Hop til indhold
Gæst Blomsten

Gungner December 09

Recommended Posts

Gæst Blomsten

Så er der lidt nye billeder af vores elskede STORE hundehvalp. Han er lige blevet vejet i dag...... 46 kg :shock:, det er da en vægt der vil noget ( han bliver 6 måneder d. 16/12) :klap:Han er iøvrigt en utrolig god, glad og nem hvalp :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

åårrrh :lun: Aslan2 :klap: dejlige smukke Broholmer baby :hjerte:

Skide synd at billederne er så rystede, for det er nu en smuk hvalp :hjerte:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Blomsten
åårrrh :lun: Aslan2 :klap: dejlige smukke Broholmer baby :hjerte:

Skide synd at billederne er så rystede, for det er nu en smuk hvalp :hjerte:

Ja øv øv, har desværre ødelagt mit digitalkamera :stupid: så vi er nødtil at bruge mobiltelefonen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Blomsten
Enig med stjernetosse, broholmer baby :lun:

I skal jo bare sige til hvis i mangler mennesker til at nusse ham :engel::engel::engel:

Ja, mennesker der vil nusse (især børn), kan Gungner vist ikke få nok af. En rigtig kælepotte :hjerte:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja øv øv, har desværre ødelagt mit digitalkamera :stupid: så vi er nødtil at bruge mobiltelefonen.

Altså, jeg vil da gerne melde mig helt frivviligt til at komme og tagenogle billeder af Gunger :engel::engel::engel::engel::engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Blomsten

Tak......Har ønsket mig et nyt kamera i julegave, så det håber jeg at jeg får, ellers må vi jo lige se :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak......Har ønsket mig et nyt kamera i julegave, så det håber jeg at jeg får, ellers må vi jo lige se :-D

Pokkers :megaked::mrgreen:

Men jeg kan kun krydse for at du får et kamera, for så poster du jo helt vildt mange billeder ikk? :blink: (det første år syntes jeg man kan se de udvikler sig næsten hver dag)

Jeg kiggede forresten lige i Aslans vægt skema, han vejede 37 da han var 6 mdr, så jeg tror i får jer en kæmpe (som i bred) broholmer :lun: (menhar ikke erfaring med det, så det er bare et gæt :vedikke: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Blomsten
Pokkers :megaked::mrgreen:

Men jeg kan kun krydse for at du får et kamera, for så poster du jo helt vildt mange billeder ikk? :blink: (det første år syntes jeg man kan se de udvikler sig næsten hver dag)

Jeg kiggede forresten lige i Aslans vægt skema, han vejede 37 da han var 6 mdr, så jeg tror i får jer en kæmpe (som i bred) broholmer :lun: (menhar ikke erfaring med det, så det er bare et gæt :vedikke: )

Der er mange incl os selv, der er overraskede over hvor stor han egentlig er :shock: ikke fordi han er for tyk, men han er høj og robust (i harmoni). Vil da lige prøve at måle hans højde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt - kan man så forvente mange billeder :engel:

Jeg kan altså ikke gører for det , der sker bare så meget det første år, så der er altid noget at se på billeder :lun:

Han er rigtig flot på det sidste billed :hjerte:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites