Hop til indhold

Lys på hunden


Bailey_f1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 108
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke kunnet finde noget som helst om "levetiden" på de halsbånd.. Altså dem fra Visiglo.. Fandt til gengæld en lygte, som kan sættes på halsbåndet og fås i forskellige farver - den har en god lang levetid - 250 timer. Nogen der kender og kan anbefale/ikke anbefale?

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Så har jeg bestilt 2 orbilocs i hver sin farve til vovserne. Fandt dem den 169,- stykket på løbeshop.dk. Så håber jeg sgi de er gode! (købte også lige en pandelampe med til de mørke vintermorgener. Det er vildt så mørkt det allerede er kl. 5.00 nu - og det bliver kun værre! :megaked:)

 

Så kom både hunde- og pandelamperne! Kan klart anbefales. Vi har sat Orbilocerne i håndtaget på vovsernes seler, så de kan ses fra alle retninger (de kan både sættes fast med en medfølgende clip eller i det medfølgende bånd). De er på ingen måde store/tunge/voldsomme, så en klar tommefinger opad herfra! Køb den før din nabo! :5up::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
baglygte-pico-mini-med-elastik_704106.jpg

 

 

Så er lygten ankommet, og den lever helt op til det den skal :5up:

Lille

Let

Rød

Vandtæt

Skift af batteri muligt

Den er helt magen til den fra Batteribyen, bare rød. (skal bare lige venne mig til den "nye" røde farve, der ikke er helt som vi er vant til)

 

Det lykkedes så aldrig :oops:

Jeg synes stadig den har en fesen rød farve, så den er aldrig kommet i brug.

 

Så troede jeg lige jeg havde fundet den rigtige hos Ride4fun .

Men efter at have skrevet sammen med dem nogle gange, viser det sig at lygten er blå (som den der er afbilledet på indpakningen).

 

redxlitegr1.gif

 

Så har man en hanhund og vil have den lygte i blå (med rødt lys selvfølgelig), så fås den altså der.

 

:evil::evil::evil:

 

Jeg er jo ikke sådan lige at slå ud, så jeg kontaktede www.barbieripnk.it :mrgreen:

De har aldrig lavet modellen i blå, siger de :?:

Min (tidligere) kollega har altså den model, og de sælger den i Søborg :vedikke:

 

Nå - ligegyldigt - de sender 4 stk. af den røde model :yeah:

Så har vi da til nogle år fremover.

 

Har man en hunhund og vil have den lygte, skriver man til Barbieri Pnk i Italien.

Så sender de (min. 2 stk. á 7,80 Euro) for 3,40 Euro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...