Hop til indhold

Træningsmakker i Brædstrup/Horsens


noerby
 Share

Recommended Posts

Ja jeg håber, at der er nogen der kunne tænke sig at træne sammen.

 

Cooper er en 8 mdr. gammel lab, som elsker andre hunde og mennesker. Det betyder, at han trækker helt enormt når han ser andre hunde og mennesker.

 

Derfor søger jeg, 1 som gerne vil træne sin hund sammen med os, så vi får lidt forstyrelser på denne måde.

 

Vi træner i forvejen i DRK og mødes med nogle fra dette hold og har gået på hvalpe hold hos DKK, og skal forhåbentlig starte hos DKK igen til marts og træne LP. Det er ligegyldigt om I træner samme program.

 

Nogen der er friske? - hvis det er en hund som også gider lege, så vil Cooper også gerne det, men det er ikke vigtigt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil meget gerne :-D Men Karla leger ikke med fremmede hunde - derudover er hun ikke voldsomt stor, så en ung lab han vil nok være lige voldsom nok for hende ;-)

 

Vi vil dog rigtigt gerne være figuranter og vi vil også meget gerne træne sammen eller gå tur sammen....

 

Karla er en gårdhundeblanding på 1,5 år. Jeg træner rally-lydighed og agility med hende. Jeg har af og til også mine svigerforældres Sif med mig ud i verden, hun er en 9 årig blandingstæve - på størrelse med en labrador i højden, men noget spinklere bygget. Hende træner jeg ikke med.

 

 

Hov, vi bor i Horsens - lige ved Lunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Weee :-) Han er meget voldsom og kan ikke styre sig, så tror også han nok ville vælte hende omkuld et par gange, så det er helt fint at de ikke skal lege.

 

Hmm aner ikke hvor/hvad Lunden er, men har trænet på dyreskuepladsen i Horsens, og ellers i skoven og på marken ved Lovbyvej? Ellers har jeg også fine arealer her hvor jeg bor :-D

 

Det kunne være vi skulle forsøge at gå tur med dem først, hvor jeg så bare lader være med at slippe Cooper. Men han er altså vild og han trækker som en okse, men det bliver forhåbentlig bedre med noget træning :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil jeg rigtigt gerne være med til :-D Jeg har tid her i weekenden, hvis det er det er muligt for dig?

 

Lunden ligger på Sundvej - hvis det siger dig noget :D

 

Når jeg træner, hvor jeg gerne vil være i fred ;-) Så bruger jeg dkks arealer ved Vejlevej, DCHs arealer i Bygholm Park eller Dyrskuepladsen - hunden og jeg har egen bil :lol: så vi er ret flexible

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender godt DKK's arealer hvis det er dem ved McD? Jeg er ikke så god til vejnavne ;-)

 

Men dyrskuepladsen kender jeg også, det er et af de steder vi træne rmed DRK:-D

 

Denne weekend passer rigtig skidt, da jeg er på vagt lørdag, og ved ikke endnu hvor meget jeg skal arbejde (arbejder som mægler, så fremvisninger bliver som regel booket i sidste øjeblik). Mig og vuffer har også bil, så vi kører gerne til Horsens.

 

Måske næste weekend?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen han er skam ganske god til at gå uden snor, men jeg stoler ikke på ham fri, hvis vi skal gå tur sammen, så tror jeg han vil smutte hen til din vaps. Når vi træner er han fin uden snor, i lineføring eller til at blive sat af osv. han stikke rikke af, vil helst være tæt på sin moar, heldigvis :-D

 

Jamen søndag morgen passer mig fint, der plejer vi nemlig at træne alligevel ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...