Hop til indhold

Baldrian

Aslan
 Share

Recommended Posts

Hvor meget skal en hund på knap 60 kilo have for at det virker?

Aslan har reageret meget kraftigt på skyts her de 2 sidste dage, også selv om det er langt væk.

Hvordan påvirker det helt præcis hunden?

Kan den stadig fungere med en anden hund som han kender, eller skal vi blive hjemme nytårsaften, hvis han får baldrian?

Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt lige denne hvor der står noget om dosis..

http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/4728-baldrian-nytar.html

og håber han bliver bedre til skytset.. :x: det lille pus :lun:

Edit: og denne tekst: Drogens baldrian sløver på en behagelig afslappet måde. En pille hver fjerde time fx. kl. 15:00, 19:00, og 23:00 vil i de langt de fleste tilfælde give hunden en rolig aften.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har jo skrevet lidt sammen om det... Han kan sagtens være sammen med andre hunde selvom han får baldrian :) Han er ikke sløvet så voldsomt at det skulle påvirke noget i forhold til andre hunde.

Ja vi har fået opklaret det hele i dag - men det tænkte jeg ikke lige over at skrive i tråden :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøvede baldrian piller, og gik rundt og var småskæv en hel eftermiddag/aften... Eller skæv, er nok så meget sagt. Men jeg var pænt sløv i hovedet og følte mig en smule beruset når jeg gik..

Men jeg er jo heller ikke en hund! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er oppe på 6 piller og han udviser intet på det.

Han gøer ligeså meget af fyrværeriet som før :rolleyes:

Men jeg håber at det virker bare en smule, så han måske hurtigere falder til ro.

Vi har også en aftale om, at han på ingen måde (ud over jule aften) skal være alene hjemme efter mørkets frembrud. Og så tager vi føringen, som indtil videre er at body blocker ham fra vinduet ude i køkkenet (det er der han løber ud), følger ham ind på sin madress og sætter os ned foran ham.

Nu håber jeg det virker :x:

Forøvrigt sover han GLIMRENDE om natten! Han MØG snorker - men han er bare så sød at man ikke nænner at vække ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites