Hop til indhold

Så er Freya på vej hjem igen.


Juelsgaard
 Share

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Julegave til dig selv? Hva? Hva? Hva?

 

"Vi vil ha' hvalp!"

"Vi vil ha' hvalp!"

"Vi vil ha' hvalp!"

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Hahaha - jeg kan godt lide du ligesom, ignorer at hun har en opdrætter som skal sælge hende og sige god for det :mrgreen:

Må nok hellere lade være med hvalpeplaner.. Selvom.. Jeg er hjemme hele tiden pt.. Og alt det der..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååååhr, hvor er hun altså kær :lun:

 

Hende skal I da helt klart beholde selv!

 

Og hvis du pure nægter at beholde så bedårende en hvalp - så skal hun flytte hjem til Tweesa og lave ravage hos chi'erne! :mrgreen: Basta! :mrgreen:

 

Så kan vi nemlig følge hende herinde :slem:

 

Det ville blive verdens mest mærkelige flok hunde! Overvej lige hvor tosset en lab man ville få ved at lade den gå med Chier :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha - jeg kan godt lide du ligesom, ignorer at hun har en opdrætter som skal sælge hende og sige god for det :mrgreen:

Må nok hellere lade være med hvalpeplaner.. Selvom.. Jeg er hjemme hele tiden pt.. Og alt det der..

 

Et stk. skriftlig anbefaling på vej... lidt a la den Joey skriver til Chandler og Monica :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du også tænkt dig at voldtage synonymordbogen - eller lade opdrætter tro jeg har bedt et barn om det? :mrgreen: årh.. Venner!

 

Vivian lavede faktisk en til Dolphs opdrætter :hjerte:

 

Måske lade Splint skrive den? Eller... ved egentlig ikke, om hun vil anbefale dig - du er jo ond! På den anden side ville det betyde, at du ikke bortførte hende mere :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske lade Splint skrive den? Eller... ved egentlig ikke, om hun vil anbefale dig - du er jo ond! På den anden side ville det betyde, at du ikke bortførte hende mere :hmm:

 

Hahaha - ja det kunne hun lide! :mrgreen: Kimmi kan også bare lade være med at hakke på Walter, Splint gik jo direkte i Code Black - Red Alert War Mode

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville blive verdens mest mærkelige flok hunde! Overvej lige hvor tosset en lab man ville få ved at lade den gå med Chier :shock:

 

Overvej hvor sindssyge chi'er du ville få :mrgreen:

 

Jeg tror de vil overveje at flytte hjemmefra, hvis der skulle flytte en kæmpe-lab-hvalp ind :mrgreen: Men jeg kender dem selvfølgelig heller ikke :lol:

 

Og lab-hvalpen vil da blive søøød - den lærer jo allerede fra helt lille af at tage hensyn til selv de mindste hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvej hvor sindssyge chi'er du ville få :mrgreen:

 

Jeg tror de vil overveje at flytte hjemmefra, hvis der skulle flytte en kæmpe-lab-hvalp ind :mrgreen: Men jeg kender dem selvfølgelig heller ikke :lol:

 

Og lab-hvalpen vil da blive søøød - den lærer jo allerede fra helt lille af at tage hensyn til selv de mindste hunde :mrgreen:

 

Dolph ville være a-okay.. Bitten, hun ville overleve. Hun elsker da Dolph - omend hun gjorde ham så bange den første uge, at han ikke turde gå på gulvet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dolph ville være a-okay.. Bitten, hun ville overleve. Hun elsker da Dolph - omend hun gjorde ham så bange den første uge, at han ikke turde gå på gulvet!

 

Åhhå, stakkels Dolphi :ae:

 

Kan ikke huske.. Fik du ikke Dolp, men du var på HF? Synes jeg kan mindes nogle hvalpebilleder af en lille bitte mini-krudtkugle... Men er ikke sikker.. Hvor gammel er han efterhånden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhå, stakkels Dolphi :ae:

 

Kan ikke huske.. Fik du ikke Dolp, men du var på HF? Synes jeg kan mindes nogle hvalpebilleder af en lille bitte mini-krudtkugle... Men er ikke sikker.. Hvor gammel er han efterhånden?

 

Jo det gjorde jeg :mrgreen: Han er lige knap 2½ år, og jeg opdagede ham igennem Vivi - havde kigget på ham maaange gange, indtil han en dag var solgt..

Så pludselig lavede Vivi en tråd om en lille chi der ikke var blevet solgt - jeg ringede så lige for at høre.. Og inden ugen var omme havde Vivi sendt en anbefaling, opdrætter sagt nej til anden køber og jeg var på vej med færgen i stiv storm...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det gjorde jeg :mrgreen: Han er lige knap 2½ år, og jeg opdagede ham igennem Vivi - havde kigget på ham maaange gange, indtil han en dag var solgt..

Så pludselig lavede Vivi en tråd om en lille chi der ikke var blevet solgt - jeg ringede så lige for at høre.. Og inden ugen var omme havde Vivi sendt en anbefaling, opdrætter sagt nej til anden køber og jeg var på vej med færgen i stiv storm...

 

Synes nok jeg kunne huske det!

 

Damn, skræmmende at jeg har været aktiv herinde - SÅ længe! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Freya været hos os i 1½ døgn og gud hvor er det egentlig en sød hvalp:lun:

 

Hun er bare totalt faldet ind i flokken igen og kan huske alle rutiner omkring fodring, luftning osv. Torsten er også så glad for hende, for hun vil ligge i arm med ham på sofaen inden han skal på arbejde om morgenen.

 

Men det bliver vist lidt for meget at beholde begge hvalpe, så nu må vi se om der er nogen der henvender sig på dem. Freya er helt sikkert den som bliver nemmest at finde det perfekte hjem til, fordi hun er så sød og rolig og hun vil kunne falde ind hvor som helst, bare det er nogen som vil være søde ved hende.

 

Så nu har jeg opdateret min hjemmeside med en side til hver af hvalpene og så må vi se.

 

Og så har jeg selvfølgelig lige forsøgt at tage et par snebilleder af tøsen:

 

Freya1.jpg

 

Og selvfølgelig i sofaen:

 

Freya2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...