Hop til indhold

Bider i vægge osv...........


Gæst Tmoa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 359
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fik byttet mine første 2 lektioner væk i gag så skal først møde 11.40 og det gjorde at vi havde tid til en lille times gå tur med søgning i græsset og hundeleg og tilsidst en tur på marken...:-D

så håber jeg det er ok med Ronja at hun skal være alene fra 11 til 16.30-17 i eftermiddag for magnus kan ikke komme hjem og gå med hende idag:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik byttet mine første 2 lektioner væk i gag så skal først møde 11.40 og det gjorde at vi havde tid til en lille times gå tur med søgning i græsset og hundeleg og tilsidst en tur på marken...:-D

så håber jeg det er ok med Ronja at hun skal være alene fra 11 til 16.30-17 i eftermiddag for magnus kan ikke komme hjem og gå med hende idag:cry:

Med tanke på de sidste dage ville jeg være optimistisk :5up:

 

men hvis der er sket noget, prøv og lade være og virke påvirket af det, hils på hende som du plejer (på en god dag) og ryd først op når hun har fået hilst ect. evt. imens hun er optaget af noget andet.

 

Men du har ret til at være optimistisk synes jeg :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det her en skøn tråd! Sidder jo helt med glædestårer i øjnene over det arbejde der bliver lagt for dagen, at trådstarter ikke giver op og at det lykkedes for hende og familien :hjerte: Det er altså vidunderlig læsning, tak H-F :5up:

Og til Ronjas mor; hvor er det bare superflot kæmpet af dig/Jer, ønsker Jer en glædelig jul og er sikker på det kun kan gå fremad for Ronja og din familie nu b023.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er så dagens opdatering..

Vi er lige kommet hjem....:-D:-D:-D:-D

Ingenting er bidt i stykker :-D:-D:-D

Hun har haft noget tynd mave...og derfor havde hun skidt lidt på gulvet..:hmm:

Men så kan hendes mor jo bare lade være med at give hende pølse:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også fulgt med i denne tråd sådan lidt på sidelinien.

 

Jeg bliver så glad, når jeg ser, at det går så godt med Ronja.

 

Som du selv siger er der jo en grund til, at hun har haft dårlig mave - den skal lige vende sig til at få godbider som stor del af foderet her i starten. Mon ikke den vænner sig til det i løbet af et par dage.

 

Det positive er jo, at hun ikke har bidt i noget i dag - og uheldet ja det kan jo bare tørres op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er så dagens opdatering..

Vi er lige kommet hjem....:-D:-D:-D:-D

Ingenting er bidt i stykker :-D:-D:-D

Hun har haft noget tynd mave...og derfor havde hun skidt lidt på gulvet..:hmm:

 

Hvor dejligt!!!

 

Men så kan hendes mor jo bare lade være med at give hende pølse:-D

 

Kylling/kalkunkød er meget mildere ved maven, men hvor er det (alligevel) herligt at læse. Hvis du har lidt A38 kan hun få sådan noget, tempereret.

 

Flot arbejdet Ronjamor :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Slet heller ingen sureminer herfra..:-D

For på gulvet er det bare et uhelt..før gjorde hun sådan noget ikke så heldige steder...:damn:

 

Er bare lykkelig for at mit hus ikke bliver bidt i stykker:-D:-D:-D

 

Virker det hele lidt mere overskueligt nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er så dagens opdatering..

Vi er lige kommet hjem....:-D:-D:-D:-D

Ingenting er bidt i stykker :-D:-D:-D

Hun har haft noget tynd mave...og derfor havde hun skidt lidt på gulvet..:hmm:

Men så kan hendes mor jo bare lade være med at give hende pølse:-D

 

smiley3148.gif Sådan godt gået lille Ronja og Ronjamor :banan::banan::banan:

Og du har fået vaps billede på ved dit navn :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det virker noget mere overskueligt nu....:-D

Jeg håber det holder så vi kan beholde Ronja :hjerte:

 

Dejligt.

 

Du nævner at I allesammen skal afsted i morgen.

Hvis Ronja ikke er vant til at I alle går på samme tid, i denne nye rutineindlæring, er det vigtigt at være obs på hvordan det foregår - at der er så meget ro på som muligt når I går ud af døren så hun ikke oplever stress eller tror hun skal med for så at opdage hun forlades.

 

Behold endelig armene oppe men vid at der stort set altid kommer små tilbagefald, som hurtigt går i sig selv igen. Bare så du ikke bliver sindssygt skuffet hvis/når dette tilbagefald kommer.

 

Det er stadig vigtigt at øve alene når du kan og at Ronja også forlades på fridage for at vedligeholde rutinen. Det behøver ikke være i timevis, det er afskeden der skal vedligeholdes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner med at komme op i så god tid, så selvom det er fridag så kan jeg nå at gå med hende inden vi køre ved 9 tiden...

vi skal være væk fra ca 9 til 15 så det bliver jo også til nogle timer i morgen så nok godt hun får gået en god tur :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har prøvet mange gange at vi alle går på samme tid men jo ikke det hun oplever oftes, så håber det blir ok for hende hvis Anton og jeg går en tur med hende mens de 2 store hygger under dynen med tvet :-)

 

Det satser vi på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været det igennem med hendes dårlige mave da vi fik hende og skiftede fodder....og det gjorde vi selvfølgelig gradvist.....så fik vi noget skånekost fra dyrlægen og noget til at stabilisere hendes mave med...:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været det igennem med hendes dårlige mave da vi fik hende og skiftede fodder....og det gjorde vi selvfølgelig gradvist.....så fik vi noget skånekost fra dyrlægen og noget til at stabilisere hendes mave med...:???:

 

Så du mener, at det er noget hun døjer med og ikke bare almindelig jeg-fik-noget-spøjst-at-spise-splat-mave (hvad man nu kalder det :genert:)? For så bør du måske snakke med din dyrlæge..

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må faste hende et døgns tid og så give skånekost.Husk altid vand.

Og købe eller bestil på dit apotek, tabletter af mærket Canikur, der står på hvordan de gives og de er uden recept , men plejer tarmen og kan spare et dyrlægebesøg.Koster vist ca 70 kr.Tillige er det godt at have Zoo-lac pasta i huset med en hund med sart mave/tarm.

Hvis der kommer blodig afføring er det til DR DYR - desværre.

Ro på og ikke for meget kulde hvis det bliver frost eller regn.

Held og lykke fra Ulla

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har snakket med dyrlægen sidstegang men skal nok have fat i hende igen...for der skal ikke meget til så får hun tynd mave...men denne gang er det virkelig splat....

 

og for det ikke skal være løgn så har jeg en lille Anton med 39.5 i feber igen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...