Aslan Skrevet December 16, 2009 Rapporter Share Skrevet December 16, 2009 Hvor meget skal en hund på knap 60 kilo have for at det virker? Aslan har reageret meget kraftigt på skyts her de 2 sidste dage, også selv om det er langt væk. Hvordan påvirker det helt præcis hunden? Kan den stadig fungere med en anden hund som han kender, eller skal vi blive hjemme nytårsaften, hvis han får baldrian? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 Fandt lige denne hvor der står noget om dosis.. http://www.hunde-forum.dk/adfaerd/4728-baldrian-nytar.html og håber han bliver bedre til skytset.. det lille pus Edit: og denne tekst: Drogens baldrian sløver på en behagelig afslappet måde. En pille hver fjerde time fx. kl. 15:00, 19:00, og 23:00 vil i de langt de fleste tilfælde give hunden en rolig aften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret December 18, 2009 Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 Vi har jo skrevet lidt sammen om det... Han kan sagtens være sammen med andre hunde selvom han får baldrian Han er ikke sløvet så voldsomt at det skulle påvirke noget i forhold til andre hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2009 Vi har jo skrevet lidt sammen om det... Han kan sagtens være sammen med andre hunde selvom han får baldrian Han er ikke sløvet så voldsomt at det skulle påvirke noget i forhold til andre hunde. Ja vi har fået opklaret det hele i dag - men det tænkte jeg ikke lige over at skrive i tråden :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Potemis Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Jeg prøvede baldrian piller, og gik rundt og var småskæv en hel eftermiddag/aften... Eller skæv, er nok så meget sagt. Men jeg var pænt sløv i hovedet og følte mig en smule beruset når jeg gik.. Men jeg er jo heller ikke en hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Jeg kan knap nok mærke når jeg tager baldrian. Sover bare bedre det er det. Får Dumle 2 piller syntes vi ikke vi kan mærke synlig forskel på ham, får han 3 kaster han op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Nu lyder dette jo nok lidt dumt :damn: men øhh... Hvad er Baldrian?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Nu lyder dette jo nok lidt dumt :damn: men øhh... Hvad er Baldrian?? Sundhedsguiden.dk - Baldrian Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2009 Vi er oppe på 6 piller og han udviser intet på det. Han gøer ligeså meget af fyrværeriet som før Men jeg håber at det virker bare en smule, så han måske hurtigere falder til ro. Vi har også en aftale om, at han på ingen måde (ud over jule aften) skal være alene hjemme efter mørkets frembrud. Og så tager vi føringen, som indtil videre er at body blocker ham fra vinduet ude i køkkenet (det er der han løber ud), følger ham ind på sin madress og sætter os ned foran ham. Nu håber jeg det virker Forøvrigt sover han GLIMRENDE om natten! Han MØG snorker - men han er bare så sød at man ikke nænner at vække ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 22, 2009 Rapporter Share Besvaret December 22, 2009 han er nok ligesom mig - baldrian har ingen effekt på mig overhoevdet - prøvede dte imod søvnløshed, ingen ændring Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2009 han er nok ligesom mig - baldrian har ingen effekt på mig overhoevdet - prøvede dte imod søvnløshed, ingen ændring Samme her. Jeg tog engang to godnat, og nada, intet. Spild af penge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts