Hop til indhold

Forbinding af hale


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Nej, den var værre :???: Har Nala slået hul på halen?

 

Jeg ville nok gøre noget med en masse Gaffatape om forbindingen og langt op ad halen. De kan jo ikke mærke det gennem pelsen. Har hørt at haleforbindinger er svære at få til at sidde fast.

 

 

Nej det er Paco der har bidt hul på halen :stupid:

 

Hver gang han logre (som i heeele tiden), går der hul på det, og blod står ud til alle sider... :shock:

 

Det har stået på nu i 14 dage, så vi bor nærmest i noget der hedder et slagterhus :damn:

 

Men jeg har lige fået et råd om dobbelt klæbende bandage, tror jeg det hed.... Det må købes ii morgen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bedste råd jeg har hørt om ifm forbinding af hale er at bruge et af de skumgummirør der bruges til isolering af rør. Jeg ved ikke, hvad det hedder, men det er af lidt stift skumgummi.

Du skærer det op på langs (hvis ikke det er det i forvejen) og lægger hundens hale ind i røret så røret er lidt længere end halen. Så taper du det simpelthen sammen og taper det fast til hundens øvrige hale.

Jeg tror dog ikke at din hund sådan uden videre vil være med til at dens hale pludselig er blevet stiv og at der er sat noget fast på halen - den vil nok forsøge at bide det af.

Du kan ogå bruge et paprør fra en køkkenrulle på samme måde.

Det er ret bøvlet, hvis såret skal renses og efterses hver dag - det er ofte svært at få helet et halesår. Pøj pøj med det.

 

 

Hmm... tror han ville gå amok på det :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smør det med salve, læg en blød bandage og udenpå dette lægger du Tentoplast som lægges ekstra langt ned så det hæftes i pelsen. derved ryger det ikke af når hunden "taler" (loger) :blink:

Tento plast klæber vidt godt og en sådan bandage skulle kunne sidde i flere dagen hvis der ikke bliver bidt i den.

 

God bedring .. det er rigtig trælst og et være svineri !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...