Hop til indhold

Ålborg / støvring imorgen?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg er sådan en der skal en tur nordpå imorgen. Vi skal besøge nogle venner, som har både børn og kat :shock: så det ville passe mig glimrende hvis kræet var lidt træt inden vi ankom...

 

er der nogen der har lyst til en gåtur imorgen eftermiddag i det nordjyske? Om det er en stor eller en lille hund er mig flintrende ligemeget, så længe det accepteres, at Karla med stor sandsynlighed ikke gider at lege ;-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sådan en der skal en tur nordpå imorgen. Vi skal besøge nogle venner, som har både børn og kat :shock: så det ville passe mig glimrende hvis kræet var lidt træt inden vi ankom...

 

er der nogen der har lyst til en gåtur imorgen eftermiddag i det nordjyske? Om det er en stor eller en lille hund er mig flintrende ligemeget, så længe det accepteres, at Karla med stor sandsynlighed ikke gider at lege ;-)

 

Øv - jeg kan desværre ikke i morgen, - jeg bor ellers imellem Aalborg og Støvring.

Jeg tror, at Luffe og Oskar ville have elsket at gå tur med Karla

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg og Jack bor i Aalborg men jeg kan være lidt i tvivl om han ville kunne "stoppe" sig selv hvis hun ikke ville lege. Han er jo kun lige under 5 måneder. normalt skal han bare lege det først stykke tid også slappe af. Men det ved jeg ikke :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv - jeg kan desværre ikke i morgen, - jeg bor ellers imellem Aalborg og Støvring.

Jeg tror, at Luffe og Oskar ville have elsket at gå tur med Karla

 

det var ærgerligt

 

Jeg og Jack bor i Aalborg men jeg kan være lidt i tvivl om han ville kunne "stoppe" sig selv hvis hun ikke ville lege. Han er jo kun lige under 5 måneder. normalt skal han bare lege det først stykke tid også slappe af. Men det ved jeg ikke :confused:

 

Det eneste jeg tænker ved det er, at man ved aldrig med Karla... nogle hvalpe forelsker hun sig hovedkuls i - som fx Trines Vilya og så er hun bare super-legetante for dem... andre hvalpe skal ignoreres og hvis de bliver ved, så får de skæld ud... og jeg ville være ked af, hvis Jack fik en dårlig oplevelse på grund af min lille rappenskralde...

Link til indlæg
Del på andre sites

det var ærgerligt

 

 

 

Det eneste jeg tænker ved det er, at man ved aldrig med Karla... nogle hvalpe forelsker hun sig hovedkuls i - som fx Trines Vilya og så er hun bare super-legetante for dem... andre hvalpe skal ignoreres og hvis de bliver ved, så får de skæld ud... og jeg ville være ked af, hvis Jack fik en dårlig oplevelse på grund af min lille rappenskralde...

 

Nu virker jack ikke som en der tror det særligt tungt når andre hunde "sætter" ham på plads eller ikke skælder ham ud , han bliver mere bare:" nå nå da, så venter vi lidt." :rolleyes: Han elsker generalt alle hunde, dyr, mennesker hehe. Har ikke mødt den hund han ikke kunne lide eller som han ikke ville være tæt på. Han er nu meget god til lidt ældre hunde, men det er lidt forskelligt fra alder til alder om han syntes de er mere "tante" "mor" for ham. Kender en tæve hun er 9 der er det som at se mor og hvalp sammen. Med andre hanhunde på hans størrelse eller større skal der bare leges, han er blevet meget bedre til mindre hunde nu, han er mere forsigtig med dem. Men han er en legeglad hund men han forstår også et NEJ fra en anden hund med det samme den anden hund mener det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg debatterer i øjeblikket frem og tilbage med hvorvidt hun overhovedet skal med det lille kræ :oops: Jeg ville have taget hende med, fordi jeg synes vi har trukket så meget på mine svigerforældre i den sidste tid... men spørgsmålet er, om det overhoevdet bliver hyggeligt at have hende med?

 

Hun var superb! igår da vi var til 10 års fødselsdagsfest,, hvor fødselsdagsbarnet endda endte med at have hunden på skødet mens den slikkede hende i hovedet og hun krammede hende :shock:

 

Men hun startede ud med at "vovovvovovovovov - du er farlig" seance, som de fleste børn nok ville blive ret skræmte af... hun lyder altså ret farlig når hun siger "gå væk, gå væk gå væk"... Og fødselsdagsbarnet igår er et hunde-menneske - det samme er hendes far... det tror jeg ikke vennerne i Ålborg er... :hmm:

 

what to do what to do...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jah kan godt se det er en svær en hmm kan sku ikke rigtigt hjælpe så meget det ender jo i bund og grund om hvad du selv mener er bedst :blink:

Hvis det er du bestemmer dig for at tage karla med jamen så er mig og jack stadig friske på mødes hvis det er. Alt i alt der er et kæmpe grønt område hernede lige bagved hvor jeg bor og er der andre hunde der jamen så efter en gåtur på 10 min ca så er vi nede ved en å og nogle marker hvor der sjældent er nogle. Og går det helt galt mellem de 2 så er der ikke så langt tilbage til hvor jeg bor også kan de måske bedre indenfor hvis nu det skulle gå galt.

Ang. om de venner er hundemennekser eller ej det kan kun du svare på. Har den mening til det hvis de ikke kan lide at jeg har min hund med, så må de vente til jeg en dag har tid og lyst til at få den passet

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...