Hop til indhold

Søger navne til brun lab tæve HJÆLP


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Ayo - Afrikansk, betyder "glæde"

 

Min yngste hedder Ayoe (til daglig dog Ay-Ay, Ay-Bay eller Ayoe-Bayo), og syntes at huske at navnet var indisk og betød "hengiven". Men det er jo selvfølgelig en anden stavemåde, og navne har det jo med at brede sig og ændre mening ganske lidt. Under alle omstændigheder er det jo positive ord der lægger sig op af det.

 

Hvis vi skal holde os i farve og mad kategorien: Kahlua (ja, ved det - en stavelse for meget) eller Toffee.

 

Ellers er Luna absolut også et fint navn, og ligger godt til Nala.

 

Hmm, syntes faktisk som jeg sidder og tænker over det, at mine hunde til dagligt hedder alt muligt andet end det navn de har fået. Havde på et tidspunkt en der hed Alva, der på forunderligvis blev til Palle (tror sammenhængen var Alva - AlvaPalva - Palle).

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Har selv lige fået en lille Choko Chi Tæve!! :klap::klap:

Der fik jeg også hjælp herinde fra.. http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/11480-hjaelp-til-navn-igen-igen-igen.html

 

 

Men vi endte med at kalde hende Vanilie :lun: (Ikke lige et navn man høre hver dag :blink:)

 

Hmm.. Der er mange gode navne... Er lidt vild med Holly :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Hun kommer til at være i L-kuldet, så det kunne være fint, hvis hendes navn starter med L... Er lidt vild med Loomie :lun: Ved at der er en anden herinde, hvis hund hedder det...:oops:

 

 

Eller er det Noomi du mener?..........:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...