Hop til indhold

At ryge på rø...


Gæst louise s
 Share

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Små hunde gør altså ikke at man ikke falder. En net vi sov hjemme ved svigerforældrene og jeg skulle ned og tisse midt om natten faldt jeg over svigermors pappilion i køkkenet. En tyk doven en der gerne listede sig ind foran en for at blive nusset. Han måtte jeg altså ofte træde over og man skulle altid passe på ikke at træde på ham hvis man gik med en bakke e.l. :lol:

 

 

Det er nemlig super også hvis man har en Dumle der gerne bruger ens ben eller mave som stopklods hvis han kan komme til det :oops:

 

Dumle fik engang trukket mig på r*ven da jeg havde været så smart at syntes vi skulle i mudret hundeskov og jeg da skulle have sko på hvor mønstret var totalt slidt op :stupid: Dumle var ivrig efter at komme ind og der var en stor mudderpøl så jeg røg lige på numsen og Dumle trak mig fortsat afsted med mig i siddende stilling :damn: nogle fik sig et godt grin den dag :lol:

 

Er Dumle ikke en cocker spaniel? Går han til weight pull eller er du bare ekstremt bette:blink:

Nej :drille: bare, om ikke andet et det da skønt at have givet nogle andre en go griner på-de glemmer jer sikkert aldrig:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er Dumle ikke en cocker spaniel? Går han til weight pull eller er du bare ekstremt bette:blink:

Nej :drille: bare, om ikke andet et det da skønt at have givet nogle andre en go griner på-de glemmer jer sikkert aldrig:lol:

 

Jo :oops: men han er vist mere springer spaniel størrelse og så har han øvet sig meget i at trække :lol: men jeg tror det var temmelig nemt at rykke afsted med noget i den mudderpøl :oops::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Groa er så lille at hun ikke kan vælte nogen omkuld. Til gengæld har jeg været på skadestuen et par gange grundet leg med hende.:oops:

 

Uha:shock: Skadestuen ligefrem? Det må være nogle vilde lege:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...