Hop til indhold

At ryge på rø...


Gæst louise s
 Share

Recommended Posts

Gæst louise s

Kære alle sammen

 

Det sker heldigvis ikke så tit, men en gang imellem så får min hund altså hevet mig gevaldigt på r.. og albuer :oops: Og jeg hører bare ALDRIG andre hundeejere indrømme at det også sker for dem:confused: SÅ kom nu, hjælp mig lidt her og fortæl om alle de gange I er blevet væltet af jeres "uopdragne" hunde :blink: For det er da ikke kun mig vel :vedikke:

 

:vuf: Go on -make my day:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kære alle sammen

 

Det sker heldigvis ikke så tit, men en gang imellem så får min hund altså hevet mig gevaldigt på r.. og albuer :oops: Og jeg hører bare ALDRIG andre hundeejere indrømme at det også sker for dem:confused: SÅ kom nu, hjælp mig lidt her og fortæl om alle de gange I er blevet væltet af jeres "uopdragne" hunde :blink: For det er da ikke kun mig vel :vedikke:

 

:vuf: Go on -make my day:cool:

 

Den anden dag blev min hund så glad for at se sin hundeven, at han væltede mig, i forsøg på at komme hen til ham. Glad nu? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære alle sammen

 

Det sker heldigvis ikke så tit, men en gang imellem så får min hund altså hevet mig gevaldigt på r.. og albuer :oops: Og jeg hører bare ALDRIG andre hundeejere indrømme at det også sker for dem:confused: SÅ kom nu, hjælp mig lidt her og fortæl om alle de gange I er blevet væltet af jeres "uopdragne" hunde :blink: For det er da ikke kun mig vel :vedikke:

 

:vuf: Go on -make my day:cool:

 

Jeg når at flytte benene.

 

 

Det gør min søster ikke altid. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Jeg er engang faldet nede i skoven...om vinteren og nedad bakke, så jeg var smurt ind i mudder...Pablo var med...men det var vist min egen skyld jeg faldt, og han så ret forvirret ud...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hundentraekker:det har jeg prøvet med min konge pudler.jeg var på en skovtur med mine to ellers meget lydige hunde , men den dag havde hanhunden sku hø i sine øre, så han blev ved med at springe op af mig så jeg smuttede på røven i en meget stor muderpøl, og hvor var hunden omme bag et træ, han var bare så flov. han viste godt at han ikke måtte hoppe op af mig da ikke kan styre mine ben. :vuf:der for har jeg hun en hund på 2200g:drille::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise s
:hundentraekker:det har jeg prøvet med min konge pudler.jeg var på en skovtur med mine to ellers meget lydige hunde , men den dag havde hanhunden sku hø i sine øre, så han blev ved med at springe op af mig så jeg smuttede på røven i en meget stor muderpøl, og hvor var hunden omme bag et træ, han var bare så flov. han viste godt at han ikke måtte hoppe op af mig da ikke kan styre mine ben. :vuf:der for har jeg hun en hund på 2200g:drille::vuf:

 

Aaah der var tricket jo, enten dét eller i gang med at spise noget mere kage :klovn: (<-- stor TUNG smily indsat..:blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja, var på vej hjem fra udstilling i Herning, vi stoppede på en motorvejs rasteplads, jeg ville så lige lufte hundene, så jeg gik hen på græsplænen, det havde regnet alt var pladret, og vupti så lå jeg lige så lang jeg var på r.. og albuer, og hundene fik mig "slæbt" en meters penge i mudderet.

Så jeg var mudret fra hæl til nakken, til stor fornøjelse for div på p-pladsen, godt vi var på vej HJEM fra udstillingen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære alle sammen

 

Det sker heldigvis ikke så tit, men en gang imellem så får min hund altså hevet mig gevaldigt på r.. og albuer :oops: Og jeg hører bare ALDRIG andre hundeejere indrømme at det også sker for dem:confused: SÅ kom nu, hjælp mig lidt her og fortæl om alle de gange I er blevet væltet af jeres "uopdragne" hunde :blink: For det er da ikke kun mig vel :vedikke:

 

:vuf: Go on -make my day:cool:

 

det er derfor vi har små hunde :mrgreen: Min søster er dog blevet væltet bagover af Karla engang - hun havde sat sig på hug med armene spredt ud... hundens "velkomstknus" havde mere power bag end hun forventede :lol: Karla vejer 8,5 kg - så egentlig er det godt gået :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er aldrig blevet trukket om kuld af mine hunde, men jeg er godt nok blevet væltet af en tackling mange gange :lol:

 

Enten ved en afstrømmende velkomst, hvor jeg ligesom Amocca har sat mig på hug for at tage imod en glad hund, her er det såmænd lykkedes Luna i en alder af 4 måneder at få mig ned og kysse asfalten :lol:

 

Men ellers er det som regel når vi leger fange leg, og jeg drejer i én retning og hunden ikke når at justere sin løberetning, med det resultat at 25 kilo muskelmasse løber lige ind i mine ben og fejer dem væk under mig, det har da fået mig til at bide i græsset en del gange :lol:

 

Jeg håber det hjalp på dit humør :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise s
Jeg er aldrig blevet trukket om kuld af mine hunde, men jeg er godt nok blevet væltet af en tackling mange gange :lol:

 

Enten ved en afstrømmende velkomst, hvor jeg ligesom Amocca har sat mig på hug for at tage imod en glad hund, her er det såmænd lykkedes Luna i en alder af 4 måneder at få mig ned og kysse asfalten :lol:

 

Men ellers er det som regel når vi leger fange leg, og jeg drejer i én retning og hunden ikke når at justere sin løberetning, med det resultat at 25 kilo muskelmasse løber lige ind i mine ben og fejer dem væk under mig, det har da fået mig til at bide i græsset en del gange :lol:

 

Jeg håber det hjalp på dit humør :-D

 

DET gjorde det ihvertfald :klap: Fantastisk at høre næsten alle har måtte tage en god bid af græsset i ny og næ, og jeg der ikke har prøvet det endnu-I må lige skrive når det sker ikke?:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise s
Åh ja, var på vej hjem fra udstilling i Herning, vi stoppede på en motorvejs rasteplads, jeg ville så lige lufte hundene, så jeg gik hen på græsplænen, det havde regnet alt var pladret, og vupti så lå jeg lige så lang jeg var på r.. og albuer, og hundene fik mig "slæbt" en meters penge i mudderet.

Så jeg var mudret fra hæl til nakken, til stor fornøjelse for div på p-pladsen, godt vi var på vej HJEM fra udstillingen :lol:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise s
Det der med at ryge på røven, har jeg tilgode, men en yderst fornuftig lærdom, er at have bløde knæ, i hvert fald når man har rottweilere:slem:

 

-Og bordeauxer :mrgreen: Jeg tror indimellem der er avlet en smule vædder ind i min, hun har givet flere mænd ret så ømme "løgposer" :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en evig skræk for at falde, efter et trafikuheld for snart mange år siden, hvor jeg blev slået til lirekassemand. Og alligevel lykkes det mig jævnligt at ryge på r*v og albuer, både med og uden hund :oops:

 

For et par vintre siden var jeg ude med Bo og Vinnie. Vi skulle ud på vejen et sted, fordi der holdt en varevogn og spærrede i vejkanten - og ude på vejen havde der så kørt en traktor med mudder under dækkene... Jeg skvatter selvfølgelig i en mudderklat :stupid:og hundene har ikke opdaget noget, de fortsætter bare, så jeg bliver trukket forbi varevognen med buksebagen som "slæde".

Omme bag varevognen står der to mænd og snakker. De bliver helt stille medens det mærkelige optog kører forbi, og jeg sidder bare stille og prøver at se ud som om det naturligvis er med vilje :oops::oops::oops:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise s
Jeg har en evig skræk for at falde, efter et trafikuheld for snart mange år siden, hvor jeg blev slået til lirekassemand. Og alligevel lykkes det mig jævnligt at ryge på r*v og albuer, både med og uden hund :oops:

 

For et par vintre siden var jeg ude med Bo og Vinnie. Vi skulle ud på vejen et sted, fordi der holdt en varevogn og spærrede i vejkanten - og ude på vejen havde der så kørt en traktor med mudder under dækkene... Jeg skvatter selvfølgelig i en mudderklat :stupid:og hundene har ikke opdaget noget, de fortsætter bare, så jeg bliver trukket forbi varevognen med buksebagen som "slæde".

Omme bag varevognen står der to mænd og snakker. De bliver helt stille medens det mærkelige optog kører forbi, og jeg sidder bare stille og prøver at se ud som om det naturligvis er med vilje :oops::oops::oops:

 

:lol::lol::lol: hahahaha tak for en kæmpe griner :klap: Og lidt undskyld at jeg sidder og griner højlydt af dig, for det er jo også lidt synd, men altså godt du ikke slog dig...:ae:

Men for faen hvor må det ha set skægt ud, en hel ny måde at træne hundene på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst louise s
Jeg er ikke blevet væltet af bassen,men jeg røg på bagdelen idag fordi det fryser :mrgreen:

 

Bassen mente vi skulle lege og hoppede rundt ovenpå mig mens jeg sad på rø*** :roll: :blink:

 

Hey hva laver du mor, hva hva hva :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...