Hop til indhold

Gungner December 09


Gæst Blomsten
 Share

Recommended Posts

Gæst Blomsten

Så er der lidt nye billeder af vores elskede STORE hundehvalp. Han er lige blevet vejet i dag...... 46 kg :shock:, det er da en vægt der vil noget ( han bliver 6 måneder d. 16/12) :klap:Han er iøvrigt en utrolig god, glad og nem hvalp :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

åårrrh :lun: Aslan2 :klap: dejlige smukke Broholmer baby :hjerte:

 

Skide synd at billederne er så rystede, for det er nu en smuk hvalp :hjerte:

Ja øv øv, har desværre ødelagt mit digitalkamera :stupid: så vi er nødtil at bruge mobiltelefonen.
Link til indlæg
Del på andre sites

Enig med stjernetosse, broholmer baby :lun:

 

 

 

I skal jo bare sige til hvis i mangler mennesker til at nusse ham :engel::engel::engel:

Ja, mennesker der vil nusse (især børn), kan Gungner vist ikke få nok af. En rigtig kælepotte :hjerte:
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak......Har ønsket mig et nyt kamera i julegave, så det håber jeg at jeg får, ellers må vi jo lige se :-D

 

 

Pokkers :megaked::mrgreen:

 

 

 

 

Men jeg kan kun krydse for at du får et kamera, for så poster du jo helt vildt mange billeder ikk? :blink: (det første år syntes jeg man kan se de udvikler sig næsten hver dag)

 

 

Jeg kiggede forresten lige i Aslans vægt skema, han vejede 37 da han var 6 mdr, så jeg tror i får jer en kæmpe (som i bred) broholmer :lun: (menhar ikke erfaring med det, så det er bare et gæt :vedikke: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Pokkers :megaked::mrgreen:

 

 

 

 

Men jeg kan kun krydse for at du får et kamera, for så poster du jo helt vildt mange billeder ikk? :blink: (det første år syntes jeg man kan se de udvikler sig næsten hver dag)

 

 

Jeg kiggede forresten lige i Aslans vægt skema, han vejede 37 da han var 6 mdr, så jeg tror i får jer en kæmpe (som i bred) broholmer :lun: (menhar ikke erfaring med det, så det er bare et gæt :vedikke: )

Der er mange incl os selv, der er overraskede over hvor stor han egentlig er :shock: ikke fordi han er for tyk, men han er høj og robust (i harmoni). Vil da lige prøve at måle hans højde ;-)
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...