Jeg tror jeg bestiller en... Når der står den er 48cm om halsen tænker jeg det er omkring midt på det brede stykke...

 

Og jeg sælger den bare hvis den ikke passer ham ordentligt :)

 

 

Anne-Marie, du er en skat fordi du har hjulpet, mange tak!

 

Det var så lidt :D

 

Jeg tænkte på Oskar da jeg pakkede den ud, fordi den var større end jeg regnede med, håber han kan passe den :)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg tror jeg bestiller en... Når der står den er 48cm om halsen tænker jeg det er omkring midt på det brede stykke...

 

Og jeg sælger den bare hvis den ikke passer ham ordentligt :)

 

 

Anne-Marie, du er en skat fordi du har hjulpet, mange tak!

 

Det var så lidt :D

 

Jeg tænkte på Oskar da jeg pakkede den ud, fordi den var større end jeg regnede med, håber han kan passe den :)

 

Det håber jeg også. Jeg skriver fluks herinde når den er modtaget og prøvet :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Endte med at købe to nylon seler fra hunter i stedet; http://loppetjansen.dk/halsbaand_seler_og_snore/til_hunde/seler/andre_seler/hunter_vario_rapid_sele_small_8512_da.html

 

Dog ikke i lyseblå som på billedet, sitto fik en i sort og kency fik en i brun. Det er en rigtig god sele synes jeg! (:

 

Kan dog se at jeg fik dem billigere end i forhold til hvad de koster hos loppetjansen - jeg købte dem hos en dyrlæge, til 163 kr pr sele. Men sådan en sele kan jeg ihvertfald anbefale!! (:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hiver lige denne tråd frem. Jeg har nemlig modtaget puppia selen fra USA nu. Ingen problemer med told eller noget og hurtig levering synes jeg :) Tak for anbefalingen af web-butikken. (overvejer lidt om jeg skal lave en link tråd igen, er der mon stemning for det?)

 

Han kan fint passe den :) (Godt spottet Anne-Marie) Og jeg synes den sidder godt på ham. Nu har jeg ikke lige haft den på ham på hele gåturen endnu, og jeg kan da godt være lidt bekymret for om den kan holde, når han sommetider trækker til... Men vi prøver. Jeg regner med også at bestille selen fra walk-e-woo, det gør jo ikke noget at man har lidt af skifte med, vel? :P

 

Her er lige et billede af Oscar med selen på :)

 

Potedask

Stjernetosse og den kaninøre-begravende tosse-beagle Oscar :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg hiver lige denne tråd frem. Jeg har nemlig modtaget puppia selen fra USA nu. Ingen problemer med told eller noget og hurtig levering synes jeg :) Tak for anbefalingen af web-butikken. (overvejer lidt om jeg skal lave en link tråd igen, er der mon stemning for det?)

 

Han kan fint passe den :) (Godt spottet Anne-Marie) Og jeg synes den sidder godt på ham. Nu har jeg ikke lige haft den på ham på hele gåturen endnu, og jeg kan da godt være lidt bekymret for om den kan holde, når han sommetider trækker til... Men vi prøver. Jeg regner med også at bestille selen fra walk-e-woo, det gør jo ikke noget at man har lidt af skifte med, vel? :P

 

Her er lige et billede af Oscar med selen på :)

 

Potedask

Stjernetosse og den kaninøre-begravende tosse-beagle Oscar :D

 

Den er flot til ham :oops:

 

Fedt, jeg tænkte med det samme på ham, tænkte at den her kan Oskar da passe, og sikke hurtigt du har fået den, var det ikke i fredags du bestilte?

Det tager oftest en uge :)

 

Susan er smaddersød!

 

Vil du bestille den hun har til større hunde eller hvad er det for en du vil have?

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er flot til ham :oops:

 

Fedt, jeg tænkte med det samme på ham, tænkte at den her kan Oskar da passe, og sikke hurtigt du har fået den, var det ikke i fredags du bestilte?

Det tager oftest en uge :)

 

Susan er smaddersød!

 

Vil du bestille den hun har til større hunde eller hvad er det for en du vil have?

 

Jeg har vist en prikket sele i samme stil i denne tråd. Den tror jeg også Oscar skal have :)

 

Ja der var super hurtig levering, så det var bare lækkert :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...